Aaaaargh... Dit is de ergste Wham CD-cover ooit!quote:Op zondag 20 mei 2007 01:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Je bedoelt het vogeltjes-geluid ? Dat zit op de zonnenbank (bij Eric), je kunt verschillende soorten geluid kiezen.
[afbeelding]
Hij wil niet kussen, maar dat wil niet zeggen dat ze later geen lol hadden. Come on, die Huub en Lieke hebben ook een verknipte 'relatie', maar daar is toch nooit twijfel dat ze wel eens lol hebben?quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan zijn dat je hiervoor niet zag dat Amanda met Brian op schoot zat en dat hij steeds zijn hoofd wegdraaide als het hare te dichtbij kwam.
Boeit niet zolang ik maar lol hebquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij wil niet kussen, maar dat wil niet zeggen dat ze later geen lol hadden. Come on, die Huub en Lieke hebben ook een verknipte 'relatie', maar daar is toch nooit twijfel dat ze wel eens lol hebben?
Ik weet niet zo goed waaruit jij dat concludeert. Ik zie genoeg kritiek op de relatie Huub-Lieke.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Hij wil niet kussen, maar dat wil niet zeggen dat ze later geen lol hadden. Come on, die Huub en Lieke hebben ook een verknipte 'relatie', maar daar is toch nooit twijfel dat ze wel eens lol hebben?
Dat bedoel ikquote:
dit is een overwegend pro-huub forum, en disana is fanatiek huub-fan, dus alles wat huub doet is naw okayquote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Je kunt ook dingen willen zien.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef Disana het volgende:
Kan zijn dat je hiervoor niet zag dat Amanda met Brian op schoot zat en dat hij steeds zijn hoofd wegdraaide als het hare te dichtbij kwam.
Het ging toch om Natasia,s moeder, die kreeg een jurk.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja weet het weer . Mijn opmerking was nog dat het geen puppy's waren![]()
quote:Lieve Brian, even voor de duidelijkheid:
1. Je kunt echt totaal NIET zingen, ken je talenten, dit is gewoon niets voor jou
2. Je kunt echt totaal NIET gitaar spelen, ken je talenten, dit is gewoon niets voor jou
Voor de rest zijn er vast wel dingen die jij wel kan,
Mvg, SiRoj
Ja, dat vind ik ook. Op sommige momenten is Natasia best mooi (innerlijk discarded, dan)...quote:Op zondag 20 mei 2007 01:28 schreef Soury het volgende:
In zwart/wit is Natas echt heel mooi (sorry hoor)![]()
soms is ze ook best mooi.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waaruit jij dat concludeert. Ik zie genoeg kritiek op de relatie Huub-Lieke.
Ja o.k. got the point. En toch is het zoquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Op sommige momenten is Natasia best mooi (innerlijk discarded, dan)...
[afbeelding]
Je gelooft het niet, maar dit is wat ik me zojuist ook afvroegquote:Op zondag 20 mei 2007 01:32 schreef SiRojK het volgende:
Dit kunnen jullie echt niet menen... Ze is gewoon zooooooo lelijk.. Jongens, ik ga vertrekken, dit is niet meer geloofwaardig, jullie hebben te veel gedronken!
godverdomme,langzaam kom je ergens - dat laatste is wel een vereiste om überhaupt een opmerking te maken zoals je je rommel begon met "zij hebben tenminste plezier". kennelijk is die twijfel hier niet groot genoeg. los hiervan is het zo dat B en A vooral met veel zekerheid als oliedom en strontvervelend worden ervaren.quote:Op zondag 20 mei 2007 01:26 schreef voyeur het volgende:
[..]
Whehehe, ze zit met een pincet haar baard uit te trekkenquote:Op zondag 20 mei 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook. Op sommige momenten is Natasia best mooi (innerlijk discarded, dan)...
[afbeelding]
OK, hier dan niet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |