Ditto hier, heb gisteren de tv er al niet meer voor aangezetquote:Op zondag 20 april 2008 22:32 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Afgezien van de Italo scenes met o.a die achtervolging was het inderdaad redelijk saai en voorspelbaar.
De serie wordt er niet echt beter op
Nee, ik wist het echt niet hoor.quote:Op maandag 21 april 2008 00:43 schreef Tim86 het volgende:
Je bent sarcastisch hoop ik? Hij heeft namelijk pas 50 posts besteed aan het feit dat hij ze had gedownload..
ghehe oke, jammerquote:
Die hoer?quote:Op zondag 20 april 2008 23:40 schreef Jakobw het volgende:
Sophie van Oers is genoeg reden om de serie te verslinden!
Gelukkig is ze al niet zo'n ster in acteren, dus 't lijkt net echt alsof ze faked dat ze gewond isquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Stefan_k het volgende:
dat wijf met die knie neemt renske in de maling denk ik
johquote:Op maandag 28 april 2008 19:31 schreef Stefan_k het volgende:
dat wijf met die knie neemt renske in de maling denk ik
Helemaal waar, totaal ongeloofwaardig dat Renske zich zo laat inpakken door dat wijf.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:
Zo Renske heeft voor iemand die net pas weet dat ze zwanger is al een flinke buik... lekker geloofwaardig!
En dat mens die Renske in de maling neemt, kom op zeg Renske mag dan wel een lieverd zijn maar hier trap je toch zeker niet in, dat mens wist ook niet hoe snel ze weg moest naar de plastische chirurg voor dat sneetje, ze kon opeens weer normaal lopen, OEPS ze was even uit haar rol... en sinds wanneer hebben plastische chirurgen opeens een gaatje tussendoor....
De serie is op z'n retour, sinds ze de pikante scenes eruit laten moeten ze het hebben van de verhaallijn en laat die nou niet echt heel boeiend zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Helemaal waar, totaal ongeloofwaardig dat Renske zich zo laat inpakken door dat wijf.
Die Melanie en dr gezuip begint wel wat heeeeeel erg eentonig te worden trouwens
ze heeft heus geen gaatje tussendoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:10 schreef Starlie het volgende:
Zo Renske heeft voor iemand die net pas weet dat ze zwanger is al een flinke buik... lekker geloofwaardig!
En dat mens die Renske in de maling neemt, kom op zeg Renske mag dan wel een lieverd zijn maar hier trap je toch zeker niet in, dat mens wist ook niet hoe snel ze weg moest naar de plastische chirurg voor dat sneetje, ze kon opeens weer normaal lopen, OEPS ze was even uit haar rol... en sinds wanneer hebben plastische chirurgen opeens een gaatje tussendoor....
lol viel me niet op, alleen het excelsior shirtquote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
Van Dijk scoorde tegen Heros.
Die hebben ze even van het trainingsveld geplukt dus.
volgens mij doelpuntenquote:Op zondag 4 mei 2008 21:14 schreef TornadoDK het volgende:
wie gingen ze nou verkopen??
Dat was niet Gregoor van dijk hoor?quote:Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Yeahinho het volgende:
Van Dijk scoorde tegen Heros.
Die hebben ze even van het trainingsveld geplukt dus.
Rot op met je Amsterdams kutaccent manquote:Op zondag 4 mei 2008 21:24 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat was niet Gregoor van dijk hoor?![]()
Bril nodig ouwe?
Haha niet zo agressief joh, het was een donkere dus denk niet dat het Gregoor wasquote:Op zondag 4 mei 2008 21:31 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Rot op met je Amsterdams kutaccent man.
En blijkbaar was ie het niet dan. Leek er in een flits (ik zit een meter of 8 van de tv af en volg het maar half) toch wel aardig op.
Ja en ja, en nee.quote:Op zondag 4 mei 2008 21:35 schreef Noshiba het volgende:
word slapper en slapper deze serie, ook niet zo grappig meer
Jawel, op moment van schrijven was dat nog niet bekend....quote:Op maandag 12 mei 2008 17:15 schreef jmac het volgende:
Heb je niet gekeken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |