Hey. ik heb sinds kort een keigave vriendin. kan alles met haar bespreken. we doen gezellige dingen samen. maar ze is alleen in het weekend beschikbaar. aangezien ze dus de rest van de week intern op school 200 km verderop zit.
nu is het zo dat ik hopeloos verliefd op haar ben. en ze is ook verliefd op mij (gelukkig
![]()
)
Maar nu komt het: ze is heel erg op zichzelf. omdat ze al op jonge leeftijd zelfstandig is geworden, is het voor haar een hele schok om weer heel vaak met iemand om te gaan (in dit geval mij dus)
Maar ik loop dus hoogstwaarschijnlijk weer te hard van stapel. wat mij betreft ben ik elke minuut die ik heb bij haar. maar zij denkt daar blijkbaar anders over. hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
Ik wil heel graag dat deze relatie goed gaat. want ze is echt de ware voor mij.. en ze gaf ook aan dat ik dat ook ben.
Heb vrijdagavond voor het eerst bij haar gegeten en haar ouders ontmoet. zondag zijn we de hele dag met elkaar omgegaan. en is ze bij mij blijven eten. maar op de avond kreeg ze hele erge buikkramp en had ze erge hoofdpijn. dus heb ik haar naar huis gereden.
Dus vandaag was ik ook even bij haar (soort ziekenbezoek zeg maar). maar ze had behoefte om even alleen te zijn. ze was heel erg moe. en voelde zich niet lekker. kan gebeuren. maar loop ik te hard van stapel? en zoja. hoe kan ik zorgen dat dit goed blijft gaan?
alvast heel erg bedankt (we zijn allebei 18 trouwens)