abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 mei 2007 @ 19:48:27 #26
85967 Miss_kausalaya
cogito ergo sum
pi_49862164
hoelang kende je haar al voor je wat met haar had dan ?
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
  dinsdag 29 mei 2007 @ 20:26:04 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_49902422
jij bent verliefder op haar dan andersom.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 22:32:26 #28
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_49908162
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Vivi het volgende:
Ook dat.

Zeker weten. En hoemeer aandacht je haar geeft en haar benauwd, hoe minder haar gevoel wordt....
pi_49915765
Geef haar idd lekker ruimte, als ik erg moe ben of niet lekker in me vel zit zou ik ook liefst alleen zijn....
pi_49916388
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 20:26 schreef Vivi het volgende:
Daar ben ik het niet mee eens. ze laat ook wel merken dat ze ook gek op mij is. dat ze steeds naar mn foto kijkt. en dat ze aan me denkt e.d. dus ik denk dat het wel redelijk gelijk loopt..
pi_49924141
ikzelf moest ook op jonge leeftijd zelfstandig worden en als er dan een 'ander' voor je wilt zorgen, heb je daar geen behoefte aan...

Ik kreeg een vriend en die wilde ook elke seconde van de dag bij mij zijn. We hebben nu meer dan 4 jaar en we moesten allebei heel wat leren. Ik moest leren om 'toe te laten' dat hij voor mij zorgt, maar hij moest ook toelaten dat ik voor mijzelf kan zorgen. Gaat natuurlijk niet vlekkeloos, maar het gaat best goed!

Ik denk dat je inderdaad ff rustig aan moet doen, want als je te 'veel' voor haar wordt, dan peert ze hem. Geef haar wat ruimte en praat met haar. De tijd dat jullie dag en nacht samen zijn, komt vast nog wel!!! Voor nu, geniet lekker van elkaar en geniet ook van de tijd alleen. (In een relatie moet ruimte zijn om dingen apart te doen!)
Don't blame me, it's a hardware problem
pi_49926006
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:05 schreef Demellie het volgende:
ikzelf moest ook op jonge leeftijd zelfstandig worden en als er dan een 'ander' voor je wilt zorgen, heb je daar geen behoefte aan...

Ik kreeg een vriend en die wilde ook elke seconde van de dag bij mij zijn. We hebben nu meer dan 4 jaar en we moesten allebei heel wat leren. Ik moest leren om 'toe te laten' dat hij voor mij zorgt, maar hij moest ook toelaten dat ik voor mijzelf kan zorgen. Gaat natuurlijk niet vlekkeloos, maar het gaat best goed!

Ik denk dat je inderdaad ff rustig aan moet doen, want als je te 'veel' voor haar wordt, dan peert ze hem. Geef haar wat ruimte en praat met haar. De tijd dat jullie dag en nacht samen zijn, komt vast nog wel!!! Voor nu, geniet lekker van elkaar en geniet ook van de tijd alleen. (In een relatie moet ruimte zijn om dingen apart te doen!)
Kan me hier op zich wel prima in vinden ja bedankt.

Maar wat bedoel je precies met:
"proberen te zorgen voor haar" ?
pi_49926701
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:56 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

Kan me hier op zich wel prima in vinden ja bedankt.

Maar wat bedoel je precies met:
"proberen te zorgen voor haar" ?
Juist omdat ze zo jong zelfstandig moest worden, vast niet een eigen keus, zal ze het moeilijk vinden als jij voorbij komt om haar ff te 'verzorgen'... desnoods vraag je of ze hulp nodig heeft... Later (als ze hetzelfde blijft) kan je erover praten en vertellen dat jij haar gewoon wilt helpen, omdat ze het niet alleen hoeft te doen. Toen mijn vriend mij dit vertelde, begon ik spontaan te huilen :blush: , dit heb ik nog nooit gehoord in mijn leven en man wat voelde dat fijn: niet alleen!!! Dat soort dingen leer je niet 1,2,3 en al helemaal niet alleen...

Ben blij dat ik je kan helpen
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:28:38 #34
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49927207
je vindt haar leuker dan zij jou en je verstikt haar, lijkt me duidelijk.

Ik zou dus als de sodemieterij naar d'r toegaan, d'r vertellen dat je met heel je ziel van haar houdt en dat je haar nooit meer alleen laat.
Vervolgens een ring tevoorschijn trekken en zeggen dat de verhuisauto met jouw spullen zo aankomt.
zzz
pi_49927282
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:28 schreef L.Denninger het volgende:
je vindt haar leuker dan zij jou en je verstikt haar, lijkt me duidelijk.

Ik zou dus als de sodemieterij naar d'r toegaan, d'r vertellen dat je met heel je ziel van haar houdt en dat je haar nooit meer alleen laat.
Vervolgens een ring tevoorschijn trekken en zeggen dat de verhuisauto met jouw spullen zo aankomt.
Te hard van stapel lopen in relatie

lees!
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:31:54 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49927313
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Seventh-Heaven het volgende:

lees!
Hoe ben je er nu, vanaf de start van dit topic dus, mee om gegaan? Heb je haar de rust gegund?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 mei 2007 @ 14:37:45 #37
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_49927508
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:30 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

lees!
Uit de meest betrouwbare bron : "Nee heus, ze vindt mij net zo leuk hoor !"
zzz
pi_49927904
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe ben je er nu, vanaf de start van dit topic dus, mee om gegaan? Heb je haar de rust gegund?
Ja. en het gaat goed tot nu toe
pi_49930513
Geef haar het grootste kado : je missen

Gewoon zelf niets doen totdat zij je belt....
pi_49930720
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:04 schreef Solitarias het volgende:
Geef haar het grootste kado : je missen

Gewoon zelf niets doen totdat zij je belt....
juistem, zelf geprobeerd?!! Werk niet met een meid, die het prima zonder jou kan doen hoor... (wel topic volgen)
pi_49931147
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Demellie het volgende:

[..]

juistem, zelf geprobeerd?!! Werk niet met een meid, die het prima zonder jou kan doen hoor... (wel topic volgen)
nou. als ik niks van me laat horen voor een tijdje dan krijg ik vanzelf een sms of een telefoontje van dr hoor
pi_49931585
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:22 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

nou. als ik niks van me laat horen voor een tijdje dan krijg ik vanzelf een sms of een telefoontje van dr hoor
true, tot hoe vaak doet ze dat? Ikzelf zou denken: dude als jij geen donder mij geeft, wtf doe ik dan nog voor moeite?!
pi_49931975
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:33 schreef Demellie het volgende:

[..]

true, tot hoe vaak doet ze dat? Ikzelf zou denken: dude als jij geen donder mij geeft, wtf doe ik dan nog voor moeite?!
maar ik sms en bel haar ook best veel hoor
pi_49932043
ja, maar hij zei dus: niet meer bellen/smsen
  woensdag 30 mei 2007 @ 16:46:59 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_49932125
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:43 schreef Seventh-Heaven het volgende:
maar ik sms en bel haar ook best veel hoor
Hoe vaak is best veel?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_49932695
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:46 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe vaak is best veel?
weet ik het. 5-7 smsjes op een dag? waarvan ze zelf ook zo'n 5 terugstuurt. en me smorgens altijd goedemorgen smst en savonds welteruste
pi_49934621
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 16:10 schreef Demellie het volgende:

[..]

juistem, zelf geprobeerd?!!
zo vaak! Werkt altijd (100% dus) . Is klassieke push-pull methode....

Hoe meer ruimte je een relatie geeft, deste boeiender en beter wordt ie.... elkaar te vaak zien is dodelijk na verloop van tijd ...
Gewoon eens 1-2-3 dagen niet op haar smsjes reageren : je zult verbaasd staan hoe hard en graag ze je weer wil zien.... verlangen kweken dus....
  woensdag 30 mei 2007 @ 18:03:08 #48
137085 bolletje_25
Nuance is voor mietjes
pi_49934698
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 17:03 schreef Seventh-Heaven het volgende:

[..]

weet ik het. 5-7 smsjes op een dag? waarvan ze zelf ook zo'n 5 terugstuurt. en me smorgens altijd goedemorgen smst en savonds welteruste
Dat valt echt wel mee.. Ik stuur dagelijks 10 sms'jes naar iemand die niet eens mn vriendin is.
"Welcome to the internet - where men are men, women are men and little girls are FBI agents"
pi_49937800
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:00 schreef Solitarias het volgende:

[..]

zo vaak! Werkt altijd (100% dus) . Is klassieke push-pull methode....

Hoe meer ruimte je een relatie geeft, deste boeiender en beter wordt ie.... elkaar te vaak zien is dodelijk na verloop van tijd ...
Gewoon eens 1-2-3 dagen niet op haar smsjes reageren : je zult verbaasd staan hoe hard en graag ze je weer wil zien.... verlangen kweken dus....
Nee. dat kan ik niet. en dat is gemeen! ze antwoord ook altijd op mijn berichten en ik op die van haar. al sinds we wat hebben met elkaar en dan ga ik niet zomaar 3 dagen niks sturen.. dat kan ik niet eens en _wíl _ ik niet eens!
pi_49937846
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 18:03 schreef bolletje_25 het volgende:

[..]

Dat valt echt wel mee.. Ik stuur dagelijks 10 sms'jes naar iemand die niet eens mn vriendin is.
ach het verschilt ook wel hoor. soms sturen we samen 20 smsjes weg p/p op een dag. maar ze heeft me net ook gebeld. en hebben we weer 30 min aan de telefoon gehangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')