Ja, hij had het ook over eens in de twee weken. En moet je opletten hoe hij steeds zijn hoofd wegdraait.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik wifebeater zo bezig zie met Amanada, neukt hij haar alleen maar om te lozen. Wat een walgelijke vertoning.![]()
Dat liegt Natas! Gisteren is er al ingegrepen om Brian te beschermen!!!!quote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Pannekoek was vandaag weer terug zei Natas.
Dus Brian is weer veilig.
Libelle-lezeressen moeten eerst even googelen. Contaminatie is a different matter.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weinig reactie hoor.
Pleonasme is dan ook best een moeilijk woord.![]()
Geen één teken van affectie.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Als ik wifebeater zo bezig zie met Amanada, neukt hij haar alleen maar om te lozen. Wat een walgelijke vertoning.![]()
Ja, daarna werd het inderdaad wat minder interessant voor de niet-ingewijde. Mr. Bungle (en Fantomas en Tomahawk) is overigens een ander verhaal, maar dat vergt wat meer in depth muzikale appreciatie. Klik vooral niet op mijn sig als je Mike Patton alleen heel 'lekker' vondquote:Op zondag 20 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje afgehaakt na hmmmm *rent naar cd kast* Angel Dust. Maar de muziek blijft te gek en Mike blijft lekker.![]()
Amanda zit Brian te verleiden.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:25 schreef beequeen het volgende:
Ja iedereen slaapt nu hier.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
En zit je dan op het forum![]()
Maar iig gefeliciteerd
![]()
![]()
Had me al verontschuldigd dat ik te snel had gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja iedereen slaapt nu hier.
Ben ook nog de hele dag jarig![]()
Dat zei die niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
B: ik sloeg dwars door een rolgordijn en door de zachte borstkast van Huub![]()
Whisky, beetje te veel voor hem denkquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Bijna goed, Dan door de zachte borstkasquote:Op zondag 20 mei 2007 00:30 schreef Desii het volgende:
Mike Patton.....quote:Op zondag 20 mei 2007 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben een beetje afgehaakt na hmmmm *rent naar cd kast* Angel Dust. Maar de muziek blijft te gek en Mike blijft lekker.![]()
Dat had ik allang geschrevenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
Liess... dat verstond ik wel...
Wat zei Brian dan
Ja, de volgende dag hebben de meesten die beelden gezien.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
Uit het gesprek met Brian en Amanda begrijp ik dat ze de beelden hebben gezien dat van de avond toen Brian in een hotel belande.
Dump.nl ?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:32 schreef Clank het volgende:
Uit het gesprek met Brian en Amanda begrijp ik dat ze de beelden hebben gezien dat van de avond toen Brian in een hotel belande.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |