Inderdaad. Laat d'r lekker uitzieken zonder dat ze zich hier zorgen om hoeft te maken, en doe rustig aan. Laat het initiatief wat meer van haar kant komen, zonder dat je apatisch gaat zitten wachten tot ze belt.quote:Op maandag 28 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Laat haar gewoon even nu. Niet bellen en zeker niet met zoiets beklemmends.
Ze heeft behoefte aan alleen zijn. Geef haar die ruimte ook. Niets zo'n afknapper als iemand die te snel te veel wil. Vind ik dan.
ziets voel je gewoon aan.. het klikt gewoon zo fijnquote:Op maandag 28 mei 2007 15:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Eerst zeggen dat je te hard van stapel loopt, maar al direct beweren dat iemand de 'ware' is, terwijl je pas 18 bent. Geweldig.
Later zul je hierop terugkijken en echt beseffen dat de liefde je naar je bol steeg.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:51 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
ziets voel je gewoon aan.. het klikt gewoon zo fijn
Doe ik ook niet. die 2 woorden zijn 2 krachttermen die ik pas gebruik wanneer ik er voor de volle 100% achter sta.quote:Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef Synthesist het volgende:
Vooral niet in het begin dingen zeggen als:
Ik houd van je
Ik wil je nooit meer kwijt
Daarmee jaag je de ander op de kast
Inderdaad, wanneer ze bijvoorbeeld na twee jaar hard anaal is genomen door de fitnessinstructeur.quote:Op maandag 28 mei 2007 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Later zul je hierop terugkijken en echt beseffen dat de liefde je naar je bol steeg.
Ik word helemaal wollig van binnen. Zo fijn. Hmm!quote:Op maandag 28 mei 2007 15:51 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
ziets voel je gewoon aan.. het klikt gewoon zo fijn
quote:Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef Frrreek het volgende:
[..]
Ik word helemaal wollig van binnen. Zo fijn. Hmm!![]()
HMM LEKKERRR HMM BOKKEUH
Je weet dat ze de ware is, maar zegt nog niet dat je van haar houd en haar nooit meer kwijt wil omdat je dat pas wil zeggen als je er voor de volle 100% achter staat?quote:Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Doe ik ook niet. die 2 woorden zijn 2 krachttermen die ik pas gebruik wanneer ik er voor de volle 100% achter sta.
Ook dat.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Vivi het volgende:
jij bent verliefder op haar dan andersom.
Daar ben ik het niet mee eens. ze laat ook wel merken dat ze ook gek op mij is. dat ze steeds naar mn foto kijkt. en dat ze aan me denkt e.d. dus ik denk dat het wel redelijk gelijk loopt..quote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Vivi het volgende:
jij bent verliefder op haar dan andersom.
Kan me hier op zich wel prima in vinden jaquote:Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Demellie het volgende:
ikzelf moest ook op jonge leeftijd zelfstandig worden en als er dan een 'ander' voor je wilt zorgen, heb je daar geen behoefte aan...
Ik kreeg een vriend en die wilde ook elke seconde van de dag bij mij zijn. We hebben nu meer dan 4 jaar en we moesten allebei heel wat leren. Ik moest leren om 'toe te laten' dat hij voor mij zorgt, maar hij moest ook toelaten dat ik voor mijzelf kan zorgen. Gaat natuurlijk niet vlekkeloos, maar het gaat best goed!
Ik denk dat je inderdaad ff rustig aan moet doen, want als je te 'veel' voor haar wordt, dan peert ze hem. Geef haar wat ruimte en praat met haar. De tijd dat jullie dag en nacht samen zijn, komt vast nog wel!!! Voor nu, geniet lekker van elkaar en geniet ook van de tijd alleen. (In een relatie moet ruimte zijn om dingen apart te doen!)
Juist omdat ze zo jong zelfstandig moest worden, vast niet een eigen keus, zal ze het moeilijk vinden als jij voorbij komt om haar ff te 'verzorgen'... desnoods vraag je of ze hulp nodig heeft... Later (als ze hetzelfde blijft) kan je erover praten en vertellen dat jij haar gewoon wilt helpen, omdat ze het niet alleen hoeft te doen. Toen mijn vriend mij dit vertelde, begon ik spontaan te huilen :blush: , dit heb ik nog nooit gehoord in mijn leven en man wat voelde dat fijn: niet alleen!!! Dat soort dingen leer je niet 1,2,3 en al helemaal niet alleen...quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Kan me hier op zich wel prima in vinden jabedankt.
Maar wat bedoel je precies met:
"proberen te zorgen voor haar" ?
Te hard van stapel lopen in relatiequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
je vindt haar leuker dan zij jou en je verstikt haar, lijkt me duidelijk.
Ik zou dus als de sodemieterij naar d'r toegaan, d'r vertellen dat je met heel je ziel van haar houdt en dat je haar nooit meer alleen laat.
Vervolgens een ring tevoorschijn trekken en zeggen dat de verhuisauto met jouw spullen zo aankomt.
Hoe ben je er nu, vanaf de start van dit topic dus, mee om gegaan? Heb je haar de rust gegund?quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Seventh-Heaven het volgende:
Te hard van stapel lopen in relatie
lees!
Uit de meest betrouwbare bron : "Nee heus, ze vindt mij net zo leuk hoor !"quote:Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
Te hard van stapel lopen in relatie
lees!
Ja. en het gaat goed tot nu toequote:Op woensdag 30 mei 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe ben je er nu, vanaf de start van dit topic dus, mee om gegaan? Heb je haar de rust gegund?
juistem, zelf geprobeerd?!! Werk niet met een meid, die het prima zonder jou kan doen hoor... (wel topic volgen)quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef Solitarias het volgende:
Geef haar het grootste kado : je missen
Gewoon zelf niets doen totdat zij je belt....
nou. als ik niks van me laat horen voor een tijdje dan krijg ik vanzelf een sms of een telefoontje van dr hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Demellie het volgende:
[..]
juistem, zelf geprobeerd?!! Werk niet met een meid, die het prima zonder jou kan doen hoor... (wel topic volgen)
true, tot hoe vaak doet ze dat? Ikzelf zou denken: dude als jij geen donder mij geeft, wtf doe ik dan nog voor moeite?!quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
nou. als ik niks van me laat horen voor een tijdje dan krijg ik vanzelf een sms of een telefoontje van dr hoor
maar ik sms en bel haar ook best veel hoorquote:Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Demellie het volgende:
[..]
true, tot hoe vaak doet ze dat? Ikzelf zou denken: dude als jij geen donder mij geeft, wtf doe ik dan nog voor moeite?!
Hoe vaak is best veel?quote:Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maar ik sms en bel haar ook best veel hoor
weet ik het. 5-7 smsjes op een dag? waarvan ze zelf ook zo'n 5 terugstuurt. en me smorgens altijd goedemorgen smst en savonds welterustequote:
zo vaak! Werkt altijd (100% dus) . Is klassieke push-pull methode....quote:
Dat valt echt wel mee.. Ik stuur dagelijks 10 sms'jes naar iemand die niet eens mn vriendin is.quote:Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef Seventh-Heaven het volgende:
[..]
weet ik het. 5-7 smsjes op een dag? waarvan ze zelf ook zo'n 5 terugstuurt. en me smorgens altijd goedemorgen smst en savonds welteruste
Nee. dat kan ik niet. en dat is gemeen! ze antwoord ook altijd op mijn berichten en ik op die van haar. al sinds we wat hebben met elkaar en dan ga ik niet zomaar 3 dagen niks sturen.. dat kan ik niet eens en _wíl _ ik niet eens!quote:Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Solitarias het volgende:
[..]
zo vaak! Werkt altijd (100% dus) . Is klassieke push-pull methode....
Hoe meer ruimte je een relatie geeft, deste boeiender en beter wordt ie.... elkaar te vaak zien is dodelijk na verloop van tijd ...
Gewoon eens 1-2-3 dagen niet op haar smsjes reageren : je zult verbaasd staan hoe hard en graag ze je weer wil zien.... verlangen kweken dus....
ach het verschilt ook wel hoor. soms sturen we samen 20 smsjes weg p/p op een dag. maar ze heeft me net ook gebeld. en hebben we weer 30 min aan de telefoon gehangenquote:Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef bolletje_25 het volgende:
[..]
Dat valt echt wel mee.. Ik stuur dagelijks 10 sms'jes naar iemand die niet eens mn vriendin is.
Wat stom.quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef G-Mart het volgende:
Tvp, bezig een getrouwd meisje te versieren. Hier kunnen nog wel eens handige tips uit komen, terwijl ik ondertussen mooi de ´balans´ probeer te houden
Heb ik het verkloot?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Demellie het volgende:
Het verschilde per dag, dat bellen en smsen. Ik en mijn vriend bellen wel, als we niet samen zijn dan, 's avonds.... Maar soms spreken/smsen we elkaar heel de dag niet. En soms bellen we noggeneens 5 minuten en soms bijna een uur!
En hoe gaat het nu?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |