abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50339614
Gozers wat is dat voor gezeur, we zijn mannen hoor, geen wijven.
pi_50339711
quote:
Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef kless het volgende:

[..]

Op't moment dat ik wegdrijft in iemands ogen dan ben ik ook even compleet van de wereld....
Overdrijven is ook een vak. Ik schiet op zo'n moment gewoon in de stress
pi_50340530
Nou goed. Ik ga maar eens een frisse neus halen. Kijken of die deuk in mijn ego eruit kan gaan.
  maandag 11 juni 2007 @ 18:38:10 #184
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50340769
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Overdrijven is ook een vak. Ik schiet op zo'n moment gewoon in de stress
Ownee, ik geniet gewoon van dat moment.
Helaas zijn dat ook vaak maar momenten.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50340881
Van kansloze nerd via leesmateriaal op internet leren verleiden...

Hopeloos!
pi_50340974
  maandag 11 juni 2007 @ 18:46:53 #187
41885 kless
pi_50341032
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Roellio het volgende:

Hopeloos!
Neuh das gewoon wat getheoretiseer over de psyche van de mens en daar misbruik/gebruik van maken.
Dat toepassen ligt me alleen niet zo.
Maar wie houdt er niet van illusies en hoopt en gelooft vanalles.
Ik wou dat ik IETS geloofde alleen kom ik meestal veel te snel al bedrogen uit.
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50341245
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Roellio het volgende:

Hopeloos!
Ja, dit is de perfecte beschrijving van mij, ik was ooit een kansloze nerd.
Dus?
pi_53082401
Hopen dat dit topic weer een serieuze kant op kan gaan

Moeilijkste vind ik nog het 'contact' maken met meiden in een kroeg oid. Daar ligt mijn probleem.... Niet direct mijn uiterlijk etc. Maar hoe the fuck doe je zoiets als er geen 'gelegenheid' tot opening is....? Glimlachen? Heel zelden doet er een gelegenheid zich voor, waar ik op in kan spelen (lees:praten). Maar ik durf/loop nooit 'zomaar' naar een meid toe om maar een praatje te maken (of is dat wél gebruikelijk)
Love is in the air!
  maandag 10 september 2007 @ 22:30:41 #190
41885 kless
pi_53083346
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Landgeld het volgende:

Moeilijkste vind ik nog het 'contact' maken met meiden in een kroeg oid. Daar ligt mijn probleem.... Niet direct mijn uiterlijk etc. Maar hoe the fuck doe je zoiets als er geen 'gelegenheid' tot opening is....? Glimlachen? Heel zelden doet er een gelegenheid zich voor, waar ik op in kan spelen (lees:praten). Maar ik durf/loop nooit 'zomaar' naar een meid toe om maar een praatje te maken (of is dat wél gebruikelijk)
Ik vind dat het relatief serieus aantoe gaat in dit topic (vergeleken met de rest van fok forum )
Dat zomaar praatje maken is heel makkelijk, vrouwen zijn ook maar mensen ookal zien ze er soms fantastisch uit.
TOTDAT ik iets van gevoelens er bij krijg of iets van een andere soort "verbinding" dat zijn opeens geen "gewone mensen" meer en raak ik van streek (gebrek aan ervaring om daar mee om te gaan)
iGEM
pi_53096856
quote:
Op maandag 11 juni 2007 18:02 schreef jorgentol het volgende:
Gozers wat is dat voor gezeur, we zijn mannen hoor, geen wijven.
Lucidity4All
  dinsdag 11 september 2007 @ 16:36:17 #192
104367 Thrackan
new and improved
pi_53099040
Heh ik heb het eigenlijk andersom gedaan. Ben anderhalf jaar geleden per toeval tegen een vriendin aangelopen en dat is nu nog steeds geweldig. Maar pas SINDS die tijd heb ik echt verschrikkelijk makkelijk contact leren leggen met dames.
Overigens heb ik van voor die tijd nog wel een aantal dames waarvan ik achteraf zéker wist dat ze wel wat wilden, maar waar ik nooit op af heb durven stappen, of verder mee heb durven gaan. Ik was best wel een mietje toen.

En weet je wat het leuke is, ik heb er geen enkele cursus voor hoeven volgen, ik doe gewoon zoals ik het meeste plezier kan maken en dan straal je dat ook uit.

Enig nadeel is dat ik niet van mijn vriendin afwil, maar wel erg graag andere dames zou willen versieren
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:20:41 #193
172358 oddman
Introspecteur
pi_53100122
quote:
Op maandag 10 september 2007 21:54 schreef Landgeld het volgende:

1. Lachen / er uit zien of je lol hebt (beter is natuurlijk daadwerkelijk lol hebben end at uitstralen, ook voor jezelf).
2. Oogcontact. En lachen, daarbij. Eventueel een gekke bek trekken als dat meer je ding is.
3. Niet te lang wachten met aanspreken. Gewoon meteen op af lopen en iets onzinnigs zeggen. Oefen dat! Gewoon random praatjes aanknopen met random mensen, ook mannen en oude dametjes op straat. Als je de kunst van het zomaar uit de losse pols babbelen door hebt kun je dat ook op dames toepassen. Zorg er voor dat je in de eerste instantie geen interesse laat blijken (of in ieder geval niet te veel); daar is een strenge screening op.
Tenzij je reteaantrekkelijk en zelfverzekerd bent, dan kun je bijna alles maken .
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_53108535
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 17:20 schreef oddman het volgende:

[..]
Zorg er voor dat je in de eerste instantie geen interesse laat blijken
Ja en teringmoeilijk dat dat is.
  dinsdag 11 september 2007 @ 23:01:42 #195
104367 Thrackan
new and improved
pi_53108760
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Ja.dus. het volgende:

[..]

Moet je eens proberen voordat je op jacht gaat de spanning eraf te halen
  vrijdag 14 september 2007 @ 11:30:00 #196
172358 oddman
Introspecteur
pi_53167347
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 22:55 schreef Ja.dus. het volgende:

[..]

Daarom is dat dus voor vrouwen een prima meetlat om te checken of die vent een beetje goed in de markt ligt.
Zo ja, dan kan 'ie ook prima zonder je en is hij dus niet geïnteresseerd.
Is hij heel geïnteresseerd, dan is hij misschien wel hopeloos en dus niet interessant.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 11:53:26 #197
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53167987
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:30 schreef oddman het volgende:

[..]

Daarom is dat dus voor vrouwen een prima meetlat om te checken of die vent een beetje goed in de markt ligt.
Zo ja, dan kan 'ie ook prima zonder je en is hij dus niet geïnteresseerd.
Is hij heel geïnteresseerd, dan is hij misschien wel hopeloos en dus niet interessant.
Grappig. Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn, en als je iemand leuk vindt, dat gewoon laten merken! Hoe vaak het al niet fout gaat omdat je allebei denkt 'nah, hij/zij ziet me niet staan...". Gewoon eerlijk zijn, en vooral overduidelijk. En nee, dan bedoel ik niet over haar heen kwjilen .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  vrijdag 14 september 2007 @ 13:22:06 #198
172358 oddman
Introspecteur
pi_53170218
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 11:53 schreef freud het volgende:

[..]

Grappig. Mijn ervaring is gewoon eerlijk zijn, en als je iemand leuk vindt, dat gewoon laten merken! Hoe vaak het al niet fout gaat omdat je allebei denkt 'nah, hij/zij ziet me niet staan...". Gewoon eerlijk zijn, en vooral overduidelijk. En nee, dan bedoel ik niet over haar heen kwjilen .
Gulden middenweg, idd. Wel interesse, maar niet kwijlen. Is nog niet zo makkelijk als het klinkt .

Helemaal geen (seksuele / relationele) interesse tonen landt je definitief in de Friend Zone.
- Bertrand Russell
  vrijdag 14 september 2007 @ 14:23:14 #199
104367 Thrackan
new and improved
pi_53171995
Ik zie het probleem niet van die middenweg? Duidelijk interesse tonen betekent gewoon op iemand afstappen of seinen maar niet te overdreven. Je weet zelf wel wat overdreven is en wat niet als je indenkt hoe het andersom zou staan.
Daarnaast brengt even nadenken het bloed weer naar je harses ipv je pik, kan ook helpen
  FOK!fotograaf vrijdag 14 september 2007 @ 14:35:16 #200
18921 freud
Who's John Galt?
pi_53172363
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:23 schreef Thrackan het volgende:
Ik zie het probleem niet van die middenweg? Duidelijk interesse tonen betekent gewoon op iemand afstappen of seinen maar niet te overdreven. Je weet zelf wel wat overdreven is en wat niet als je indenkt hoe het andersom zou staan.
Daarnaast brengt even nadenken het bloed weer naar je harses ipv je pik, kan ook helpen
Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstig .
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_53475705
Verplaats jezelf es in een vrouw om maar even gek te doen: Elke dag tientallen mss wel meer mannen die allemaal heel mysterieus naar je glimlachen en knipogen en gekke bekken trekken en weet ik veel wat voor onzin er nog gezegd word...

Probeer eerst maar es goed bevriend te raken met een (mooooie) vrouw die je niet kent (geen sexuele interesse), zodat je iig niet zoals de rest overkomt, en zodat je uberhaubt met der KAN praten.
pi_53480796
quote:
Op dinsdag 25 september 2007 23:41 schreef todaviamoonbathing het volgende:
Verplaats jezelf es in een vrouw om maar even gek te doen: Elke dag tientallen mss wel meer mannen die allemaal heel mysterieus naar je glimlachen en knipogen en gekke bekken trekken en weet ik veel wat voor onzin er nog gezegd word...
Yep, een niet aflatende stroom AFCs

Vandaar dat er ook een positieve correlatie bestaat tussen het muziekgeluidsniveau in een club en het gewogen gemiddelde der heetheid der aanwezige vrouwen: hoe fraaier het gemiddelde popje, deste luider de muziek - om ze te beschermen tegen de line-up van AFCs....
  woensdag 26 september 2007 @ 10:50:35 #203
104367 Thrackan
new and improved
pi_53481523
quote:
Op vrijdag 14 september 2007 14:35 schreef freud het volgende:

[..]

Er van uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man is niet altijd gunstig .
Ervan uitgaan dat een vrouw precies zo denkt als een man die geen sex hoeft is redelijk accuraat anders

Ach, dat hele "player" geloofje dat sommige mensen erop nahouden is eigenlijk nog veel zieliger in mijn ogen. Je begint als "AFC" en doet je voor als niet-gefrustreerd, terwijl je het wel bent, anders zou je nooit zo'n moeite doen. Geweldig kortzichtige uilskuikens
Een vrouw op waarde schatten en haar in die waarde laten is wat mij betreft een stuk aangenamer, ik hoef er ook geen moeite voor te doen, misschien omdat ik niet zo gefrustreerd ben?

Dit is echt een potentieel huillach.gif topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')