Bedankt,stond al mute,gaan nu uitquote:Op zondag 20 mei 2007 01:02 schreef Clank het volgende:
Brian tegen Amanda: Kom op m'n nek.
Natasia: Lekker zo'n zure kut in je nek.
Ik moest lachen om die opmerkingquote:Op zondag 20 mei 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
Brian neemt Amanda anaal en slaat haar met een kussen:
[afbeelding]
Brian heeft een heupcorrectie nodigquote:Op zondag 20 mei 2007 01:04 schreef SiRojK het volgende:
Brian neemt Amanda anaal en slaat haar met een kussen:
[afbeelding]
Dat is een Zakzoziequote:Op zondag 20 mei 2007 01:06 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ik nou alles uitleggen?![]()
Wat een avondquote:
Vooral die bovenste word ik misselijk van.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:08 schreef Prospera het volgende:
Eerst Dushi en daarna Amanda
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Bij de middelste lijkt het net of the wifebeater weer bezig is.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef agter het volgende:
[..]
Vooral die bovenste word ik misselijk van.
Proesssssssssssttttt.. Moet op het boodschappenlijstjequote:
Dat is omdat we weten dat dit in opdracht van Natasia gebeurt, die weer wilde dat Brian met Amanda ging bonden als backup.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef voyeur het volgende:
Als het Huub en wie dan ook was zouden we zeggen 'hé die hebben tenminste nog een beetje plezier', maar voor A en B geldt dit zeker niet? Altijd met het spel bezig hé; nooit eens lekker met een pannendekseltje in de weer.
Net een vioolzak.. Ik wil niet weten wat dit is...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:12 schreef paraquat het volgende:
oh wacht, ik hoor Huub's kut-piano......
Sorry ik wist niet dat je er las van hadquote:
Wat moet jij nou, dit zag er alles behalve plezierig uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:10 schreef voyeur het volgende:
Als het Huub en wie dan ook was zouden we zeggen 'hé die hebben tenminste nog een beetje plezier', maar voor A en B geldt dit zeker niet? Altijd met het spel bezig hé; nooit eens lekker met een pannendekseltje in de weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |