Haha dat heb ik dus ook, al die nicknames die gegeven worden gaan mijn hoedje wat te boven somsquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik vraag me al heel lang af.. Wie de fuck is pannekoek?![]()
Brian draait anders wel steeds zijn hoofd weg.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Brian zo verliefd.....
Is dat laatste een hint?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
De SC is inmiddels ook weer een SC verder dan die in de OP: [SC # 76] 2 Litha or not 2 Litha
Maar dat duurt niet lang meer
Ik heb het veranderdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef Leandra het volgende:
De SC is inmiddels ook weer een SC verder dan die in de OP: [SC # 76] 2 Litha or not 2 Litha
Maar dat duurt niet lang meer
En zit je dan op het forumquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Ben nu jarig dus morgen huis vol visite.
Feliquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Euhmm.. mss omdat ze het stiekem zijn?quote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef mootie het volgende:
Waarom doen Amanda en Brian zo verliefd.....
Ow..........quote:Op zondag 20 mei 2007 00:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee dat wil gewoon zeggen dat SC 76 bijna vol is![]()
Hoi! Ik ben een beetje afgehaakt na hmmmm *rent naar cd kast* Angel Dust. Maar de muziek blijft te gek en Mike blijft lekker.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:19 schreef FuTilE het volgende:
He Mootie!
Ik zag later pas dat je gister ook gereageerd had op die Faith no More vraag; niet gezien. Goede muzieksmaak "(vroeger)". Dat Fake no More is echt goed
Oeps tis al een nieuwe dag ! Verkeerd gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 20 mei 2007 00:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja ik helaas ook.
En als je al dacht dat Hummie een barg van een wijf was: meet Deborah !!!!quote:
Ja, 2 kinderen kun je wel laten zitten, natuurlijk. Met 7 is het een ander verhaal, maar zo is zo slim geweest geen 7 kinderen te verwekken.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:17 schreef SiRojK het volgende:
Natas: Mijn moeder was altijd zowel mijn moeder als mijn vader.... Haar moeder is een heel groot voorbeeld voor haar, want die heeft 7 kinderen opgevoed...
Natas, je spreekt jezelf constant tegen.. Zij is jou VOORBEELD, dan doe je meestal hetzelfde, aangezien je bewondert wat die persoon doet.. Wat doe jij? Je laat je kinderen in de steek!
Weinig reactie hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:16 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraken in dit door vrouwen gedomineerd forum!
A woman scorned is hell on earth!
Wat lijkt het mij leuk als Jaap één van zijn fans uitnodigt die vervolgens met de rest gaan praten en ze uitlegt waar het op staat..quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, 2 kinderen kun je wel laten zitten, natuurlijk. Met 7 is het een ander verhaal, maar zo is zo slim geweest geen 7 kinderen te verwekken.
Er zijn volgens mij nog steeds geen foto's van die Pannekoek boven water.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En als je al dacht dat Hummie een barg van een wijf was: meet Deborah !!!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |