abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49850387
Hey. ik heb sinds kort een keigave vriendin. kan alles met haar bespreken. we doen gezellige dingen samen. maar ze is alleen in het weekend beschikbaar. aangezien ze dus de rest van de week intern op school 200 km verderop zit.

nu is het zo dat ik hopeloos verliefd op haar ben. en ze is ook verliefd op mij (gelukkig )
Maar nu komt het: ze is heel erg op zichzelf. omdat ze al op jonge leeftijd zelfstandig is geworden, is het voor haar een hele schok om weer heel vaak met iemand om te gaan (in dit geval mij dus)

Maar ik loop dus hoogstwaarschijnlijk weer te hard van stapel. wat mij betreft ben ik elke minuut die ik heb bij haar. maar zij denkt daar blijkbaar anders over. hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Ik wil heel graag dat deze relatie goed gaat. want ze is echt de ware voor mij.. en ze gaf ook aan dat ik dat ook ben.

Heb vrijdagavond voor het eerst bij haar gegeten en haar ouders ontmoet. zondag zijn we de hele dag met elkaar omgegaan. en is ze bij mij blijven eten. maar op de avond kreeg ze hele erge buikkramp en had ze erge hoofdpijn. dus heb ik haar naar huis gereden.

Dus vandaag was ik ook even bij haar (soort ziekenbezoek zeg maar). maar ze had behoefte om even alleen te zijn. ze was heel erg moe. en voelde zich niet lekker. kan gebeuren. maar loop ik te hard van stapel? en zoja. hoe kan ik zorgen dat dit goed blijft gaan?

alvast heel erg bedankt (we zijn allebei 18 trouwens)
pi_49850501
Inderdaad rustig aan doen en haar ruimte geven als zij aangeeft dat ze dat nodig heeft.
Vooral niet gaan opdringen.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_49850530
Wat moet ik bijvoorbeeld tegen haar zeggen nu? heb namelijk sterk te drang om haar nu op te bellen en te vertellen dat ik te snel van stapel loop e.d maar dat lijkt me ook niet het meest ideale om te zeggen niet?
  maandag 28 mei 2007 @ 14:01:00 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49850961
Laat haar gewoon even nu. Niet bellen en zeker niet met zoiets beklemmends.
Ze heeft behoefte aan alleen zijn. Geef haar die ruimte ook. Niets zo'n afknapper als iemand die te snel te veel wil. Vind ik dan .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49850979
Zou ik wel doen, maarja ik heb het net zelf verprutst dus oordeel zelf of het beter om mij raad niet op te volgen. ik ga sowieso voor communicatie, helaas m'n vriendin niet, daarom is 't ook uit.
  maandag 28 mei 2007 @ 14:02:12 #6
82036 AstroStart
http://www.mushroomkingdom.nl
pi_49850990
Gewoon rustig aan doen. Zoek een hobby om je tijd een beetje op te vullen. Alleen bezig zijn met liefde is ook niet goed.
De grootste Super Mario fansite van Nederland: Mushroom Kingdom.
  maandag 28 mei 2007 @ 14:03:48 #7
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_49851066
lekker alleen laten zijn, dus teveel aandacht kan net zo veel kapot maken als te weinig...

en als je al weet dat je te hard van stapel loopt, dan is het simpel; dat niet doen, dus
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_49851463
ruimte geven en juist niet over zo'n onderwerp als dit beginnen.
stuur de'r gewoon een smsje, als je toch de behoefte hebt om haar te laten weten dat je aan de'r denkt.

(5 jaar relatie).. +1 :p kuch..
pi_49851933
quote:
Op maandag 28 mei 2007 14:01 schreef Copycat het volgende:
Laat haar gewoon even nu. Niet bellen en zeker niet met zoiets beklemmends.
Ze heeft behoefte aan alleen zijn. Geef haar die ruimte ook. Niets zo'n afknapper als iemand die te snel te veel wil. Vind ik dan .
Inderdaad. Laat d'r lekker uitzieken zonder dat ze zich hier zorgen om hoeft te maken, en doe rustig aan. Laat het initiatief wat meer van haar kant komen, zonder dat je apatisch gaat zitten wachten tot ze belt.
pi_49852012
Je bent toch niet die gast van die allerbelabberdste comics op nu.nl hè? Seventh Heaven !
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 28 mei 2007 @ 14:30:35 #11
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49852029
Ga gitaar spelen.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_49852033
Nee hoor
pi_49852127
Nou ja, verliefd dus. Ga wat leuke dingen doen, en plak jezelf absoluut nog niet enorm vast aan elkaar. Daar schiet je niets mee op, aangezien je naar elkaar toe moet groeien. Als je vanaf nu lekker dicht tegen elkaar op de bank blijft zitten en knuffelen en doen alsof je al de ware voor elkaar bent is je relatie gebaseerd op niets meer dan wat vliegende hormonen en een ontzettend slecht opgebouwde band.

En inderdaad, geef elkaar gewoon ruimte om je eigen dingen te doen. Als je bij elkaar blijft heb je later nog genoeg tijd om samen door te brengen, dus iemand verstikken in een relatie is helemaal niet nodig .
We'll keep on whispering our mantras.
  maandag 28 mei 2007 @ 15:15:33 #14
3038 Emel
realist
pi_49853363
ruimte geven
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
pi_49854278
Zie gewoon dat je haar niet doodknuffelt!
Ze is duidelijk zeker van jullie relatie, dus maak je niet al te veel zorgen. Als je ze effe met rust laat, zal ze je op den duur ook missen (en das een goed teken!).
pi_49854408
Eerst zeggen dat je te hard van stapel loopt, maar al direct beweren dat iemand de 'ware' is, terwijl je pas 18 bent. Geweldig.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_49854503
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:48 schreef WeirdMicky het volgende:
Eerst zeggen dat je te hard van stapel loopt, maar al direct beweren dat iemand de 'ware' is, terwijl je pas 18 bent. Geweldig.
ziets voel je gewoon aan.. het klikt gewoon zo fijn
pi_49854757
Vooral niet in het begin dingen zeggen als:

Ik houd van je
Ik wil je nooit meer kwijt

Daarmee jaag je de ander op de kast
pi_49854788
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:51 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Later zul je hierop terugkijken en echt beseffen dat de liefde je naar je bol steeg.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_49854916
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:59 schreef Synthesist het volgende:
Vooral niet in het begin dingen zeggen als:

Ik houd van je
Ik wil je nooit meer kwijt

Daarmee jaag je de ander op de kast
Doe ik ook niet. die 2 woorden zijn 2 krachttermen die ik pas gebruik wanneer ik er voor de volle 100% achter sta.
pi_49854953
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:00 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Later zul je hierop terugkijken en echt beseffen dat de liefde je naar je bol steeg.
Inderdaad, wanneer ze bijvoorbeeld na twee jaar hard anaal is genomen door de fitnessinstructeur.

Ook al ben je verliefd, laat niet al je geluk uit de vrouw komen. Zie vrouwen als een bron van plezier ipv geluk, anders voelen ze zich alleen maar beklemd. Niks vinden ze zo erg als een man die hen benauwd (ze willen ook namelijk nog aandacht van andere mannen).
  maandag 28 mei 2007 @ 16:31:53 #22
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49855713
Wat is dat toch met die kerels van tegenwoordig??
Het lijken allemaal wel een stel slappe apen.
"oh ik ben zo verliefd, ik wil altijd bij haar zijn blablabla huil huil."
Man, vrouwen zijn leuk maar het is je leven niet hoor. Komop zeg. Je hebt alleen maar de kans dat ze op je afknapt als je zo wanhopig gaat zitten doen. Bouw zelf een leuk leven op, wees druk bezig met vrienden, hobby's en jezelf. Laat vrouwen voor wat het zijn: een aanvulling, niet je leven.

Succes ermee
pi_49856012
quote:
Op maandag 28 mei 2007 15:51 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Ik word helemaal wollig van binnen. Zo fijn. Hmm!

HMM LEKKERRR HMM BOKKEUH
pi_49856084
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:41 schreef Frrreek het volgende:

[..]

Ik word helemaal wollig van binnen. Zo fijn. Hmm!

HMM LEKKERRR HMM BOKKEUH
pi_49858749
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:04 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Doe ik ook niet. die 2 woorden zijn 2 krachttermen die ik pas gebruik wanneer ik er voor de volle 100% achter sta.
Je weet dat ze de ware is, maar zegt nog niet dat je van haar houd en haar nooit meer kwijt wil omdat je dat pas wil zeggen als je er voor de volle 100% achter staat?
Hoort het niet andersom te gaan, na een tijdje weet je dat je van elkaar houdt en als dat gevoel sterk genoeg is zie je misschien wel een toekomst samen. Maar als iemand al zou gaan roepen dat ik de ware ben, nog voordat we in het 'houden van' stadium zitten, dan zou ik dat toch zeker een kwestie van te hard van stapel lopen vinden.
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 28 mei 2007 @ 19:48:27 #26
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_49862164
hoelang kende je haar al voor je wat met haar had dan ?
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:26:04 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49902422
jij bent verliefder op haar dan andersom.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:32:26 #28
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49908162
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Vivi het volgende:
Ook dat.

Zeker weten. En hoemeer aandacht je haar geeft en haar benauwd, hoe minder haar gevoel wordt....
pi_49915765
Geef haar idd lekker ruimte, als ik erg moe ben of niet lekker in me vel zit zou ik ook liefst alleen zijn....
pi_49916388
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Vivi het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. ze laat ook wel merken dat ze ook gek op mij is. dat ze steeds naar mn foto kijkt. en dat ze aan me denkt e.d. dus ik denk dat het wel redelijk gelijk loopt..
pi_49924141
ikzelf moest ook op jonge leeftijd zelfstandig worden en als er dan een 'ander' voor je wilt zorgen, heb je daar geen behoefte aan...

Ik kreeg een vriend en die wilde ook elke seconde van de dag bij mij zijn. We hebben nu meer dan 4 jaar en we moesten allebei heel wat leren. Ik moest leren om 'toe te laten' dat hij voor mij zorgt, maar hij moest ook toelaten dat ik voor mijzelf kan zorgen. Gaat natuurlijk niet vlekkeloos, maar het gaat best goed!

Ik denk dat je inderdaad ff rustig aan moet doen, want als je te 'veel' voor haar wordt, dan peert ze hem. Geef haar wat ruimte en praat met haar. De tijd dat jullie dag en nacht samen zijn, komt vast nog wel!!! Voor nu, geniet lekker van elkaar en geniet ook van de tijd alleen. (In een relatie moet ruimte zijn om dingen apart te doen!)
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_49926006
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Demellie het volgende:
ikzelf moest ook op jonge leeftijd zelfstandig worden en als er dan een 'ander' voor je wilt zorgen, heb je daar geen behoefte aan...

Ik kreeg een vriend en die wilde ook elke seconde van de dag bij mij zijn. We hebben nu meer dan 4 jaar en we moesten allebei heel wat leren. Ik moest leren om 'toe te laten' dat hij voor mij zorgt, maar hij moest ook toelaten dat ik voor mijzelf kan zorgen. Gaat natuurlijk niet vlekkeloos, maar het gaat best goed!

Ik denk dat je inderdaad ff rustig aan moet doen, want als je te 'veel' voor haar wordt, dan peert ze hem. Geef haar wat ruimte en praat met haar. De tijd dat jullie dag en nacht samen zijn, komt vast nog wel!!! Voor nu, geniet lekker van elkaar en geniet ook van de tijd alleen. (In een relatie moet ruimte zijn om dingen apart te doen!)
Kan me hier op zich wel prima in vinden ja bedankt.

Maar wat bedoel je precies met:
"proberen te zorgen voor haar" ?
pi_49926701
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Kan me hier op zich wel prima in vinden ja bedankt.

Maar wat bedoel je precies met:
"proberen te zorgen voor haar" ?
Juist omdat ze zo jong zelfstandig moest worden, vast niet een eigen keus, zal ze het moeilijk vinden als jij voorbij komt om haar ff te 'verzorgen'... desnoods vraag je of ze hulp nodig heeft... Later (als ze hetzelfde blijft) kan je erover praten en vertellen dat jij haar gewoon wilt helpen, omdat ze het niet alleen hoeft te doen. Toen mijn vriend mij dit vertelde, begon ik spontaan te huilen :blush: , dit heb ik nog nooit gehoord in mijn leven en man wat voelde dat fijn: niet alleen!!! Dat soort dingen leer je niet 1,2,3 en al helemaal niet alleen...

Ben blij dat ik je kan helpen
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:28:38 #34
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49927207
je vindt haar leuker dan zij jou en je verstikt haar, lijkt me duidelijk.

Ik zou dus als de sodemieterij naar d'r toegaan, d'r vertellen dat je met heel je ziel van haar houdt en dat je haar nooit meer alleen laat.
Vervolgens een ring tevoorschijn trekken en zeggen dat de verhuisauto met jouw spullen zo aankomt.
zzz
pi_49927282
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
je vindt haar leuker dan zij jou en je verstikt haar, lijkt me duidelijk.

Ik zou dus als de sodemieterij naar d'r toegaan, d'r vertellen dat je met heel je ziel van haar houdt en dat je haar nooit meer alleen laat.
Vervolgens een ring tevoorschijn trekken en zeggen dat de verhuisauto met jouw spullen zo aankomt.
Te hard van stapel lopen in relatie

lees!
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:31:54 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49927313
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Seventh-Heaven het volgende:

lees!
Hoe ben je er nu, vanaf de start van dit topic dus, mee om gegaan? Heb je haar de rust gegund?
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:37:45 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49927508
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

lees!
Uit de meest betrouwbare bron : "Nee heus, ze vindt mij net zo leuk hoor !"
zzz
pi_49927904
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe ben je er nu, vanaf de start van dit topic dus, mee om gegaan? Heb je haar de rust gegund?
Ja. en het gaat goed tot nu toe
pi_49930513
Geef haar het grootste kado : je missen

Gewoon zelf niets doen totdat zij je belt....
pi_49930720
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef Solitarias het volgende:
Geef haar het grootste kado : je missen

Gewoon zelf niets doen totdat zij je belt....
juistem, zelf geprobeerd?!! Werk niet met een meid, die het prima zonder jou kan doen hoor... (wel topic volgen)
pi_49931147
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Demellie het volgende:

[..]

juistem, zelf geprobeerd?!! Werk niet met een meid, die het prima zonder jou kan doen hoor... (wel topic volgen)
nou. als ik niks van me laat horen voor een tijdje dan krijg ik vanzelf een sms of een telefoontje van dr hoor
pi_49931585
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

nou. als ik niks van me laat horen voor een tijdje dan krijg ik vanzelf een sms of een telefoontje van dr hoor
true, tot hoe vaak doet ze dat? Ikzelf zou denken: dude als jij geen donder mij geeft, wtf doe ik dan nog voor moeite?!
pi_49931975
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Demellie het volgende:

[..]

true, tot hoe vaak doet ze dat? Ikzelf zou denken: dude als jij geen donder mij geeft, wtf doe ik dan nog voor moeite?!
maar ik sms en bel haar ook best veel hoor
pi_49932043
ja, maar hij zei dus: niet meer bellen/smsen
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:46:59 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49932125
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maar ik sms en bel haar ook best veel hoor
Hoe vaak is best veel?
pi_49932695
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe vaak is best veel?
weet ik het. 5-7 smsjes op een dag? waarvan ze zelf ook zo'n 5 terugstuurt. en me smorgens altijd goedemorgen smst en savonds welteruste
pi_49934621
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Demellie het volgende:

[..]

juistem, zelf geprobeerd?!!
zo vaak! Werkt altijd (100% dus) . Is klassieke push-pull methode....

Hoe meer ruimte je een relatie geeft, deste boeiender en beter wordt ie.... elkaar te vaak zien is dodelijk na verloop van tijd ...
Gewoon eens 1-2-3 dagen niet op haar smsjes reageren : je zult verbaasd staan hoe hard en graag ze je weer wil zien.... verlangen kweken dus....
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:03:08 #48
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49934698
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

weet ik het. 5-7 smsjes op een dag? waarvan ze zelf ook zo'n 5 terugstuurt. en me smorgens altijd goedemorgen smst en savonds welteruste
Dat valt echt wel mee.. Ik stuur dagelijks 10 sms'jes naar iemand die niet eens mn vriendin is.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_49937800
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Solitarias het volgende:

[..]

zo vaak! Werkt altijd (100% dus) . Is klassieke push-pull methode....

Hoe meer ruimte je een relatie geeft, deste boeiender en beter wordt ie.... elkaar te vaak zien is dodelijk na verloop van tijd ...
Gewoon eens 1-2-3 dagen niet op haar smsjes reageren : je zult verbaasd staan hoe hard en graag ze je weer wil zien.... verlangen kweken dus....
Nee. dat kan ik niet. en dat is gemeen! ze antwoord ook altijd op mijn berichten en ik op die van haar. al sinds we wat hebben met elkaar en dan ga ik niet zomaar 3 dagen niks sturen.. dat kan ik niet eens en _wíl _ ik niet eens!
pi_49937846
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dat valt echt wel mee.. Ik stuur dagelijks 10 sms'jes naar iemand die niet eens mn vriendin is.
ach het verschilt ook wel hoor. soms sturen we samen 20 smsjes weg p/p op een dag. maar ze heeft me net ook gebeld. en hebben we weer 30 min aan de telefoon gehangen
pi_49937968
Als je perse iets wilt doen, kun je ook een lief kaartje sturen, dan heb je niet het gevoel dat je aar niet kan/mag bereiken en dan kun je je gevoelens kwijt(alleen moet je daar natuurlijk niet opzetten dat je zo graag de hele tijd bij haar wil zijn, maar gewoon ik vind je lief ofzoiets...
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
pi_49942634
Tvp, bezig een getrouwd meisje te versieren . Hier kunnen nog wel eens handige tips uit komen, terwijl ik ondertussen mooi de ´balans´ probeer te houden
pi_49953490
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 21:16 schreef G-Mart het volgende:
Tvp, bezig een getrouwd meisje te versieren . Hier kunnen nog wel eens handige tips uit komen, terwijl ik ondertussen mooi de ´balans´ probeer te houden
Wat stom.
Cut brownies in squares
Godfather of sticky food
  maandag 2 juli 2007 @ 14:34:13 #54
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51058383
quote:
Op donderdag 31 mei 2007 07:20 schreef JamesBrowny het volgende:

[..]

Wat stom.
goeie reactie
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51059633
Het verschilde per dag, dat bellen en smsen. Ik en mijn vriend bellen wel, als we niet samen zijn dan, 's avonds.... Maar soms spreken/smsen we elkaar heel de dag niet. En soms bellen we noggeneens 5 minuten en soms bijna een uur!

En hoe gaat het nu?!
pi_51059808
quote:
Op maandag 2 juli 2007 15:08 schreef Demellie het volgende:
Het verschilde per dag, dat bellen en smsen. Ik en mijn vriend bellen wel, als we niet samen zijn dan, 's avonds.... Maar soms spreken/smsen we elkaar heel de dag niet. En soms bellen we noggeneens 5 minuten en soms bijna een uur!

En hoe gaat het nu?!
Heb ik het verkloot?

Heb ik het verkloot? #2

Niet zo heul goed geloof ik
I'm not the man you think I am!
  maandag 2 juli 2007 @ 15:14:26 #57
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_51059862
Is het al 19.00u?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_51059902
wat je ook doet, nooit kotsen waar ze bij is
Sic iubeo, sic volo, et sit pro ratione voluntas mea.
pi_51060149
Verdomme, kappen nou. jpg97, nog één kutpost en je hebt een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')