Nerveus begonnen de streamers screenshots te posten, op zoek naar die ene "Gouden Cap".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
Maar ik heb een donkerblauw shirt aan en de kid heeft een zwart shirt aan met daar wellicht een donkerbruin leren jack overheen
Maar als je een enorme kont ziet dan ben ik het waarschijnlijk
En welke dan wel, beste Peter?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Peter6000 het volgende:
Goed statement, een bepaalde walgelijk icoon niet tussen de iconen in de OP.![]()
Wat was er dan in Amersfoort?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:05 schreef mootie het volgende:
Eigenlijk zijn alleen Bruce en ik gesignaleerd in Amersfoort?![]()
van de poes weet ik het niet, maar zij is duidelijk in vervoering geraakt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Ligt Litha in katzwijm!?
Dan wens ik je verdomde veel plezier met het "Natasia is BOOS" filmpje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:08 schreef Peter6000 het volgende:
Best wel vervelend dat ze film zitten te kijken, nèt nu ik tijd heb om te streamen.
Gelukkig heb ik een achterstand in het uitzendingen bekijken, het ei-incident op de camping heb ik lekker nog neit gezien.
heb ik ook niet gezien... peter 'drop' een linkje...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan wens ik je verdomde veel plezier met het "Natasia is BOOS" filmpje.
Dat was werkelijk 2 minuten puur genieten![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=d_YUVCHiwxkquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heb ik ook niet gezien... peter 'drop' een linkje...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |