Die zoon ging toch van bil met die stiefma?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is weer![]()
Alleen de zoon dus door een ander gespeeld.
de nieuwe trainer is die gozer uit westenwind en gtst![]()
voetbal milfen i like it
jaquote:Op zondag 9 maart 2008 20:41 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die zoon ging toch van bil met die stiefma?
Nee dat is de dochter van de oude trainerquote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ze krijgt het geld niet
dat meisje wat bij die vrouw van de trainer is, ook een nieuwe in vergelijking met vorig jaar ?
Nee, is de zelfde. Alleen die zoon is geloof ik vervangen. Ik moet er trouwens wel weer even inkomen zegquote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef jorienvdherik het volgende:
ze krijgt het geld niet
dat meisje wat bij die vrouw van de trainer is, ook een nieuwe in vergelijking met vorig jaar ?
dat weet ik, maar door iemand anders gespeeld tochquote:Op zondag 9 maart 2008 21:14 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Nee dat is de dochter van de oude trainer
Nee hoor is dezelfde actricequote:Op zondag 9 maart 2008 21:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat weet ik, maar door iemand anders gespeeld toch
ONM.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:40 schreef jorienvdherik het volgende:
de nieuwe trainer is die gozer uit westenwind en gtst![]()
Toppertje jorien, deze worden gemergedquote:Op zaterdag 8 maart 2008 22:15 schreef jorienvdherik het volgende:
#3 [TALPA TV] Voetbal Vrouwen fappen gegarandeerd
dacht je er van ?
Bestaat er geen mogelijkheid de site van RTL4 te kraken?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:49 schreef robinmos het volgende:
Pff wat een onzin dat je 1,30 moet betalen om die aflevering te zien op internet![]()
Het viel mij ook wel op inderdaad dat Muys de enige is die continu naakt door het beeld rent... en zo'n hunk vind ik het niet... als er dan toch iemand zijn broek moet laten zakken laat dan maar Barry Atsma zienquote:Op maandag 10 maart 2008 20:09 schreef Samson het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk dat er 1, echt maar 1 aflevering voorbij komt waarin Bas Muys ns een keer NIET met zn magere lelijke hol door het beeld rent? Of moet dat compenseren voor het feit dat hij toch echt de slechtste "acteur" van het hele stel is?
Yep ook alquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:23 schreef TerroRobbie het volgende:
2 wel inderdaad, maar 3 en 4 ook al?
Ik heb gekeken. Nicolettequote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef J_TM het volgende:
Gisteravond waren de Dames te zien in het nieuwe programma 'Knowing Me Knowing You' waarin een aantal geheimen werden onthuld, welke voeten bij Lone (geboren als Eva) horen en er clubgebonden voetbaltenues moesten worden aangetrokken.
Ook gekeken, wel een slecht programma hoor, net zo knullig als dat ik houd van holland programma met Linda de Molquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:11 schreef J_TM het volgende:
Gisteravond waren de Dames te zien in het nieuwe programma 'Knowing Me Knowing You' waarin een aantal geheimen werden onthuld, welke voeten bij Lone (geboren als Eva) horen en er clubgebonden voetbaltenues moesten worden aangetrokken.
Link?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:16 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik heb tot aflevering 6 van seizoen 2 al gekeken
Ik vind Bas Muijs het meest irritant eigenlijk, wel grappig dat ie die kampfamilie van Solange verafschuwt maar er zelf als een kampsjaak uitziet...quote:Op zondag 16 maart 2008 20:54 schreef jorienvdherik het volgende:
dat taalgebruik van ferrero is echt zo goed
beste gozer uit de serie
vooral in seizoen 2
helemaal mee eens, die scenes van hem samen met "Solange" Lijken wel stukjes schooltoneelquote:Op zondag 16 maart 2008 21:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Bas Muijs het meest irritant eigenlijk, wel grappig dat ie die kampfamilie van Solange verafschuwt maar er zelf als een kampsjaak uitziet...
Ja ik vind het ook totaal geen mooie gast... geef mij zoontje Woesthof maar of Woesthof sr.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:17 schreef Samson het volgende:
[..]
helemaal mee eens, die scenes van hem samen met "Solange" Lijken wel stukjes schooltoneel
quote:
Heerlijkquote:Op maandag 17 maart 2008 13:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]"Voor mij zijn ze nog steeds nummer 1"
En Sophie: "Een feyenoordshirt, me vader vermoord me!".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |