Die ene opmerking: "Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op." was wel geniaalquote:Op maandag 17 maart 2008 09:07 schreef Urquhart het volgende:
Geweldige aflevering
Ik vind Bas Muijs overigens ook de slechtste acteur in het geheel
altijd grof taalgebruik die gozerquote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die ene opmerking: "Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op." was wel geniaal.
Verder vind ik dit echt een schitterend programma.
quote:Op zondag 16 maart 2008 11:48 schreef robinmos het volgende:
Kan iemand misschien een beetje zeggen wat er vorige week in VV gebeurde?Dan kan ik vanavond gewoon weer verderkijken
quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
"Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op."
Niksquote:Op maandag 17 maart 2008 14:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Wat doet die Madonna eigenlijk?
Hij heeft afentoe wel heerlijk one liners ja.quote:Op maandag 17 maart 2008 13:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die ene opmerking: "Lekker een middag tussen de debielen en mongolen, nee, daar knap ik van op." was wel geniaal.
Verder vind ik dit echt een schitterend programma.
Die twee ook nog ja. Ik lag helemaal kromquote:Op maandag 17 maart 2008 15:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Hij heeft afentoe wel heerlijk one liners ja.
"voor iemand die niet van feestjes houdt, heb je wel een ardige feesttent"
"Heb je nog nooit geneukt? sjezus daar zou ik ook mongool van worden"
gister dat eten uit zn muil gezien ?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:32 schreef Samson het volgende:
Dat ene zoontje dan, die altijd zo jengelt, die zou je toch spontaan aan de haaien voeren
seizoen 2 isquote:Op zondag 23 maart 2008 21:15 schreef Samson het volgende:
Mmm, krijg steeds minder de neiging om weer te gaan kijken volgende week, veel bijzonders gebeurt er nou ook niet echt meer in een aflevering, beetje hetzelfde verhaal steeds. En de voetbalscenes zijn echt lachwekkend
Melanie heeft hem wel 9 maanden in haar buik gehad, zei ze. Maar met de eicel van Madonna... kan dat ook alquote:Op maandag 24 maart 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
Die kleine is dus het kind van Madonna en niet van Melanie
Link in PM?quote:Op maandag 24 maart 2008 21:18 schreef NiekieW. het volgende:
voetbalvrouwen.s02e04.preair
voetbalvrouwen.s02e05.preair
voetbalvrouwen.s02e06.preair
Erg vermakelijke serie voor op de zondagavond! Weer een aantal lache afleveringen.
Da's dan wel weer waar... tenenkrommend slecht geacteerd.... zou zijn 'moeder' daarom elke keer zo boos zijnquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef djnospinzone het volgende:
Dat kleine dikkerdje dat moeten ze bij het grof vuil zetten zeg, wat een kutacteur, zelfs voor een kind
helemaal mee eens, wat een irriventje, hup, de kliko in met dat wangedrochtquote:Op dinsdag 25 maart 2008 20:26 schreef djnospinzone het volgende:
Dat kleine dikkerdje dat moeten ze bij het grof vuil zetten zeg, wat een kutacteur, zelfs voor een kind
kloptquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:54 schreef Svensational het volgende:
Jorien heeft aflevering 1-6 al ergens gedownload en gekeken dacht ik.
jaquote:Op zondag 30 maart 2008 21:34 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Renske nou met die appetijtelijke negro gebatst?
laat me raden, ze is zwanger en weet niet van wiequote:
Die zag een blinde nog aankomen... moet zeggen dat die negro er wel ergquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |