hoop het nieuetquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
Niet zwanger denk ik
Galgenwaard!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
In welk stadion zijn de opnames?
Ik dacht al snel een utrecht-logo voorbij te zien komen (toen de trainer voor 't laatst het veld op liep).quote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef thaduck het volgende:
Galgenwaard!
Uhu, samen met Solange goed gecast als man/vrouwquote:Op zondag 20 mei 2007 21:56 schreef Michellee het volgende:
Ik begin Italo steeds meer de leukste van de serie te vinden!
Klopt, zie je wel meer in de seriequote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht al snel een utrecht-logo voorbij te zien komen (toen de trainer voor 't laatst het veld op liep).
idd geweldigquote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
Dat shot met die supporters op de trap ook maar weer even hergebruikt
Verder erg matige aflevering
Italo was trouwens wel geniaal met dat paspoort
"Ik ga naar Milaan? dacht het niet"
![]()
had hem alleen nog maar bij de blokker zien liggen bij de ingang , dus ik dacht ff vlug kijken wat ie kost ,en daar was ie 30 euro , maar als ie er ook al voor 20 is moet ik mischien nog maar verder kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem al gezien viir 20 euro![]()
En bij de free issie volgens mij 25
Ik ga hem wel kopen.... moet zo weg namelijk.... videorecorder is stuk... en wil de aflevering wel zienDus dan maar de box kopen
tja, je zag het aankomen. Wilde hier nog posten: 'hij zal wel zelfmoord plegen' en ja hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 00:24 schreef the_legend_killer het volgende:
wtf dat einde.
Kon je toch meer mee doen met dat alles.
Wedden van wel?quote:Op zondag 20 mei 2007 22:37 schreef r_tax het volgende:
Superserie!
volgende week laatste aflevering van het seizoen![]()
Benieuwd wie de nieuwe trainer wordt, want die komt er neem ik aan maar hoop niet jeffery!
Volgens mij heeft die moeder vorige week gezegd dat ze het samen wel weer redden.quote:Op maandag 21 mei 2007 09:43 schreef RaymanNL het volgende:
Het valt me wel op dat er in de serie constant onderwerpen verduisteren. Zoals die moeder van Italo, die was toch daar in huis? Die zie ik ook ineens niet meerEn zo weet ik nog wel meer dingen
Kijk jij het ookquote:Op maandag 21 mei 2007 10:07 schreef TilburgCasual het volgende:
heb weer genoten hehe![]()
die Italo is echt de held van de serie hehe
Naar Italie?? Dacht het niet
Mel had de onderste twee treden van de trap ingesmeerd met een een of ander spul waardoor Jeffrey uitgleed, duidelijk te zien ook dat ie pijn hadquote:Op maandag 21 mei 2007 13:01 schreef ivetje het volgende:
Die moeder heeft idd gezegt dat ze weer naar huis ging. Maar vind zelf ook dat de serie wel heel snel gaat hoor op sommige momenten. Ineens was die hond weer terug etc. Jeffrey gaat ineens niet meer naar weet ik waar het was en heeft z'n poot gebroken. Dat was ook niet heel duidelijk te zien, maar hij loopt ineens met een kruk dus het zal wel![]()
Volgens mij is dat betaald met het geld dat de bruilot opleverde. Rechten daarvan waren exclusief verkochtquote:Die gok-schuld van Danny is in rook opgegaan volgens mij
nou zo voorspelbaar was het niet dat die coach daar hing te hangenquote:En het blijft voorspelbaar...renske die die neger telkens ziet, danny die niet bij d'r weg durft te gaan, trainer die aan de doelpaal hangt...heel voorspelbaar. Maar het blijft leuk
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
Volgens mij is dat betaald met het geld dat de bruilot opleverde. Rechten daarvan waren exclusief verkocht
Dat van die trap wist ik wel en dat ie viel en pijn had ook. Maar zo liggen ze wekelijks op het voetbalveld te piepen, dus wil nog niet zeggen dat z'n poot is gebrokenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:08 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Mel had de onderste twee treden van de trap ingesmeerd met een een of ander spul waardoor Jeffrey uitgleed, duidelijk te zien ook dat ie pijn had
[..]
Volgens mij is dat betaald met het geld dat de bruilot opleverde. Rechten daarvan waren exclusief verkocht
[..]
nou zo voorspelbaar was het niet dat die coach daar hing te hangenIk zag het niet aankomen in eerste instantie. Pas toen die chick haar fiets op de grond gooide wist ik het "Daar hangt Arjan" maar daarvoor was het niet aannemlijk dat hij zich zou ophangen aan de lat.
Dat met die negert was wel voorspelbaar ja. Overigens vind ik die renske echt helemaal niks
En er komt dus geen nieuw seizoenquote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jeffrey wordt de nieuwe trainer. Leontine gaat met de dochter van de trainert naar Spanje. Igtalo en Solange gaan uit elkaar. Renske en Danny leven nog lang en gelukkig.
Niks, aantal FOK!ers dachten dat Renske zwanger zou zijn van haar "Chippendeel". Nu zeggen aantal dat de serie voorspelbaar is maar ik vind van nietquote:
alemaal niet waar... kijk aflevering 10 maar..quote:Op maandag 21 mei 2007 13:27 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Jeffrey wordt de nieuwe trainer. Leontine gaat met de dochter van de trainert naar Spanje. Igtalo en Solange gaan uit elkaar. Renske en Danny leven nog lang en gelukkig.
dat dacht ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 21:46 schreef the_legend_killer het volgende:
Toen Jaimy die fiets liet vallen toen dacht ik eerst de trainer als vrouw op het veld zou staan.
Welke broer van Danny? Die bij z'n vrijgezellenfeestje was toch een vriend uit brabantquote:Op maandag 21 mei 2007 18:06 schreef J_TM het volgende:
de broer van Danny is Milan I,
Aaaah ik wist dat ik em ergens van herkendequote:Op donderdag 24 mei 2007 17:10 schreef J_TM het volgende:
De Douwe Egberts-reclame is weer van stal gehaald; Danny die Birgit Schuurman wil versieren maar wordt afgetroefd door ex-Buya-lolbroek Arne.
Inderdaadquote:Op zondag 27 mei 2007 21:27 schreef vitessezuid113 het volgende:
gebeurde wel lekker veel vandaag.
Met dit einde mag je er eigenlijk wel vanuit gaan dat er een vervolg komt.
Hier staan alle afleveringen gratis te bekijken:quote:Op maandag 28 mei 2007 17:37 schreef De_Ananas het volgende:
Iemand weet waar ik de herhaling van vorige en deze week kan kijken?
Je moet ineens betalen.. Oplichtersquote:Op maandag 28 mei 2007 18:40 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Hier staan alle afleveringen gratis te bekijken:
http://www.tien.tv/web/sh(...)329/typeofpage=51230
Ik ookquote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:19 schreef Esraa het volgende:
Dat is mooi! Ik heb de laatste aflevering gemist namelijk![]()
quote:
Hier kan je alles vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:17 schreef robinmos het volgende:
Is dat geen oude poster?
Maar leuk enzo. Weet iemand of je die later op internet kan bekijken, of of er nog een herhaling komt?
Ja, maar bij het vorige seizoen moest je 1,30 betalen ofzo.. Nu zijn die van vorig seizoen wel gratis.quote:
heb er weer zin inquote:Op zaterdag 8 maart 2008 13:33 schreef andre347 het volgende:
Heb nog nooit een volledige aflevering geziengemist maar ik vond het niet echt geweldig
Die zoon ging toch van bil met die stiefma?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is weer![]()
Alleen de zoon dus door een ander gespeeld.
de nieuwe trainer is die gozer uit westenwind en gtst![]()
voetbal milfen i like it
jaquote:Op zondag 9 maart 2008 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zoon ging toch van bil met die stiefma?
Nee dat is de dochter van de oude trainerquote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ze krijgt het geld niet
dat meisje wat bij die vrouw van de trainer is, ook een nieuwe in vergelijking met vorig jaar ?
Nee, is de zelfde. Alleen die zoon is geloof ik vervangen. Ik moet er trouwens wel weer even inkomen zegquote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ze krijgt het geld niet
dat meisje wat bij die vrouw van de trainer is, ook een nieuwe in vergelijking met vorig jaar ?
dat weet ik, maar door iemand anders gespeeld tochquote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dat is de dochter van de oude trainer
Nee hoor is dezelfde actricequote:Op zondag 9 maart 2008 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat weet ik, maar door iemand anders gespeeld toch
ONM.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe trainer is die gozer uit westenwind en gtst![]()
Toppertje jorien, deze worden gemergedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
#3 [TALPA TV] Voetbal Vrouwen fappen gegarandeerd
dacht je er van ?
Bestaat er geen mogelijkheid de site van RTL4 te kraken?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:49 schreef robinmos het volgende:
Pff wat een onzin dat je 1,30 moet betalen om die aflevering te zien op internet![]()
Het viel mij ook wel op inderdaad dat Muys de enige is die continu naakt door het beeld rent... en zo'n hunk vind ik het niet... als er dan toch iemand zijn broek moet laten zakken laat dan maar Barry Atsma zienquote:Op maandag 10 maart 2008 20:09 schreef Samson het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk dat er 1, echt maar 1 aflevering voorbij komt waarin Bas Muys ns een keer NIET met zn magere lelijke hol door het beeld rent? Of moet dat compenseren voor het feit dat hij toch echt de slechtste "acteur" van het hele stel is?
Yep ook alquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
2 wel inderdaad, maar 3 en 4 ook al?
Ik heb gekeken. Nicolettequote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef J_TM het volgende:
Gisteravond waren de Dames te zien in het nieuwe programma 'Knowing Me Knowing You' waarin een aantal geheimen werden onthuld, welke voeten bij Lone (geboren als Eva) horen en er clubgebonden voetbaltenues moesten worden aangetrokken.
Ook gekeken, wel een slecht programma hoor, net zo knullig als dat ik houd van holland programma met Linda de Molquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef J_TM het volgende:
Gisteravond waren de Dames te zien in het nieuwe programma 'Knowing Me Knowing You' waarin een aantal geheimen werden onthuld, welke voeten bij Lone (geboren als Eva) horen en er clubgebonden voetbaltenues moesten worden aangetrokken.
Link?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb tot aflevering 6 van seizoen 2 al gekeken
Ik vind Bas Muijs het meest irritant eigenlijk, wel grappig dat ie die kampfamilie van Solange verafschuwt maar er zelf als een kampsjaak uitziet...quote:Op zondag 16 maart 2008 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
dat taalgebruik van ferrero is echt zo goed
beste gozer uit de serie
vooral in seizoen 2
helemaal mee eens, die scenes van hem samen met "Solange" Lijken wel stukjes schooltoneelquote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Bas Muijs het meest irritant eigenlijk, wel grappig dat ie die kampfamilie van Solange verafschuwt maar er zelf als een kampsjaak uitziet...
Ja ik vind het ook totaal geen mooie gast... geef mij zoontje Woesthof maar of Woesthof sr.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die scenes van hem samen met "Solange" Lijken wel stukjes schooltoneel
quote:
Heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]"Voor mij zijn ze nog steeds nummer 1"
En Sophie: "Een feyenoordshirt, me vader vermoord me!".
Die ene opmerking: "Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op." was wel geniaalquote:Op maandag 17 maart 2008 09:07 schreef Urquhart het volgende:
Geweldige aflevering
Ik vind Bas Muijs overigens ook de slechtste acteur in het geheel
altijd grof taalgebruik die gozerquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die ene opmerking: "Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op." was wel geniaal.
Verder vind ik dit echt een schitterend programma.
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:48 schreef robinmos het volgende:
Kan iemand misschien een beetje zeggen wat er vorige week in VV gebeurde?Dan kan ik vanavond gewoon weer verderkijken
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
"Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op."
Niksquote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat doet die Madonna eigenlijk?
Hij heeft afentoe wel heerlijk one liners ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die ene opmerking: "Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op." was wel geniaal.
Verder vind ik dit echt een schitterend programma.
Die twee ook nog ja. Ik lag helemaal kromquote:Op maandag 17 maart 2008 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij heeft afentoe wel heerlijk one liners ja.
"voor iemand die niet van feestjes houdt, heb je wel een ardige feesttent"
"Heb je nog nooit geneukt? sjezus daar zou ik ook mongool van worden"
gister dat eten uit zn muil gezien ?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:32 schreef Samson het volgende:
Dat ene zoontje dan, die altijd zo jengelt, die zou je toch spontaan aan de haaien voeren
seizoen 2 isquote:Op zondag 23 maart 2008 21:15 schreef Samson het volgende:
Mmm, krijg steeds minder de neiging om weer te gaan kijken volgende week, veel bijzonders gebeurt er nou ook niet echt meer in een aflevering, beetje hetzelfde verhaal steeds. En de voetbalscenes zijn echt lachwekkend
Melanie heeft hem wel 9 maanden in haar buik gehad, zei ze. Maar met de eicel van Madonna... kan dat ook alquote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die kleine is dus het kind van Madonna en niet van Melanie
Link in PM?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:18 schreef NiekieW. het volgende:
voetbalvrouwen.s02e04.preair
voetbalvrouwen.s02e05.preair
voetbalvrouwen.s02e06.preair
Erg vermakelijke serie voor op de zondagavond! Weer een aantal lache afleveringen.
Da's dan wel weer waar... tenenkrommend slecht geacteerd.... zou zijn 'moeder' daarom elke keer zo boos zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef djnospinzone het volgende:
Dat kleine dikkerdje dat moeten ze bij het grof vuil zetten zeg, wat een kutacteur, zelfs voor een kind
helemaal mee eens, wat een irriventje, hup, de kliko in met dat wangedrochtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef djnospinzone het volgende:
Dat kleine dikkerdje dat moeten ze bij het grof vuil zetten zeg, wat een kutacteur, zelfs voor een kind
kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:54 schreef Svensational het volgende:
Jorien heeft aflevering 1-6 al ergens gedownload en gekeken dacht ik.
jaquote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Renske nou met die appetijtelijke negro gebatst?
laat me raden, ze is zwanger en weet niet van wiequote:
Die zag een blinde nog aankomen... moet zeggen dat die negro er wel ergquote:
quote:Kampers gekwetst door Voetbalvrouwen
AMSTERDAM - Bewoners van een woonwagenkamp op het Trekvaartplein in Leiden voelen zich gekwetst door het beeld dat de populaire tv-serie Voetbalvrouwen schetst van woonwagenbewoners. Producent Johan Nijenhuis heeft na overleg met de bewoners besloten de beeldvorming aan te passen. Dat maakte de producent vrijdag bekend.
In de serie op RTL4 woont de familie van Solange de Reuver (Nicolette van Dam) in een vieze caravan die gestald wordt op de oprit van de rijke profvoetbaler Italo Ferero (Bas Muijs). Boeren en scheten laten zijn veel voorkomende uitingen. Solanges broer Mickey houdt zich zelfs bezig met een criminele carrière.
De wagenbewoners in Leiden benadrukken dat ze juist netjes wonen en leven met zorg voor elkaar. Hun woonwagens lijken niet op de vervuilde caravan uit de serie. Ook kleding, gedrag en seksuele gedragingen in Voetbalvrouwen zijn de bewoners een doorn in het oog.
Nijenhuis: „We willen in Voetbalvrouwen een humoristisch beeld geven van een vreselijke schoonfamilie. Dat we hiermee woonwagenbewoners zouden treffen is nooit onze bedoeling geweest.” Nijenhuis heeft inmiddels gesproken met de boze bewoners en beloofd volgende week te bekijken hoe de beeldvorming kan worden aangepast.
"Heeft gesproken [...] en beloofd." Tis maar net hoe je het leestquote:Op vrijdag 4 april 2008 23:42 schreef Yeahinho het volgende:
Van welke site komt dat? beloofd met een d.
Hmmm... ik moet je nog gelijk geven ookquote:Op zaterdag 5 april 2008 00:05 schreef Svensational het volgende:
[..]
"Heeft gesproken [...] en beloofd." Tis maar net hoe je het leest.
Ja viel me ook op. Goed feestje dusquote:Op zondag 6 april 2008 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Springen we op die boot nou ineens van nacht naar dag?
Aflevering 5 bedoel jequote:Op zaterdag 5 april 2008 19:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ach morgen is afl 6 al op rtl
Mee eens. Opzich nog wel vermakelijk maar wel een beetje teveel van hetzelfde aan het wordenquote:Op zondag 6 april 2008 21:40 schreef Samson het volgende:
Mmmm, begin er steeds minder aan te vinden, die verhaallijn met die kampers is gewoon rete irritant en dan weer dat met dat hoertje
Tja, smaken verschillen dus, ik vind dat juist de mindere momenten in de serie. Het begint een beetje onderbroekenlol te worden. Het eerste seizoen vond ik een stuk beter iig.quote:Op maandag 7 april 2008 10:54 schreef Saphia het volgende:
Footballers wives werd op een gegeven moment ook iets te overdreven allemaal.Ik vind voetbalvrouwen wel leuk ,gewoon een uurtje vermaak.Die Italo vind ik ook steeds grappiger,die scene in de caravan en die bier die niet te drinken is .Echtik moest keihard lachen gewoon
Lees het topic anders eens door.quote:Op zondag 13 april 2008 21:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Die melding over woonwagenbewoners bovenin beeld echt te debiel.
Zijn ze soms bedreigd bij RTL door een paar kampers ofzo?
Schandalig. Een neger die vreemdgaat in de serie wil dus zeggen dat alle negers vreemdgaan? En een Brabantse die goedgelovig is wil zeggen dat alle Brabo's goedgelovig zijn?quote:Op zondag 13 april 2008 23:20 schreef Noisemaker het volgende:
Iets van: "De vertoonde beelden van de woonwagenbewoners komen niet overeen met de werkelijkheid."
ofzo.
quote:Kijkers klagen over excuus voor Kampers
Media & Cultuur - door Redactie op 15-04-2008 @ 10:38
RTL4 kan niet iedereen te vriend houden met de dramaserie Voetbalvrouwen. Waren eerst woonwagenbewoners gekwetst door het beeld dat de serie van hun schetst, nu zijn het de kijkers die zich storen aan de tekstbalk waarmee de zender het stigmatiserende beeld probeert bij te stellen.
In de uitzending van zondag- en maandagavond verscheen tot zes keer toe onderin beeld de tekst 'De vertoonde beelden komen niet overeen met de leefwijze van bewoners in woonwagens'.
Dit leidde tot tientallen klachten van kijkers, zegt een woordvoerster van RTL4 vandaag. ''Kijkers vragen zich af of dit nu nodig is en of we dit in het vervolg bij elke groepering doen.'' Ze zegt dat de tekst de komende uitzendingen, een initiatief van producent Johan Nijenhuis, alleen nog een keer aan het begin van de uitzending is te zien.
In de serie op RTL4 woont de familie van Solange de Reuver (Nicolette van Dam) in een vieze caravan die gestald wordt op de oprit van de rijke profvoetbaler Italo Ferero (Bas Muijs). Boeren en scheten laten zijn veel voorkomende uitingen. Solanges broer Mickey houdt zich zelfs bezig met een criminele carrière.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 @ 12:25 schreef EdvandeBerg het volgende:
Mooie redenering
Zo ken ik er ook nog 1: Adolf Hitler was een blanke, dus alle negers zijn oké.
D'r was laatst ook zo een Marokkaan op tv in Kanaleneiland, die werd gevraagd over het hangverbod en criminaliteit onder Marokkaantjes. Die kwam ook aan met het verhaal dat Marokkanen helemaal niet zo crimineel waren; Willem Holleeder was immers geen Marokkaan
quote:Op zondag 13 april 2008 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Schandalig. Een neger die vreemdgaat in de serie wil dus zeggen dat alle negers vreemdgaan? En een Brabantse die goedgeloviglekker is wil zeggen dat alle Brabo's goedgeloviglekker zijn?
echt superstoer dat jij ze hebt gedownload en daardoor niet op tv hoefde te kijken man!!quote:Op zondag 20 april 2008 19:24 schreef jorienvdherik het volgende:
zo ik ga kijken zometeen voor eerst sinds 1e aflevering op tv was
quote:Op zondag 20 april 2008 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
echt superstoer dat jij ze hebt gedownload en daardoor niet op tv hoefde te kijken man!!
Afgezien van de Italo scenes met o.a die achtervolging was het inderdaad redelijk saai en voorspelbaar.quote:Op zondag 20 april 2008 22:25 schreef Fides het volgende:
Was een vrij saaie aflevering. Ben benieuwd welke rol die aangereden vrouw nog gaat spelen. Begin nou wel een beetje moe te worden van die alcoholische bitch.
Ditto hier, heb gisteren de tv er al niet meer voor aangezetquote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Afgezien van de Italo scenes met o.a die achtervolging was het inderdaad redelijk saai en voorspelbaar.
De serie wordt er niet echt beter op
Nee, ik wist het echt niet hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Je bent sarcastisch hoop ik? Hij heeft namelijk pas 50 posts besteed aan het feit dat hij ze had gedownload..
ghehe oke, jammerquote:
Die hoer?quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef Jakobw het volgende:
Sophie van Oers is genoeg reden om de serie te verslinden!
Gelukkig is ze al niet zo'n ster in acteren, dus 't lijkt net echt alsof ze faked dat ze gewond isquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Stefan_k het volgende:
dat wijf met die knie neemt renske in de maling denk ik
johquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Stefan_k het volgende:
dat wijf met die knie neemt renske in de maling denk ik
Helemaal waar, totaal ongeloofwaardig dat Renske zich zo laat inpakken door dat wijf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:
Zo Renske heeft voor iemand die net pas weet dat ze zwanger is al een flinke buik... lekker geloofwaardig!
En dat mens die Renske in de maling neemt, kom op zeg Renske mag dan wel een lieverd zijn maar hier trap je toch zeker niet in, dat mens wist ook niet hoe snel ze weg moest naar de plastische chirurg voor dat sneetje, ze kon opeens weer normaal lopen, OEPS ze was even uit haar rol... en sinds wanneer hebben plastische chirurgen opeens een gaatje tussendoor....
De serie is op z'n retour, sinds ze de pikante scenes eruit laten moeten ze het hebben van de verhaallijn en laat die nou niet echt heel boeiend zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helemaal waar, totaal ongeloofwaardig dat Renske zich zo laat inpakken door dat wijf.
Die Melanie en dr gezuip begint wel wat heeeeeel erg eentonig te worden trouwens
ze heeft heus geen gaatje tussendoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:
Zo Renske heeft voor iemand die net pas weet dat ze zwanger is al een flinke buik... lekker geloofwaardig!
En dat mens die Renske in de maling neemt, kom op zeg Renske mag dan wel een lieverd zijn maar hier trap je toch zeker niet in, dat mens wist ook niet hoe snel ze weg moest naar de plastische chirurg voor dat sneetje, ze kon opeens weer normaal lopen, OEPS ze was even uit haar rol... en sinds wanneer hebben plastische chirurgen opeens een gaatje tussendoor....
lol viel me niet op, alleen het excelsior shirtquote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
Van Dijk scoorde tegen Heros.
Die hebben ze even van het trainingsveld geplukt dus.
volgens mij doelpuntenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
wie gingen ze nou verkopen??
Dat was niet Gregoor van dijk hoor?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
Van Dijk scoorde tegen Heros.
Die hebben ze even van het trainingsveld geplukt dus.
Rot op met je Amsterdams kutaccent manquote:Op zondag 4 mei 2008 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was niet Gregoor van dijk hoor?![]()
Bril nodig ouwe?
Haha niet zo agressief joh, het was een donkere dus denk niet dat het Gregoor wasquote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rot op met je Amsterdams kutaccent man.
En blijkbaar was ie het niet dan. Leek er in een flits (ik zit een meter of 8 van de tv af en volg het maar half) toch wel aardig op.
Ja en ja, en nee.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:35 schreef Noshiba het volgende:
word slapper en slapper deze serie, ook niet zo grappig meer
Jawel, op moment van schrijven was dat nog niet bekend....quote:Op maandag 12 mei 2008 17:15 schreef jmac het volgende:
Heb je niet gekeken ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |