abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50059679
quote:
Op zondag 3 juni 2007 14:16 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Staat er trouwens ook in dat boek hoe je signalen moet opvangen. Want ik schijn die niet zo goed op te vangen
Als het goed is wel, w8 even ik zoek een apart linkje erover op.
  maandag 4 juni 2007 @ 12:11:13 #123
112124 Forkbender
Tat tvam asi
pi_50087296
quote:
Op vrijdag 1 juni 2007 17:36 schreef kless het volgende:

[..]

Is dat zo? Dat laaste? Kijk met dat rechtvaardigheids gevoel is dat dus zo irritant. (Niks met goed of slecht van doen, enkel hoe ik er naar kijk, maar ik kom er zooo slecht vanaf)
Als het vals zou zijn om iemand te verleiden, waarom zouden mensen zich dan laten verleiden? Verleiden heeft niets te maken met gebruik maken van de zwakten van de anderen, maar juist met hun kracht. Het is absoluut niet zo dat de ander niet verleid wil worden en het je dan toch lukt. Die ander wil juist wel verleid worden en als jij haar wilt verleiden dan winnen jullie allebei. Daar is niets vals aan, en niets onrechtvaardigs. Rechtvaardigheid heeft te maken met of je krijgt wat je verdient, en zolang je blijft geloven dat het onrechtvaardig is om iemand te verleiden, dan zul je krijgen wat je verdient, namelijk helemaal niets.
Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand. - Albert Einstein
I'm here to lead, not to read.
pi_50089619
quote:
Ik vind die lijst erg cliche. De meeste van de IOI's zijn dingen die elke man in feite al weet.

@TS: je kan ze ook uitlokken, hoor
Als je bijvoorbeeld naar een andere (lees: meer private) plaats wil brengen. Hou dan haar hand vast en knijp erin tijdens het manoevreren in een drukke bar. Als ze terugknijpt, heb je een IOI
pi_50094078
quote:
Op maandag 4 juni 2007 13:29 schreef katerwater het volgende:

[..]

Ik vind die lijst erg cliche. De meeste van de IOI's zijn dingen die elke man in feite al weet.

@TS: je kan ze ook uitlokken, hoor
Als je bijvoorbeeld naar een andere (lees: meer private) plaats wil brengen. Hou dan haar hand vast en knijp erin tijdens het manoevreren in een drukke bar. Als ze terugknijpt, heb je een IOI
Ja, die ken ik.
Bij 3 kus ik haar.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:03:52 #126
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_50096205
quote:
Op maandag 4 juni 2007 16:03 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ja, die ken ik.
Bij 3 kus ik haar.
Ohw wat ben ik blond... om te
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50096536
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:03 schreef kless het volgende:

[..]

Ohw wat ben ik blond... om te
Haha, te lang gewacht?
  maandag 4 juni 2007 @ 17:20:11 #128
41885 kless
pi_50096825
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:12 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Haha, te lang gewacht?
Jah euh nou laat ook maar...
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
pi_50096919
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef kless het volgende:

[..]

Jah euh nou laat ook maar...
Nee, vertel, vertel.
Ik heb het vast zelf ook wel eens gedaan.
  maandag 4 juni 2007 @ 17:33:07 #130
41885 kless
pi_50097268
Het zijn zeg maar al die dingen die ik 10 tot 4 jaar geleden had moeten weten.

Trouwens, wel elke keer dat ik er niet mee bezig was met verleiden besef ik me nu..
Ofnee daar was ik zo wie zo niet mee bezig.
Eigenlijk enkel met smoor verliefd zijn of wijvekijke.

[ Bericht 28% gewijzigd door kless op 04-06-2007 17:45:03 ]
iGEM
pi_50099562
Je maakt er wel een beetje een groot drama van. Leer van je fouten en haal eventueel de verloren tijd in.
pi_50099716
quote:
Op maandag 4 juni 2007 17:33 schreef kless het volgende:
Het zijn zeg maar al die dingen die ik 10 tot 4 jaar geleden had moeten weten.

Trouwens, wel elke keer dat ik er niet mee bezig was met verleiden besef ik me nu..
Ofnee daar was ik zo wie zo niet mee bezig.
Eigenlijk enkel met smoor verliefd zijn of wijvekijke.
Tsja, ik ben vroeg begonnen
  maandag 4 juni 2007 @ 18:58:55 #133
41885 kless
pi_50100112
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:43 schreef Fastmatti het volgende:
Je maakt er wel een beetje een groot drama van. Leer van je fouten en haal eventueel de verloren tijd in.
Groot drama? Nee man, het wordt alleen wel een beetje tijd ofzo. Dat ik snap hoe het moet, wat er gebeurt, en waarom en waarom soms ook niet.

Leren van de "fouten"/ vergissingen van andere mensen. En ook van je eigen.
Die mindset is nog veel te lastig als je zo groen bent als gras en nog vanalles hoopt en geloof.

En het rustig aan allemaal lekker zelf ontdekken enzo. Zeker niet inhalen!!!

Eerst maar even ontdekken hoe en wat er vroeger allemaal niet goed ging/waardoor dat verleiden lukte/gebeurde zonder het te willen en vrouwen af te wijzen...
iGEM
pi_50100262
quote:
Op maandag 4 juni 2007 18:58 schreef kless het volgende:

[..]

Groot drama? Nee man, het wordt alleen wel een beetje tijd ofzo. Dat ik snap hoe het moet, wat er gebeurt, en waarom en waarom soms ook niet.

Leren van de "fouten"/ vergissingen van andere mensen. En ook van je eigen.
Die mindset is nog veel te lastig als je zo groen bent als gras en nog vanalles hoopt en geloof.

En het rustig aan allemaal lekker zelf ontdekken enzo. Zeker niet inhalen!!!

Eerst maar even ontdekken hoe en wat er vroeger allemaal niet goed ging/waardoor dat verleiden lukte/gebeurde zonder het te willen en vrouwen af te wijzen...
Post eens een heel verslag van alles wat je doet vanaf het moment dat je een meid ontmoet, tot waar je ook mag eindigen.
We kunnen de fouten er echt wel uithalen.
  maandag 4 juni 2007 @ 19:36:10 #135
41885 kless
pi_50101585
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:02 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Post eens een heel verslag van alles wat je doet vanaf het moment dat je een meid ontmoet, tot waar je ook mag eindigen.
We kunnen de fouten er echt wel uithalen.
Nee man das veel te eng dat wordt 1 groot bloedbad met rode strepen.

Maar zoals ik nu "hernieuwt" begonnen ben met dat soort dingen.

Ik ben aardig gezelschap om mee te babbelen, dat weet ik, ik heb wel vrienden maar niet op mn studie.
Mn vrienden zijn van middelbare school periode. Al hebben die het soms wat te druk met werken studeren of geld verdienen en overvolle agenda's enzo. Echter ik heb nu zeeen van tijd, woon thuis, (lekker goedkoop. en echt mooi wonen vrienden hier uitnodigen valt tegen, omdat het absoluut niet centraal ligt.)

Na een studie dip kom ik nu in BaMa gebeuren en is het allemaal net even anders. Zo ook de studenten allemaal 2de fase lui. en die BaMa zorgt dat die Ba vakken voor mij zwaar in nivea zijn gedaald. En ik nu lustig rond kan kijken in de college zalen wat er verder zoal zit.

Atm heel rustig aan (al die nieuwe studenten voormij) mensen leren kennen, mannen en vrouwen. Iedereen zn dag zo goed mogenlijk laten worden. En zo dus ook de mijne. Ik ben meestal vrolijk en heb zal eigen lolletjes in mezelf.
Verhaaltje hier babbeltje daar. Ik ga dr fietsend heen haal koffie en ga dan even 15 minutjes buiten zitten. en langzaam aan komen de andere studenten bij mij zitten. (De tijd die ik niet bezig was met vrouwen of studie heb ik aan andere dingen besteed) Vooral een groep vrouwen en 1 los vrouw individu zoekt me graag op,
Ondanks mn niet meer roken mag ik nogsteeds graag buiten zitten. Is een leukere sfeer ofzo.

Onderhand uitgevist dat allemaal vriend hebben en 1 bezig is 1 te daten kijken of het was is. die 1ling weet ik niet (altijd al 1 ling geweest, zelfde schuitje, een vak herkansen)

Nu ook een ander dame van zelfde vakken gebeuren. Ook mee gebabbelt over een vak wat ik nog moet gaan uitkiezen en moet gaan doen. in een pauze gewon in collegezaal blijven, (kloten weer, dan is buiten niet tof).

Verder daarbuiten? ja nee stappen doe ik niet zoveel (dure hobby) en dat is dan meestal dan ook nog met vrienden stapen en zuipen en dansen als de dj het toestaat. (een set maakt ipv nummertje na nummertje)
Probeer met iedereen contact te maken op de weg (als ik fiets) en kijken wat voor een reacties ik los peuter.(als ik niet teveel verdiept ben in trance of hoorcolleges op de mp3 spelert.)

Ik ben nu vooral bezig met ontmoeten van nieuwe mensen. En ik probeer te kijken hoe ik nu eigenlijk in de markt lig. Wat lastig is want dr zijn steeds meer die een vriendje hebben en die durfen dat natuurlijk niet zo snel aan de kant te zetten.

(En Het "soort" vrouw wat ik "hebben wil"? hbo/wo niveau, moet wel wat te praten en te filosoferen blijven want das leuk. En verder weet ik nog niet. ofzo... want ik ben groen als gras)
iGEM
pi_50102239
quote:
Op maandag 4 juni 2007 19:36 schreef kless het volgende:

[..]

Nee man das veel te eng dat wordt 1 groot bloedbad met rode strepen.

Maar zoals ik nu "hernieuwt" begonnen ben met dat soort dingen.

Ik ben aardig gezelschap om mee te babbelen, dat weet ik, ik heb wel vrienden maar niet op mn studie.
Mn vrienden zijn van middelbare school periode. Al hebben die het soms wat te druk met werken studeren of geld verdienen en overvolle agenda's enzo. Echter ik heb nu zeeen van tijd, woon thuis, (lekker goedkoop. en echt mooi wonen vrienden hier uitnodigen valt tegen, omdat het absoluut niet centraal ligt.)

Na een studie dip kom ik nu in BaMa gebeuren en is het allemaal net even anders. Zo ook de studenten allemaal 2de fase lui. en die BaMa zorgt dat die Ba vakken voor mij zwaar in nivea zijn gedaald. En ik nu lustig rond kan kijken in de college zalen wat er verder zoal zit.

Atm heel rustig aan (al die nieuwe studenten voormij) mensen leren kennen, mannen en vrouwen. Iedereen zn dag zo goed mogenlijk laten worden. En zo dus ook de mijne. Ik ben meestal vrolijk en heb zal eigen lolletjes in mezelf.
Verhaaltje hier babbeltje daar. Ik ga dr fietsend heen haal koffie en ga dan even 15 minutjes buiten zitten. en langzaam aan komen de andere studenten bij mij zitten. (De tijd die ik niet bezig was met vrouwen of studie heb ik aan andere dingen besteed) Vooral een groep vrouwen en 1 los vrouw individu zoekt me graag op,
Ondanks mn niet meer roken mag ik nogsteeds graag buiten zitten. Is een leukere sfeer ofzo.

Onderhand uitgevist dat allemaal vriend hebben en 1 bezig is 1 te daten kijken of het was is. die 1ling weet ik niet (altijd al 1 ling geweest, zelfde schuitje, een vak herkansen)

Nu ook een ander dame van zelfde vakken gebeuren. Ook mee gebabbelt over een vak wat ik nog moet gaan uitkiezen en moet gaan doen. in een pauze gewon in collegezaal blijven, (kloten weer, dan is buiten niet tof).

Verder daarbuiten? ja nee stappen doe ik niet zoveel (dure hobby) en dat is dan meestal dan ook nog met vrienden stapen en zuipen en dansen als de dj het toestaat. (een set maakt ipv nummertje na nummertje)
Probeer met iedereen contact te maken op de weg (als ik fiets) en kijken wat voor een reacties ik los peuter.(als ik niet teveel verdiept ben in trance of hoorcolleges op de mp3 spelert.)

Ik ben nu vooral bezig met ontmoeten van nieuwe mensen. En ik probeer te kijken hoe ik nu eigenlijk in de markt lig. Wat lastig is want dr zijn steeds meer die een vriendje hebben en die durfen dat natuurlijk niet zo snel aan de kant te zetten.

(En Het "soort" vrouw wat ik "hebben wil"? hbo/wo niveau, moet wel wat te praten en te filosoferen blijven want das leuk. En verder weet ik nog niet. ofzo... want ik ben groen als gras)
Bedankt voor je lange verhaal. Op deze manier leren we veel over je.
Ok, er zitten een paar dingen in je hoofd die je moet veranderen.
Je moet echt in je hoofd hebben welke vrouw je zoekt want anders
a)Kom je haar niet tegen (je bewustzijn kan niet alles oppikken)
b)Ben je niet interessant voor vrouwen omdat je 'alles wel goed vindt'
Je moet echt niet snel tevreden zijn en de vrouwen screenen of ze wel goed genoeg voor je zijn.
Klinkt misschien een beetje arrogant. Goed want dat moet je ook EEN BEETJE zijn.

En je maakt je er zorgen over dat veel een vriend hebben. Who cares? Er zijn er zat en je bent waarschijnlijk toch leuker dan die vriend. En je wilt kijken hoe je in de markt ligt. Ga er altijd vanuit dat je helemaal bovenaan staat. Dan straal je dit ook uit en kom je daar daadwerkelijk.

Mmmh, ja dit was hem wel zo'n beetje.
Link voor 2de ebook PM ik je zo.
pi_50102664
quote:
Misschien moet je jouw onderschrift ook aanpakken. Vandaag leef je, niet morgen.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:04:55 #138
41885 kless
pi_50102766
Tot zover wat ik zoek... mmm ja das lastiger.
Een voor mij juist slachtoffer ofnee ik ben eigenlijk meer haar slachtoffer (voor elkaar gemaakt zijn blablabla lot blablabla)
De vrouw die ik kan versieren en wil versieren en door mij versiert wil worden.en andersom.

Geen pens/zwembandjes/ribbels. dijen billen enzo mag wel. tieten? liever klein, (samen oud worden zonder al teveel lichamelijke problemen.)
Leuke koppies (donkerhaar met blauw/groen/grijze ogen vind ik snel mooi)

Eigenlijk zoek ik een relatie maar daarvoor moet ik nog wat aanmodderen/hier en daar wat proberen om te zien wat daar belangerijk in is voor mij.
iGEM
  maandag 4 juni 2007 @ 20:08:07 #139
41885 kless
pi_50102920
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:03 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Misschien moet je jouw onderschrift ook aanpakken. Vandaag leef je, niet morgen.
Uitstel afstel verhaal. (morgen is niks maar vandaag!!! maar dan daar juist tegen in, gewoon nog een dag later!!!)
god schiep de tijd, maar over haast werd nooit gesproken.
Ik ben een wat (te?) rustiger typje (ruim van te voren aan wezig om chill buiten een bakkie koffie te doen.)
misschien zelfs lui
Eigen zinnig lui en op mijn tempo. Als iets sneller af moet doe het dan zelf maar.

[ Bericht 6% gewijzigd door kless op 04-06-2007 20:14:25 ]
iGEM
pi_50103321
Ik was ook lui, maar die tijd ligt achter mij. Van lui wordt je alleen maar slomer en voor je het weet zit je thuis alleen maar achter de computer te niksen. Heb daar al teveel tijd aan verspild.
  maandag 4 juni 2007 @ 20:20:20 #141
41885 kless
pi_50103527
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:16 schreef Fastmatti het volgende:
Ik was ook lui, maar die tijd ligt achter mij. Van lui wordt je alleen maar slomer en voor je het weet zit je thuis alleen maar achter de computer te niksen. Heb daar al teveel tijd aan verspild.
Verspild? hoezo moet je nog een doel halen voordat je dood bent? Wie heeft jou verleid dat te geloven?
Verspilling vind ik het niet.
Spelen is mooi en aardig.
lezen luisteren is ook erg informatief.

Informatie honger stillen lukt alleen met echte honger en dan zelfs nog graag radio 1 aan. Of benevelen met alcohol.
Of ik zit te denken/nadenken/filosoferen/piekeren.
iGEM
pi_50103940
Ik vind computeren, en dan met name doelloos internetten, verspilde tijd. Op carrieregebied heb ik zeker wel een aantal doelstellingen. Op andere gebieden niet, want daar faal ik de laatste tijd hopeloos
  maandag 4 juni 2007 @ 23:55:57 #143
41885 kless
pi_50113033
quote:
Op maandag 4 juni 2007 20:29 schreef Fastmatti het volgende:
Ik vind computeren, en dan met name doelloos internetten, verspilde tijd. Op carrieregebied heb ik zeker wel een aantal doelstellingen. Op andere gebieden niet, want daar faal ik de laatste tijd hopeloos
tijdverdrijf?

Falen? ach zolang je weet waar het door komt is het niet zo een ramp.
iGEM
pi_50122898
Het mooie is... ik was vroeger zelf heel onzeker. Ik dacht niemand te kunnen krijgen en op gegeven moment is dat veranderd. Nu hoor ik pas geleden dat een paar gewone vriendinnen uit die periode wel wat in me zagen en best wat hadden gewild Maar ik was te blind om de signalen te zien.

Jij, moet denk ik signalen van vrouwen leren herkennen
  dinsdag 5 juni 2007 @ 12:14:56 #145
41885 kless
pi_50123122
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 12:08 schreef blaat_ het volgende:
Het mooie is... ik was vroeger zelf heel onzeker. Ik dacht niemand te kunnen krijgen en op gegeven moment is dat veranderd. Nu hoor ik pas geleden dat een paar gewone vriendinnen uit die periode wel wat in me zagen en best wat hadden gewild Maar ik was te blind om de signalen te zien.

Jij, moet denk ik signalen van vrouwen leren herkennen
Ja dat klopt. En dat had ik veel eerder moeten weten. Want die "leuke?" vrouwen hebben nu onderhand al tonnen ervaringen en ik ben groen als gras.
iGEM
pi_50130493
Weet je wat nou het leuke is.
Als je net begint is het makkelijker om er maar gewoon van uit te gaan dat ze je leuk vindt, en dan ervoor gaan. Bespaart je een hoop moeite. Doe ik ook.
pi_50135639
Wou nog even dit met jullie delen. ik vond dit wel een mooi interview.
http://www.seduction-chro(...)n-masters-interview/
  dinsdag 5 juni 2007 @ 19:25:49 #148
41885 kless
pi_50136957
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 18:52 schreef jorgentol het volgende:
Wou nog even dit met jullie delen. ik vond dit wel een mooi interview.
http://www.seduction-chro(...)n-masters-interview/
Ja daar kan je ook geld mee verdienen idd...
iGEM
pi_50138462
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 19:25 schreef kless het volgende:

[..]

Ja daar kan je ook geld mee verdienen idd...
Ja, het ging me meer om wat hij te zeggen had.
  dinsdag 5 juni 2007 @ 20:31:59 #150
41885 kless
pi_50139699
quote:
Op dinsdag 5 juni 2007 20:00 schreef jorgentol het volgende:

[..]

Ja, het ging me meer om wat hij te zeggen had.
Oooowwhhhh.. dat had ik bijna gemist
iGEM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')