Overdrijven is ook een vak. Ik schiet op zo'n moment gewoon in de stressquote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef kless het volgende:
[..]
Op't moment dat ik wegdrijft in iemands ogen dan ben ik ook even compleet van de wereld....
Ownee, ik geniet gewoon van dat moment.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak. Ik schiet op zo'n moment gewoon in de stress![]()
Neuh das gewoon wat getheoretiseer over de psyche van de mens en daar misbruik/gebruik van maken.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Roellio het volgende:
Van kansloze nerd via leesmateriaal op internet leren verleiden...
Hopeloos!
Ja, dit is de perfecte beschrijving van mij, ik was ooit een kansloze nerd.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Roellio het volgende:
Van kansloze nerd via leesmateriaal op internet leren verleiden...
Hopeloos!
Ik vind dat het relatief serieus aantoe gaat in dit topic (vergeleken met de rest van fok forumquote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Landgeld het volgende:
Hopen dat dit topic weer een serieuze kant op kan gaan
Moeilijkste vind ik nog het 'contact' maken met meiden in een kroeg oid. Daar ligt mijn probleem.... Niet direct mijn uiterlijk etc. Maar hoe the fuck doe je zoiets als er geen 'gelegenheid' tot opening is....? Glimlachen? Heel zelden doet er een gelegenheid zich voor, waar ik op in kan spelen (lees:praten). Maar ik durf/loop nooit 'zomaar' naar een meid toe om maar een praatje te maken(of is dat wél gebruikelijk)
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef jorgentol het volgende:
Gozers wat is dat voor gezeur, we zijn mannen hoor, geen wijven.
1. Lachen / er uit zien of je lol hebt (beter is natuurlijk daadwerkelijk lol hebben end at uitstralen, ook voor jezelf).quote:Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Landgeld het volgende:
Hopen dat dit topic weer een serieuze kant op kan gaan
Moeilijkste vind ik nog het 'contact' maken met meiden in een kroeg oid. Daar ligt mijn probleem.... Niet direct mijn uiterlijk etc. Maar hoe the fuck doe je zoiets als er geen 'gelegenheid' tot opening is....? Glimlachen? Heel zelden doet er een gelegenheid zich voor, waar ik op in kan spelen (lees:praten). Maar ik durf/loop nooit 'zomaar' naar een meid toe om maar een praatje te maken(of is dat wél gebruikelijk)
Ja en teringmoeilijk dat dat is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef oddman het volgende:
[..]
Zorg er voor dat je in de eerste instantie geen interesse laat blijken
Moet je eens proberen voordat je op jacht gaat de spanning eraf te halenquote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Ja en teringmoeilijk dat dat is.
Daarom is dat dus voor vrouwen een prima meetlat om te checken of die vent een beetje goed in de markt ligt.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Ja.dus. het volgende:
[..]
Ja en teringmoeilijk dat dat is.
Grappig. Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn, en als je iemand leuk vindt, dat gewoon laten merken! Hoe vaak het al niet fout gaat omdat je allebei denkt 'nah, hij/zij ziet me niet staan...". Gewoon eerlijk zijn, en vooral overduidelijk. En nee, dan bedoel ik niet over haar heen kwjilenquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef oddman het volgende:
[..]
Daarom is dat dus voor vrouwen een prima meetlat om te checken of die vent een beetje goed in de markt ligt.
Zo ja, dan kan 'ie ook prima zonder je en is hij dus niet geïnteresseerd.
Is hij heel geïnteresseerd, dan is hij misschien wel hopeloos en dus niet interessant.
Gulden middenweg, idd. Wel interesse, maar niet kwijlen. Is nog niet zo makkelijk als het klinktquote:Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef freud het volgende:
[..]
Grappig. Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn, en als je iemand leuk vindt, dat gewoon laten merken! Hoe vaak het al niet fout gaat omdat je allebei denkt 'nah, hij/zij ziet me niet staan...". Gewoon eerlijk zijn, en vooral overduidelijk. En nee, dan bedoel ik niet over haar heen kwjilen.
Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstigquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Thrackan het volgende:
Ik zie het probleem niet van die middenweg? Duidelijk interesse tonen betekent gewoon op iemand afstappen of seinen maar niet te overdreven. Je weet zelf wel wat overdreven is en wat niet als je indenkt hoe het andersom zou staan.
Daarnaast brengt even nadenken het bloed weer naar je harses ipv je pik, kan ook helpen
Yep, een niet aflatende stroom AFCsquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:41 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Verplaats jezelf es in een vrouw om maar even gek te doen: Elke dag tientallen mss wel meer mannen die allemaal heel mysterieus naar je glimlachen en knipogen en gekke bekken trekken en weet ik veel wat voor onzin er nog gezegd word...
Ervan uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man die geen sex hoeft is redelijk accuraat andersquote:Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef freud het volgende:
[..]
Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |