Zag ik ookquote:Op zondag 20 mei 2007 00:12 schreef SiRojK het volgende:
Jaap heeft al meer dan 24 uur niets meer gepost
Van 12:00 tot 16:00.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:12 schreef Liess het volgende:
HOelaat komt die familie morgen
Hopen op wat terror van/tegen Jaap vanavond, dat vrolijkt de boel nog wat op tenminste!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:11 schreef Liess het volgende:
HUub is zowaar grappig vandaag
Dankuquote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef OudFruit het volgende:
[..]
Hopen op wat terror van/tegen Jaap vanavond, dat vrolijkt de boel nog wat op tenminste!![]()
Off-topic:
Mooie site heb je!![]()
Pannekoek was vandaag weer terug zei Natas.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:13 schreef mootie het volgende:
Jaap moet van de redactie weer met Brian spelen?
Ik vraag me al heel lang af.. Wie de fuck is pannekoek?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pannekoek was vandaag weer terug zei Natas.
Dus Brian is weer veilig.
Deborah Flens, de producent.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel lang af.. Wie de fuck is pannekoek?![]()
Gevaarlijke uitspraken in dit door vrouwen gedomineerd forum!quote:
Congratzquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Ben nu jarig dus morgen huis vol visite.
Gaan we weer...quote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Haha dat heb ik dus ook, al die nicknames die gegeven worden gaan mijn hoedje wat te boven somsquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Brian draait anders wel steeds zijn hoofd weg.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Brian zo verliefd.....
Is dat laatste een hint?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
De SC is inmiddels ook weer een SC verder dan die in de OP: [SC # 76] 2 Litha or not 2 Litha
Maar dat duurt niet lang meer
Ik heb het veranderdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
De SC is inmiddels ook weer een SC verder dan die in de OP: [SC # 76] 2 Litha or not 2 Litha
Maar dat duurt niet lang meer
En zit je dan op het forumquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Feliquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Euhmm.. mss omdat ze het stiekem zijn?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Brian zo verliefd.....
Ow..........quote:Op zondag 20 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat wil gewoon zeggen dat SC 76 bijna vol is![]()
Hoi! Ik ben een beetje afgehaakt na hmmmm *rent naar cd kast* Angel Dust. Maar de muziek blijft te gek en Mike blijft lekker.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:19 schreef FuTilE het volgende:
He Mootie!
Ik zag later pas dat je gister ook gereageerd had op die Faith no More vraag; niet gezien. Goede muzieksmaak "(vroeger)". Dat Fake no More is echt goed
Oeps tis al een nieuwe dag ! Verkeerd gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
En als je al dacht dat Hummie een barg van een wijf was: meet Deborah !!!!quote:
Ja, 2 kinderen kun je wel laten zitten, natuurlijk. Met 7 is het een ander verhaal, maar zo is zo slim geweest geen 7 kinderen te verwekken.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef SiRojK het volgende:
Natas: Mijn moeder was altijd zowel mijn moeder als mijn vader.... Haar moeder is een heel groot voorbeeld voor haar, want die heeft 7 kinderen opgevoed...
Natas, je spreekt jezelf constant tegen.. Zij is jou VOORBEELD, dan doe je meestal hetzelfde, aangezien je bewondert wat die persoon doet.. Wat doe jij? Je laat je kinderen in de steek!
Weinig reactie hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken in dit door vrouwen gedomineerd forum!
A woman scorned is hell on earth!
Wat lijkt het mij leuk als Jaap één van zijn fans uitnodigt die vervolgens met de rest gaan praten en ze uitlegt waar het op staat..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, 2 kinderen kun je wel laten zitten, natuurlijk. Met 7 is het een ander verhaal, maar zo is zo slim geweest geen 7 kinderen te verwekken.
Er zijn volgens mij nog steeds geen foto's van die Pannekoek boven water.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als je al dacht dat Hummie een barg van een wijf was: meet Deborah !!!!![]()
Ja, hij had het ook over eens in de twee weken. En moet je opletten hoe hij steeds zijn hoofd wegdraait.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik wifebeater zo bezig zie met Amanada, neukt hij haar alleen maar om te lozen. Wat een walgelijke vertoning.![]()
Dat liegt Natas! Gisteren is er al ingegrepen om Brian te beschermen!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pannekoek was vandaag weer terug zei Natas.
Dus Brian is weer veilig.
Libelle-lezeressen moeten eerst even googelen. Contaminatie is a different matter.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weinig reactie hoor.
Pleonasme is dan ook best een moeilijk woord.![]()
Geen één teken van affectie.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik wifebeater zo bezig zie met Amanada, neukt hij haar alleen maar om te lozen. Wat een walgelijke vertoning.![]()
Ja, daarna werd het inderdaad wat minder interessant voor de niet-ingewijde. Mr. Bungle (en Fantomas en Tomahawk) is overigens een ander verhaal, maar dat vergt wat meer in depth muzikale appreciatie. Klik vooral niet op mijn sig als je Mike Patton alleen heel 'lekker' vondquote:Op zondag 20 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje afgehaakt na hmmmm *rent naar cd kast* Angel Dust. Maar de muziek blijft te gek en Mike blijft lekker.![]()
Amanda zit Brian te verleiden.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Ja iedereen slaapt nu hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
En zit je dan op het forum![]()
Maar iig gefeliciteerd
![]()
![]()
Had me al verontschuldigd dat ik te snel had gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja iedereen slaapt nu hier.
Ben ook nog de hele dag jarig![]()
Dat zei die niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
B: ik sloeg dwars door een rolgordijn en door de zachte borstkast van Huub![]()
Whisky, beetje te veel voor hem denkquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Bijna goed, Dan door de zachte borstkasquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Mike Patton.....quote:Op zondag 20 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje afgehaakt na hmmmm *rent naar cd kast* Angel Dust. Maar de muziek blijft te gek en Mike blijft lekker.![]()
Dat had ik allang geschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
Liess... dat verstond ik wel...
Wat zei Brian dan
Ja, de volgende dag hebben de meesten die beelden gezien.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
Uit het gesprek met Brian en Amanda begrijp ik dat ze de beelden hebben gezien dat van de avond toen Brian in een hotel belande.
Dump.nl ?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
Uit het gesprek met Brian en Amanda begrijp ik dat ze de beelden hebben gezien dat van de avond toen Brian in een hotel belande.
Nee.. hij zei dat hij liever dwars door een rolgordijn ging dan dat hij door de zachte borstkas van Huub had heen geslagen.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Ik heb idd één en ander over haar gehoord of gelezen.. Beruchte tante in medialand. Schijnt een kenau te zijn, zelfs naar de maatstaven van de "Hilversumse" mores.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nog steeds geen foto's van die Pannekoek boven water.
Of weet jij meer?
Maar toen Lieke Huubje in jouw woorden ''opgeilde', maar niet wou vrijen, moest ze van jou juist neuken ook al voelde ze zich daar helemaal niet naar. Je 'haatte dat soort vrouwen'. Mannen die hun kwakje kwijt willen zijn ook al fout. Wat wil je nou?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Jaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef Soury het volgende:
Ik verwacht elke keer als ik dat ronde rooie raam zie dat er een grote voetbal doorheen word geschoten, of een torpedo (als ik optimisch ben)![]()
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:33 schreef Liess het volgende:
Hij zei het woord 'Liever' .. Liever door .......
Ja klopt Brian de beelden waren niet mooi, gelukkig zei Amanda Nou die van jou ook nietquote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef riri het volgende:
merkt amanda niet dat die Brian haar gewoon aan het vernederen is doorlopend....het is dat de camera erop staat maar als die camera er niet was zou hij heel anders reageren....hij irriteert zich vreselijk aan haar en kan het bijna niet voor zich houden
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
oke.... Liess en Disana... sry foutje van moi !!![]()
Maakt niet uit, Brian is nou eenmaal niet altijd te verstaanquote:Op zondag 20 mei 2007 00:36 schreef Desii het volgende:
oke.... Liess en Disana... sry foutje van moi !!![]()
Wat een kwal he? Ben niet zo'n type om een brief te schrijven maar er kriebelt wel wat, aan de andere kant slaat die troela alles in de wind.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:37 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Wat zit die Brian vreselijk op Amanda neer te kijken terwijl hij doet alsof hij haar aandacht schenkt.
maar ja wie is wie:quote:Op zondag 20 mei 2007 00:38 schreef haak2 het volgende:
nog een oud stukje maar erg grappig stukje met deborah flens over de zoektocht naar kandidaten
http://eengoudenkooi.web-log.nl/mijn_weblog/3_de_villa/index.html
Het Talpa-programma De Gouden Kooi kampt drie weken voor de start van het programma nog steeds met een kandidatentekort. De makers zijn nog op zoek naar vijf deelnemers. “De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven en een hardwerkende man. Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.”
Deborah heeft al veel aanmeldingen gehad, maar dat zijn volgens de producente niet de juiste mensen. Deborah Flens denkt dat het erg verleidelijk is om aan het programma mee te doen: “Je gaat wonen in een luxe landgoed met een poolboy, personal trainer, paardrij-instructeur en huishoudster. En het zal je aan niks ontbreken. Wie er het langste blijft wonen wint het stulpje plus een geldbedrag waardoor werken een optie in plaats van een heilig moeten wordt.“
Ja, voorlopig is dat arme kind een verloren zaak.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat een kwal he? Ben niet zo'n type om een brief te schrijven maar er kriebelt wel wat, aan de andere kant slaat die troela alles in de wind.![]()
En Brian = Chris Zeegers.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:40 schreef haak2 het volgende:
[..]
maar ja wie is wie:
amanda = pamala anderson
sylvia = anouk![]()
Pannekoek op strooptochtquote:[
..
Ik wil onderhand wel eens weten hoe dat mens eruit ziet.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb idd één en ander over haar gehoord of gelezen.. Beruchte tante in medialand. Schijnt een kenau te zijn, zelfs naar de maatstaven van de "Hilversumse" mores.
Zie je het verschil niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef voyeur het volgende:
[..]
Maar toen Lieke Huubje in jouw woorden ''opgeilde', maar niet wou vrijen, moest ze van jou juist neuken ook al voelde ze zich daar helemaal niet naar. Je 'haatte dat soort vrouwen'. Mannen die hun kwakje kwijt willen zijn ook al fout. Wat wil je nou?
Dit is inderdaad wel aardig om te herinterpreteren.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:38 schreef haak2 het volgende:
nog een oud stukje maar erg grappig stukje met deborah flens over de zoektocht naar kandidaten
http://eengoudenkooi.web-log.nl/mijn_weblog/3_de_villa/index.html
Het Talpa-programma De Gouden Kooi kampt drie weken voor de start van het programma nog steeds met een kandidatentekort. De makers zijn nog op zoek naar vijf deelnemers. “De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven en een hardwerkende man. Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.”
Deborah heeft al veel aanmeldingen gehad, maar dat zijn volgens de producente niet de juiste mensen. Deborah Flens denkt dat het erg verleidelijk is om aan het programma mee te doen: “Je gaat wonen in een luxe landgoed met een poolboy, personal trainer, paardrij-instructeur en huishoudster. En het zal je aan niks ontbreken. Wie er het langste blijft wonen wint het stulpje plus een geldbedrag waardoor werken een optie in plaats van een heilig moeten wordt.“
Of zou het stiekem Nettie zijn? Die is ook al zo beschermend t.o.v. Brainless.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:43 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik wil onderhand wel eens weten hoe dat mens eruit ziet.![]()
Liek begrijpt het spelletje nog steeds niet?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:43 schreef Desii het volgende:
Lieke.... Huub wordt nooit gepakt.... zullen wij (Jaap, Eric en Lieke) Huub eens pakken
Ze heeft het over vlinders.. want daar is tie bang van....
(waarom, doe je dat in je eigen groepje...... )
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:45 schreef Tissik het volgende:
[..]
Liek begrijpt het spelletje nog steeds niet?
WAt is dit NOU weerquote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
Jaap heeft net met Lieke gezoend!!!:
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
Getver, wat een eng wijf is het toch.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
WAAAAAAAAAAT???!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:46 schreef SiRojK het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze hebben net gezoend.. Echt, zie je toch!
Dat is een snelle exit voor Liekequote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT???!!!!
Is ze nou helemaal GEK geworden? Dit is toch idioot?![]()
Dit is te bizar. Ik bedacht me net dat ik te weinig gedronken had, nu ben ik overtuigd van het tegenovergestelde.quote:
Leuke verjaardag gehad, en hoe is het in LV?quote:
Oh please das nog ergerquote:Op zondag 20 mei 2007 00:48 schreef ruby het volgende:
Ik geloof het niet dat Lieke Jaap gezoend heeft.... Op die foto is ze vast een puist aan het uitknijpen ofzo.
Nee joh, ze zitten met elkaar te geinenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef Tissik het volgende:
[..]
WAAAAAAAAAAT???!!!!
Is ze nou helemaal GEK geworden? Dit is toch idioot?![]()
Ze schijnt 24 uur per dag op de set te zijn en alle camera's te monitoren. Ze wordt bijna dagelijks door Brian bewerkstelligt (flauw redactie grapje: 'vandaag nog stroop op het flensje?') en in ruil daarvoor mag hij het programma winnen en manipuleert ze de beelden. Ze zit nu in het nauw want ze wordt door de achterban van Natasja bedreigd. Zijn criminelen die de villa willen hebben en om de een of andere reden willen ze dat voor elkaar krijgen door Natasja te laten winnen.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb idd één en ander over haar gehoord of gelezen.. Beruchte tante in medialand. Schijnt een kenau te zijn, zelfs naar de maatstaven van de "Hilversumse" mores.
Hahhaa, grapje.. Maar het zou wel kunnen, na drie screens had ik er eentje die echt leek.. Jaap zat te fuckenquote:
ENORM SUPER GEWELDIG!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Leuke verjaardag gehad, en hoe is het in LV?![]()
Ik geloof je onmiddellijk, maar een bronvermelding zou prettig zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:49 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ze schijnt 24 uur per dag op de set te zijn en alle camera's te monitoren. Ze wordt bijna dagelijks door Brian bewerkstelligt (flauw redactie grapje: 'vandaag nog stroop op het flensje?') en in ruil daarvoor mag hij het programma winnen en manipuleert ze de beelden. Ze zit nu in het nauw want ze wordt door de achterban van Natasja bedreigd. Zijn criminelen die de villa willen hebben en om de een of andere reden willen ze dat voor elkaar krijgen door Natasja te laten winnen.
Dat laatste snap ik zelf ook niet helemaal, maar een insider zegt dat dit nog maar het topje van de ijsberg is. Meeste medewerkers zijn doodsbang voor haar, daarom drukken ze steeds op die streamlock button als Brian para raakt (die reflex heet bij de Febo inmiddels de 'Deb duw'). Frans moest weg omdat hij vroeger Deb duwde, maar ze niets meer van hem wil weten nu ze Brian's tong gevoeld heeft.
Om even Amanda te citeren: Dit komt uit een zwart gatquote:Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geloof je onmiddellijk, maar een bronvermelding zou prettig zijn.
Brian heeft toestemming van Nasty dus maakt niet uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef SiRojK het volgende:
Kom op Amanda, doe je moves, neuk brian, maak nasty gek.. Zodat ze elkaar niet meer helpen, dan volgende stemming exit Nasty!
Heel interessant wat Brian net daarvoor zei, misschien is alles al bepaald wie er gaat winnen. Daarna lulde hij er snel overheen. Mmmmmm.....quote:Op zondag 20 mei 2007 00:52 schreef petraa het volgende:
Amanda snapt niet dat Llieke alles pikt van Huub. AMANDA wat pik jij allemaal wel niet van Brian, spugen, slaan etc.
Dat miste ik dus.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:55 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Heel interessant wat Brian net daarvoor zei, misschien is alles al bepaald wie er gaat winnen. Daarna lulde hij er snel overheen. Mmmmmm.....
Natasia heeft Brian toestemming gegeven, als het maar niet ten koste gaat van zijn aandacht voor haar.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:54 schreef SiRojK het volgende:
Kom op Amanda, doe je moves, neuk brian, maak nasty gek.. Zodat ze elkaar niet meer helpen, dan volgende stemming exit Nasty!
quote:Op zondag 20 mei 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen weer bij. Dat gezeik tussen B en A ben ik zo zat, en Japio achter de PC word me echt teveel.
Trusten en tot morgen.![]()
Slaap ze en dank voor de streamverslagen en caps. P.s. morgen heb ik weer avonddienstquote:Op zondag 20 mei 2007 00:56 schreef beequeen het volgende:
Ik lees morgen weer bij. Dat gezeik tussen B en A ben ik zo zat, en Japio achter de PC word me echt teveel.
Trusten en tot morgen.![]()
Vreemdequote:
*#(%*#()$*)#( is Kloot volgens googlequote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian gaan neuken zo, me streams gaan uit ik ben die lui meer dan zat. Achter moet Amanda in bescherming nemen ipv die *#(%*#()$*)#(zak
Kotsend ga ik nu even tanden poetsen na dat gekloei tussen Amanda, Brian en Natasia...............quote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
Amanda en Brian gaan neuken zo, me streams gaan uit ik ben die lui meer dan zat. Achter moet Amanda in bescherming nemen ipv die *#(%*#()$*)#(zak
Hè gatsie das pas vies.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:48 schreef ruby het volgende:
Ik geloof het niet dat Lieke Jaap gezoend heeft.... Op die foto is ze vast een puist aan het uitknijpen ofzo.
Lieke gebruikte (het onthouden van) sex als macht over Huub (want daar ging het toen over). Dat vond je fout, dan moest ze het ook 'afmaken'. Amanda verleidt Brian twv de macht. Dat is ook niet goed vind je. Brian 'vertoont gedrag' en dat is 'puur loverboy gedrag'. Ofwel ook hij gebruikt liefde en sex als machtsmiddelen in jouw ogen.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je het verschil niet?
Het opgeilen van Huub, zoals Lieke deed, sloeg echt nergens op. Ga dan paardrijden.
Het zielige verleiden van Amanda naar Wifebeater toe, keer op keer, en het gedrag van hem , vind ik ronduit verwerpelijk. Puur loverboy gedrag.
Wat is een vioolzakquote:
Ik heb de streams ook uitgezet, het voorspel is begonnen. Verder is er niets te beleven, de keuze is kijken naar Jaap in het kantoor, of naar Amanda die anaal genomen wordt.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:59 schreef petraa het volgende:
Bedankt,stond al mute,gaan nu uitquote:Op zondag 20 mei 2007 01:02 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Amanda: Kom op m'n nek.
Natasia: Lekker zo'n zure kut in je nek.
Ik moest lachen om die opmerkingquote:Op zondag 20 mei 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
Brian neemt Amanda anaal en slaat haar met een kussen:
[afbeelding]
Brian heeft een heupcorrectie nodigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
Brian neemt Amanda anaal en slaat haar met een kussen:
[afbeelding]
Dat is een Zakzoziequote:Op zondag 20 mei 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ik nou alles uitleggen?![]()
Wat een avondquote:
Vooral die bovenste word ik misselijk van.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Eerst Dushi en daarna Amanda
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de middelste lijkt het net of the wifebeater weer bezig is.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Vooral die bovenste word ik misselijk van.
Proesssssssssssttttt.. Moet op het boodschappenlijstjequote:
Dat is omdat we weten dat dit in opdracht van Natasia gebeurt, die weer wilde dat Brian met Amanda ging bonden als backup.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef voyeur het volgende:
Als het Huub en wie dan ook was zouden we zeggen 'hé die hebben tenminste nog een beetje plezier', maar voor A en B geldt dit zeker niet? Altijd met het spel bezig hé; nooit eens lekker met een pannendekseltje in de weer.
Net een vioolzak.. Ik wil niet weten wat dit is...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:12 schreef paraquat het volgende:
oh wacht, ik hoor Huub's kut-piano......
Sorry ik wist niet dat je er las van hadquote:
Wat moet jij nou, dit zag er alles behalve plezierig uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef voyeur het volgende:
Als het Huub en wie dan ook was zouden we zeggen 'hé die hebben tenminste nog een beetje plezier', maar voor A en B geldt dit zeker niet? Altijd met het spel bezig hé; nooit eens lekker met een pannendekseltje in de weer.
Nee is echt.. Ze heeft het eerst besproken met Huub, ze willen Jaap aanpakkenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
GATVER lieke en Jaap? Nee dat is een grapje...ik zie de foto maar Lieke zit best wel ver van Jaap af.
'quote:Op zondag 20 mei 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
GATVER lieke en Jaap? Nee dat is een grapje...ik zie de foto maar Lieke zit best wel ver van Jaap af.
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
Goh, niet alleen gaf Natasia gisteren een jurk aan haar zussen mee, er is er nu zomaar NOG EEN weg.
Gejat door Syl . Herstel Syl werd beschuldigd maar onterecht. Gunde het Sylquote:Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
Goh, niet alleen gaf Natasia gisteren een jurk aan haar zussen mee, er is er nu zomaar NOG EEN weg.
Je bedoelt het vogeltjes-geluid ? Dat zit op de zonnenbank (bij Eric), je kunt verschillende soorten geluid kiezen.quote:
Die klote jurk is terugquote:Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef Disana het volgende:
Das nonsens en je weet het of je bent echt doof en blind.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat moet jij nou, dit zag er alles behalve plezierig uit.
Waarom geeft ze een jurk aan haar zussen (Als ik zo de beelden bekijk).quote:
Gisteren vroegen haar zussen om een jurk met haar geur voor hun moeder. Toen gaf Natasia er een mee die ze niet mooi vond en nog nooit had gedragen.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom geeft ze een jurk aan haar zussen (Als ik zo de beelden bekijk).![]()
Ah, dus omdat het in 'opdracht was' telt het plezier niet! Dus als Huub lol heeft met Lieke dan is dat eigenlijk ook niet leuk want immers 'speltechnisch'. Lees ik alle Cossen, snap ik er kennelijk nog niks van. Waarom zegt in dat geval dan niemand dat het niet echt plezier is?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is omdat we weten dat dit in opdracht van Natasia gebeurt, die weer wilde dat Brian met Amanda ging bonden als backup.
Oh ja weet het weer . Mijn opmerking was nog dat het geen puppy's warenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren vroegen haar zussen om een jurk met haar geur voor hun moeder. Toen gaf Natasia er een mee die ze niet mooi vond en nog nooit had gedragen.
Enorm kampvolk, dat is het!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Gisteren vroegen haar zussen om een jurk met haar geur voor hun moeder. Toen gaf Natasia er een mee die ze niet mooi vond en nog nooit had gedragen.
Kan zijn dat je hiervoor niet zag dat Amanda met Brian op schoot zat en dat hij steeds zijn hoofd wegdraaide als het hare te dichtbij kwam.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dus omdat het in 'opdracht was' telt het plezier niet! Dus als Huub lol heeft met Lieke dan is dat eigenlijk ook niet leuk want immers 'speltechnisch'. Lees ik alle Cossen, snap ik er kennelijk nog niks van. Waarom zegt in dat geval dan niemand dat het niet echt plezier is?
omdat het niet om aan te zien was, het was niet plezierigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:20 schreef voyeur het volgende:
[..]
Ah, dus omdat het in 'opdracht was' telt het plezier niet! Dus als Huub lol heeft met Lieke dan is dat eigenlijk ook niet leuk want immers 'speltechnisch'. Lees ik alle Cossen, snap ik er kennelijk nog niks van. Waarom zegt in dat geval dan niemand dat het niet echt plezier is?
Wat mot jij, heb ik iets van je aan of zoquote:Op zondag 20 mei 2007 01:15 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat moet jij nou, dit zag er alles behalve plezierig uit.
Ach de visite van Brian namen maar wat badlakens mee. M.a.w. morgenavond is het huis gestriptquote:
Aaaaargh... Dit is de ergste Wham CD-cover ooit!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bedoelt het vogeltjes-geluid ? Dat zit op de zonnenbank (bij Eric), je kunt verschillende soorten geluid kiezen.
[afbeelding]
Hij wil niet kussen, maar dat wil niet zeggen dat ze later geen lol hadden. Come on, die Huub en Lieke hebben ook een verknipte 'relatie', maar daar is toch nooit twijfel dat ze wel eens lol hebben?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan zijn dat je hiervoor niet zag dat Amanda met Brian op schoot zat en dat hij steeds zijn hoofd wegdraaide als het hare te dichtbij kwam.
Boeit niet zolang ik maar lol hebquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij wil niet kussen, maar dat wil niet zeggen dat ze later geen lol hadden. Come on, die Huub en Lieke hebben ook een verknipte 'relatie', maar daar is toch nooit twijfel dat ze wel eens lol hebben?
Ik weet niet zo goed waaruit jij dat concludeert. Ik zie genoeg kritiek op de relatie Huub-Lieke.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij wil niet kussen, maar dat wil niet zeggen dat ze later geen lol hadden. Come on, die Huub en Lieke hebben ook een verknipte 'relatie', maar daar is toch nooit twijfel dat ze wel eens lol hebben?
Dat bedoel ikquote:
dit is een overwegend pro-huub forum, en disana is fanatiek huub-fan, dus alles wat huub doet is naw okayquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen willen zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Kan zijn dat je hiervoor niet zag dat Amanda met Brian op schoot zat en dat hij steeds zijn hoofd wegdraaide als het hare te dichtbij kwam.
Het ging toch om Natasia,s moeder, die kreeg een jurk.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja weet het weer . Mijn opmerking was nog dat het geen puppy's waren![]()
quote:Lieve Brian, even voor de duidelijkheid:
1. Je kunt echt totaal NIET zingen, ken je talenten, dit is gewoon niets voor jou
2. Je kunt echt totaal NIET gitaar spelen, ken je talenten, dit is gewoon niets voor jou
Voor de rest zijn er vast wel dingen die jij wel kan,
Mvg, SiRoj
Ja, dat vind ik ook. Op sommige momenten is Natasia best mooi (innerlijk discarded, dan)...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
In zwart/wit is Natas echt heel mooi (sorry hoor)![]()
soms is ze ook best mooi.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waaruit jij dat concludeert. Ik zie genoeg kritiek op de relatie Huub-Lieke.
Ja o.k. got the point. En toch is het zoquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Op sommige momenten is Natasia best mooi (innerlijk discarded, dan)...
[afbeelding]
Je gelooft het niet, maar dit is wat ik me zojuist ook afvroegquote:Op zondag 20 mei 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
Dit kunnen jullie echt niet menen... Ze is gewoon zooooooo lelijk.. Jongens, ik ga vertrekken, dit is niet meer geloofwaardig, jullie hebben te veel gedronken!
godverdomme,langzaam kom je ergens - dat laatste is wel een vereiste om überhaupt een opmerking te maken zoals je je rommel begon met "zij hebben tenminste plezier". kennelijk is die twijfel hier niet groot genoeg. los hiervan is het zo dat B en A vooral met veel zekerheid als oliedom en strontvervelend worden ervaren.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Whehehe, ze zit met een pincet haar baard uit te trekkenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Op sommige momenten is Natasia best mooi (innerlijk discarded, dan)...
[afbeelding]
OK, hier dan niet![]()
Oeps verkeerdequote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
[afbeelding]
OK, hier dan niet![]()
Yip, maar ik lees ook steeds dat Brian nooit plezier 'kan hebben' want altijd met het spel bezig. Verder zie ik voornamelijk mensen die vinden dat Huub ofwel:quote:Op zondag 20 mei 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waaruit jij dat concludeert. Ik zie genoeg kritiek op de relatie Huub-Lieke.
Ja jaquote:Op zondag 20 mei 2007 01:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Baard trimmen ......
[afbeelding]
Tja. Wees er de volgende keer snel bij als je iemand zoiets ziet schrijven. Deze keer waren Brian en Amanda in beeld met hun 'plezier'.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:35 schreef voyeur het volgende:
[..]
Yip, maar ik lees ook steeds dat Brian nooit plezier 'kan hebben' want altijd met het spel bezig. Verder zie ik voornamelijk mensen die vinden dat Huub ofwel:
a) het recht heeft om Lieke te gebruiken en te neuken naar believen want het is immers een spel
b) Lieke moet dumpen omdat ze hem hindert in het spel (als in dat hij niet meer tot nachtelijke ketelmuziek komt)
Beide redeneringen getuigen niet echt van respect voor Lieke om er maar eens een eufemisme tegenaan te gooien. In beide gevallen bestaat ze als mens niet, maar gaat het slechts om Huubje.
Whats new, was verbijsterd dat hij de film vanavond bekeek, weet alleen niet of hij hem heeft uitgekekenquote:
Had de verkeerde cosser te pakkenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:36 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch!?
Ik ben de enige die je punt een beetje steunt
Haha.. zo komen de roddels in de wereld. Ze gaf hem gewoon een zoenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ze hebben net gezoend.. Echt, zie je toch!
Godsamme krijg ik ook weer trekquote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Jaap gaat gehakt braden. Volgens mij van de AH.
Dat er wat te epileren valt is niet vreemd, maar gatverdamme wat vind ik het ranzig dat ze dat in bed doet, doe dat lekker boven de wastafel of laat het gewoon harsen door de schoonheidsspecialiste.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:36 schreef SiRojK het volgende:
Ik wist het, Nasty is een man!!:
Ze haalt nu haar baard weg:
[afbeelding]
Fout geen AHquote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Heb dat elke keer, ben zelfs een keer kaasfondue gaan halen bij de super omdat ze daar mee bezig waren.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ha. Dat had ik gisteren bij die biefstukken met uitjes.
Zoals alle boodschappen in DGK en daarvoor al alle BB's van AH komen. Zelfs Jaap's zalm zit in de bekende lichtblauw-rode Euroshopper verpakkingquote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Absoluut van de AH, ben benieuwd hoeveel margarine of olie hij in de pan flikkert om dit magere rundergehakt te braden....quote:Op zondag 20 mei 2007 01:38 schreef Disana het volgende:
Zie het maar zo: het programma houdt ooit een keer op, dan kun jij aan de lijnquote:Op zondag 20 mei 2007 01:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb dat elke keer, ben zelfs een keer kaasfondue gaan halen bij de super omdat ze daar mee bezig waren.![]()
En sushie besteld ook nog
Oeps, ik zie het al. Ik weet van niks niks als newbie en voldoe nog niet aan de vereisten. Gelukkig kom ik ergens (waar eigenlijk?). Nu lees ik weer dat B en A met 'veel zekerheid als oliedom en strontvervelend worden ervaren' Chips man, ik had geen clue. Die Brian leek me niet zo dom, maar ja zekerheid heb ik niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
[..]
godverdomme,langzaam kom je ergens - dat laatste is wel een vereiste om überhaupt een opmerking te maken zoals je je rommel begon met "zij hebben tenminste plezier". kennelijk is die twijfel hier niet groot genoeg. los hiervan is het zo dat B en A vooral met veel zekerheid als oliedom en strontvervelend worden ervaren.
Dit ís ook belangrijk!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:42 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Welzeker van AH !
[afbeelding]
Dat is van zijn broer Klaas Heijnquote:Op zondag 20 mei 2007 01:41 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Wel AH.. Als je naast de sticker kijkt zie je nog staan 'Heijn'
quote:Op zondag 20 mei 2007 01:42 schreef voyeur het volgende:
[..]
Oeps, ik zie het al. Ik weet van niks niks als newbie en voldoe nog niet aan de vereisten. Gelukkig kom ik ergens (waar eigenlijk?). Nu lees ik weer dat B en A met 'veel zekerheid als oliedom en strontvervelend worden ervaren' Chips man, ik had geen clue. Die Brian leek me niet zo dom, maar ja zekerheid heb ik niet.
Of je neemt gewoon rundergehakt en gooit er geen bak of braadmiddel in.... dat is vet zat, mager gehakt met een half pakje boter is te ranzig voor woorden.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:44 schreef maril het volgende:
Gerustellend dat het magere rundgehakt is.
Holy shit. Helemaal de verkeerde plek dus. Ben zo totaal niet ingewijd dat ik niet eens weet wat 'naw okay' betekent. Heeft Huub de goede Naam, Adres, Woonplaats? Hint je hier op discriminatie soms!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:29 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dit is een overwegend pro-huub forum, en disana is fanatiek huub-fan, dus alles wat huub doet is naw okay
Volgens mij kwam al het bezoek van 12 tot 16 uur.... Namen weet ik niet precies, zien we morgen welquote:Op zondag 20 mei 2007 01:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Streams zijn toch vrij saai, weet iemand welke bezoekers nu precies
gaan komen morgen en hoe laat het begint en tot hoe laat het duurt ??
Hier staan alvast een paar namen: DGK week-agenda
Zonder streams durf ik zo te zeggen dat die met Lieke aan het zoenen isquote:Op zondag 20 mei 2007 01:45 schreef STAP01 het volgende:
Iemand enig idee waar Huub is?
Je moet niet alle onzin geloven die sommigen hier schrijven. Leer je gasten kennenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Holy shit. Helemaal de verkeerde plek dus. Ben zo totaal niet ingewijd dat ik niet eens weet wat 'naw okay' betekent. Heeft Huub de goede Naam, Adres, Woonplaats? Hint je hier op discriminatie soms!
Volgens mij is Lieke die bananen chips van de gezusters Blank aan het verorberen.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zonder streams durf ik zo te zeggen dat die met Lieke aan het zoenen is
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:quote:Op zondag 20 mei 2007 01:47 schreef voyeur het volgende:
[..]
Holy shit. Helemaal de verkeerde plek dus. Ben zo totaal niet ingewijd dat ik niet eens weet wat 'naw okay' betekent. Heeft Huub de goede Naam, Adres, Woonplaats? Hint je hier op discriminatie soms!
Dat zit toch op zijn overhemd van gisteren?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio is op zoek naar pindasaus .........
Das poepquote:Op zondag 20 mei 2007 01:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zit toch op zijn overhemd van gisteren?
Dan is Huub vast wel in de buurtquote:Op zondag 20 mei 2007 01:50 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij is Lieke die bananen chips van de gezusters Blank aan het verorberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |