hoop het nieuetquote:Op zondag 20 mei 2007 20:56 schreef De_Ananas het volgende:
Niet zwanger denk ik
Galgenwaard!quote:Op zondag 20 mei 2007 21:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
In welk stadion zijn de opnames?
Ik dacht al snel een utrecht-logo voorbij te zien komen (toen de trainer voor 't laatst het veld op liep).quote:Op zondag 20 mei 2007 21:34 schreef thaduck het volgende:
Galgenwaard!
Uhu, samen met Solange goed gecast als man/vrouwquote:Op zondag 20 mei 2007 21:56 schreef Michellee het volgende:
Ik begin Italo steeds meer de leukste van de serie te vinden!
Klopt, zie je wel meer in de seriequote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik dacht al snel een utrecht-logo voorbij te zien komen (toen de trainer voor 't laatst het veld op liep).
idd geweldigquote:Op zondag 20 mei 2007 21:53 schreef RedFever007 het volgende:
Dat shot met die supporters op de trap ook maar weer even hergebruikt
Verder erg matige aflevering
Italo was trouwens wel geniaal met dat paspoort
"Ik ga naar Milaan? dacht het niet"
![]()
had hem alleen nog maar bij de blokker zien liggen bij de ingang , dus ik dacht ff vlug kijken wat ie kost ,en daar was ie 30 euro , maar als ie er ook al voor 20 is moet ik mischien nog maar verder kijken.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb hem al gezien viir 20 euro![]()
En bij de free issie volgens mij 25
Ik ga hem wel kopen.... moet zo weg namelijk.... videorecorder is stuk... en wil de aflevering wel zienDus dan maar de box kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |