Ik krijg door dergelijke uitspraken de indruk, dat jij erg bezig bent met hoe iemand anders is, doet en in elkaar zit. Uiterst vermoeiend, lijkt me.quote:Op maandag 21 mei 2007 07:12 schreef kless het volgende:
[..]
De reden waarom de ene 6000 voor een auto betaald en een andere 7000.
Waardoor de ene voor het zelfde werk meer per uur krijgt dan de ander.
Waardoor de ene iets kan flikken maar wel (sneller) vergeven wordt dan de ander.
Waardoor iemand makkelijker voorelkaar krijgt wat ie wil, en IEDEREEN of zoveel mogenlijk mensen tevreden achter laat (e.g. niet omdat je de macht hebt maar doordat je ze verleid hebt)
quote:Op maandag 21 mei 2007 11:37 schreef Doodkapje het volgende:
Verleiden...? volgens mij gaat het eerder om assertiviteit...
Wie hebben de andere helft dan?quote:Op maandag 21 mei 2007 14:33 schreef Ulreazj het volgende:
Brutalen hebben de halve wereld.
De rest lijkt me...quote:Op maandag 21 mei 2007 14:51 schreef kless het volgende:
Wie hebben de andere helft dan?
Volgends mij weet je best wat ik bedoel en dat ik al weet dat dat boek een verleiding is om te weerstaan van wel 20¤quote:Op maandag 21 mei 2007 14:35 schreef Biancavia het volgende:
Misschien is dit wat voor je: Boek "De Geheimen van het Verleiden Onthuld"
He he ... eindelijk iemand die het snapt!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef jorgentol het volgende:
Ahum
www.themysterymethod.com
www.doubleyourdating.com
www.realsocialdynamics.com
www.puatraining.com
www.seduction-chronicles.net
Werk eerst dit maar even door. Meld je daarna maar weer.
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 17:30 schreef jorgentol het volgende:
Ahum
www.themysterymethod.com
www.doubleyourdating.com
www.realsocialdynamics.com
www.puatraining.com
www.seduction-chronicles.net
Werk eerst dit maar even door. Meld je daarna maar weer.
Zie dit topic....quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Want? Verleiden moet je leren uit boekjes en van internetsites?
Nee hoor, kun je gewoon leren. Niks moeilijks aan. maar ja, moet je wel zelfvertrouwen hebben inderdaad, maar daarna is het gewoon het hanteren van wat spelregels en zoveel meer zit er dan niet meer achter.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Ja, en die state of mind hebben afc's niet.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 23:09 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij is verleiden/versieren meer een state-of-mind dan iets wat je van een ander kunt leren. Je moet zelfvertrouwen hebben en niet bang zijn jezelf te laten zien. Mensen speels en terloops aanraken, positief zijn... sja, sorry, het is echt niet zo moeilijk.
Jij zei het, ik dacht het.quote:Op woensdag 23 mei 2007 21:53 schreef Schonedal het volgende:
Begin eens met een goede taalcursus, dan kun je beter uit je woorden komen.
Waarom? Daar zou ik mezelf toch onnodig mee benadelen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:30 schreef jorgentol het volgende:
Houd ons in ieder geval op de hoogte van je vorderingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |