GODVERDOMME!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Half 9 ga ik niet redden......... ga maar van 9 uur uit![]()
Soundlock?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef PietjePuk63 het volgende:
[afbeelding]
ze moeten daar hun zenders wel even checken, want ik hoor niks.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:26 schreef Leandra het volgende:
Half 9 ga ik niet redden......... ga maar van 9 uur uit![]()
Ik heb gehoord dat er werkelijk sprake zal zijn van een overweldigende entree.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:37 schreef PietjePuk63 het volgende:
Maak voort Leandra, de menigte staat al op je te wachten!
[afbeelding]
Leandra blijft alweer geheimzinnigquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:29 schreef Gert het volgende:
En waar ga je staan dan, links van de kapsalon?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:39 schreef Leandra het volgende:
Maar ik heb een donkerblauw shirt aan en de kid heeft een zwart shirt aan met daar wellicht een donkerbruin leren jack overheen
Maar als je een enorme kont ziet dan ben ik het waarschijnlijk
Hier ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
De mijne springt op zwart-wit!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:06 schreef mootie het volgende:
De mijne springt op zwart-wit!
De Febo van de Amersfoort-streams heeft gewoon hier meegelezen dat Leandra om 9 uur zou verschijnen, en ivm de te verwachten drukte op de streams is overgeschakeld naar het voor de servers minder belastende zwartwit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:08 schreef Ian_Nick het volgende:
9 uur ging ie op nightcam?
Waar is het klaagtopic!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
De Febo van de Amersfoort-streams heeft gewoon hier meegelezen dat Leandra om 9 uur zou verschijnen, en ivm de te verwachten drukte op de streams is overgeschakeld naar het voor de servers minder belastende zwartwit.
Een andere aanwijzing kan zijn: iemand die als een mongool naar boven staat te zwaaien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Dan heb ik toch niets meer aan de hints over kleur van kleding!![]()
Ik vind Bruce niet speciaal een knappe man, maar op jouw ava ziet hij er erg lekker uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hier ook.
Vast een teken dat Leandra in beeld is, en dat haar outfit te kleurig is om goed weer te kunnen geven.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Een andere aanwijzing kan zijn: iemand die als een mongool naar boven staat te zwaaien.![]()
Leandra moet ook gewoon op stap gaan naar een plek waar ze wel fatsoenlijke cams hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waar is het klaagtopic!?
En is er een medewerker online?!![]()
Heb je de Amersfoort Streams wel aan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik vind Bruce niet speciaal een knappe man, maar op jouw ava ziet hij er erg lekker uit.
Kost me enige moeite om me op jouw teksten te concentreren.
Daar heb je een punt!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:14 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Leandra moet ook gewoon op stap gaan naar een plek waar ze wel fatsoenlijke cams hebben.
Egoisme ten top van onze SC-Koningin.![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je de Amersfoort Streams wel aan?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb heul geen Bruce ava!![]()
Dan kan je MIJN posts toch wel lezen!??!?![]()
Ik ga wel naar bedquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:24 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Toch de verkeerde ava gekozen gisteren!
Sorry Ian.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb heul geen Bruce ava!![]()
Dan kan je MIJN posts toch wel lezen!??!?![]()
Ooit van mierenlokdoosjes gehoord?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
Sorry Ian.Ik heb die cam al de hele tijd aan staan, maar ik zie alleen maar mieren langskomen.
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:39 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ooit van mierenlokdoosjes gehoord?
Moet die sloerie zich eerst omdraaienquote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Uhuh, daar heb je helemaal gelijk in. Zeker weten.
![]()
![]()
moet je binnenkort ook voor betalen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Moet die sloerie zich eerst omdraaien![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
Uhuh, daar heb je helemaal gelijk in. Zeker weten.
![]()
![]()
jammer van al dat roos in zijn haar of ligt het aan mijn resolutie?...quote:
En wat groeit er uit zijn oor!?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:57 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
jammer van al dat roos in zijn haar of ligt het aan mijn resolutie?...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |