Gaat u hier allen verder om de spannende avonturen te volgen van de jongen die voor het eerst bij zijn schoonfamilie kwam. Het feestje was gezellig, maar hij heeft zich helemaal toeter gezopen..
HIER de OP!
quote:
Op zondag 1 juli 2007 18:02 schreef Seventh-Heaven het volgende:Ok ik zit nu dus in een situatie waarin ik me zeer klote voel..
tot gisteren was alles nog helemaal perfect. we hadden gisteren een tuinfeest bij haar oom. die we samen met haar nichtjes en die oom zelf georganiseerd hadden.
nu begon de avond heel goed. beetje kennis gemaakt met iedereen. en toen kwam het.. drank.. 1 glaasje. 2 glaasjes etc. op een gegeven moment was ik dus voorbij mn eigen grens.. (heel stom!) en ben ik abrubt gestopt met drinken. maar het was al te laat...
Ik stortte in de tuin in elkaar nadat ik gekotst had (vluchtig een emmer gepakt) toen heeft die oom en mijn schoonvader mij met zn 2en naar binnen gesleept en op de bank neergelegd. toen ging het pas goed mis.. kotste de hele bank onder (gelukkig van leer)
en voelde de hele controle over mijn lichaam verdwijnen... mijn gezicht voelde ik niet meer.. ik kon op mn tong bijten wat ik wilde maar ik voelde totaal niks meer.. kon niet meer praten. kon niet meer bewegen... maar kon wel luisteren.
maar meer niks (zeer angstig) naderhand ben ik van de bank gelazerd en hebben ze me op de grond laten liggen met een deken over me heen en gezorgd dat ik op mn zij beef liggen. dik een uur later kwam ik eigenlijk abrubt weer bij.. eerst nog heel misselijk en wazig.. later wat scherper. toen ben ik opgestaan en gaan zitten bij de rest. na alle \"gaat het weer\" etc bevestigd te hebben. en aan iedereen mn excuses aangeboden te hebben..
toen ben ik daar op de bank blijven slapen (ik rijd niet met alcohol op. en helemaal niet als ik dit achter de rug heb natuurlijk)
al met al een hele godvergeten KUT AVOND! met mn stomme kop ook...
vannacht op de bank dus heel verrot geslapen. slechts 3 uur ofzo.. toen was ik om 5 uur klaarwakker en kotsmisselijk.. maargoed ik had zoiets van.. kan hier wel blijven liggen... dus heb alvast de hele teringzooi opgeruimd. van slingers tot een 50tal ballonnen. in de tuin het zeil weggehaald. alvast de grote dingen opgeruimd. waren ze natuurlijk heel blij mee..
maarja. mn vriendin doet dus al de hele dag afwezig tegen me. geen goedemorgen zoen. negeert me. en geen afscheidszoen.. (ik liep naar haar toe, zei liep naar boven, ik verontwaardigd: \"geen zoen?\" zei met dr hand een klapzoen gedaan en liep verder...) ik zei: \"dan niet\" en ben verdrietig naar huis gereden..
we hebben nu net 1.5 maand ongeveer. en alles liep heel goed tot gisteravond.. en morgen gaan we praten erover.. ik vroeg eigenlijk al: heb ik het verpest? en ze zei dat we er morgen over zouden praten... dus ik word helemaal gek van mezelf nu...!
al met al... wat jullie? bah wat voel ik mezelf zo\'n kloothommel zeg!
en hier de link naar topic #1
Heb ik het verkloot?De vragen die ons allen rijzen:
- Wil ze hem nog zien?
- Waarom was ie met de auto?
-Wat gaat er vaanvond gebeuren om 19.00????
- wat gaat ie doen om het weer goed te maken?
- Hoeveel bossen bloemen zullen ten tonele worden gevoerd om deze rampspoed te keren?
maar het meest belangrijk
SCHOPT ZE HEM NU BUITEN!!!???
-Welke ziekte heeft hij in de tussentijd erbij geGoogled?
Hij heeft reeds:
-alcoholvergiftiging
-voedselvergiftiging van de kip
Mogelijke oplossingen van muzikale aard:
-Welk liedje zal hij te gehoren brengen?
* Lonely - Akon
* nieuwe versie van eehm volumia ofzo
* Janknummer
* nog n janknummer
Seventh-Heaven is bijna 19, evenals vriendin en is out gegaan na het drinken van ca. 6 vodka-cola/jus en 1 biertje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Sant op 02-07-2007 14:19:09 ]
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...