Staat jou klok stil?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef OudFruit het volgende:
En we gaan verder!
>> [KLB]quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
Mensen die mijn fopje niet begrijpen....
Nee ik begreep 'm echt niet. Echt waar. Ik zweer 't, op 't graf van Pim Fortuyn...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
Mensen die mijn fopje niet begrijpen....
Ach, wat spugen en een ram in je smoel, wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda gelooft niet dat Brian een wifebeater is.....![]()
Hij is ook de enige die aan afluisteren doet hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Jaap heeft me de oorlog verklaard. Hij wil me zover krijgen dat ik hem ga hoeken.
Vrees niet Brian..... als je een beetje boos wordt komt er wel een telefoontje, en dan moet stoute Jaapje ophouden met zielige Brian plagen.![]()
(Ga je nog even lekker verstoppen achter een bank, kneus)
Als dat echt zo is, dan is dat schandalig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Vrees niet Brian..... als je een beetje boos wordt komt er wel een telefoontje, en dan moet stoute Jaapje ophouden met zielige Brian plagen.![]()
Tussen de regels door kon je toch wel op maken dat hij haar gemept had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
WTF heeft die ermee te maken....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee ik begreep 'm echt niet. Echt waar. Ik zweer 't, op 't graf van Pim Fortuyn...
Rogier is op vakantie toch? Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd lijkt mij. Ook als ie niet op vakantie isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert achter niet gewoon de moeder van Amandsa en rogier te bellen en haar dan een seintje te geven?
Dus dan heeft hij haar toch niet geslagenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef OudFruit het volgende:
Uitleg van het TT fopje: Het ging over de jetsers van Lieke, en deze werden niet groter geschat dan cup A.
4 uur: Cup-a-soup!
4 uur: Cup 'a' Lieke
That's it![]()
Dat is Amanda alweer vergetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dan heeft hij haar toch niet geslagen![]()
Ze schijnt zich tegenover de kapsters als een over het paard getilde bitch te hebben gedragenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weten jullie waarom Brian boos is op dat meisje van My Boobs Are Oke? Ze vinden haar nu ontzettend kut maar ik heb ff gemist waarom??
Het is echt zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan is dat schandalig.
PC eend gelooft het nogquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef kybe het volgende:
Brian zegt:ze noemen me wifebeater,als dat zo zou zijn waarom zit ik dan nog hier.Zou toch niet meer geloofwaardig zijn!
Ja, Brian dat vraag ik me ook af waarom jij er nog in zit en ...die geloofwaardigheid is al lang weg hoor.
Dat is dus zo. Gebeurde gisteravond.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Jaap heeft me de oorlog verklaard. Hij wil me zover krijgen dat ik hem ga hoeken.
(Ga je nog even lekker verstoppen achter een bank, kneus)
Is dat het enigste?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze schijnt zich tegenover de kapsters als een over het paard getilde bitch te hebben gedragen
Amanda ook, de enige die het het best kan wetenquote:
Dat is wat ik daarnet meekreegquote:
Gohquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik ken een vriend van me...
Met het geheugen van een goudvis stelt dat weten niets voorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda ook, de enige die het het best kan weten
Dat is toegegeven vandaag, door Natasia en Huub, de terror moest stoppen omdat Brian te agressief werd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En volgens kjou is Brian toch helemáál niet agressief?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toegegeven vandaag, door Natasia en Huub, de terror moest stoppen omdat Brian te agressief werd.![]()
Waardoor alle COSsertjes verward naar hun klok keken. 'Hoezo 4 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Stiekem is het een meesterlijke grap![]()
quote:
Wil ik ook graag wetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weten jullie waarom Brian boos is op dat meisje van My Boobs Are Oke? Ze vinden haar nu ontzettend kut maar ik heb ff gemist waarom??
De ruzie van Brian en Amanda een paar dagen terug begon over het feit dat Brian in bijzijn van die Boobs zangeres (...) had gezegd dat Amanda's borsten nep waren.quote:
Zoals wie..iedereen haakt af...of neemt de telefoon niet op als ze belt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop toch echt dat er morgen iemand komt voor Amanda, maar ik vrees het ergste.
Plus vannacht hield de pindakaas terrror opvallend plotseling op vrijwel direkt nadat Brian weer begon door te draaien.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toegegeven vandaag, door Natasia en Huub, de terror moest stoppen omdat Brian te agressief werd.![]()
Ja en ik vond het niet zo heel gek, huub zat Jaap te tarten en stookte hem op om dan ipv hem op brian en Natas af te reagerenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Eendje, heb je hem gisteravond gezien? Het was gewoon te grappig!
Dan is Jaap ook niet OK, dat hij dat pikt. Dus Brian heeft wekenlang Jaap mogen opzetten tegen andere bewoners, en nu hij zélf mikpunt is geworden, gaat de redactie zich er mee bemoeien?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Waardoor alle COSsertjes verward naar hun klok keken. 'Hoezo 4 uur'
Het was dan ook pas echt leuk geweest als deze TT rond 4en (op een willekeurige dag) zou zijn geopend, en dan liefst nog op een moment dat Liekje soep aan het bereiden zou zijn.
Dan, pas dan, had ik hartelijk en zonder meesmuilendheid meegelachen om deze toch best originele vondst.
Nu, daarentegen....![]()
Ik dacht dat jij altijd objectief wasquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met het geheugen van een goudvis stelt dat weten niets voor![]()
Misschien is je beeldscherm aan vervanging toe?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Zora77 het volgende:
hey... amanda dr haar ziet er iets gezonder uit.... nieuw???
In dat stukje een tijdje geleden (had eigenlijk in Update gezet moeten worden) waarin iemand een anonieme medewerker citeert, werd gesteld dat niet Natasia maar Brian de beoogde publiekslieveling had moeten zijn. Zo gezien is het wel verklaarbaar, al kun je je verbazen over de hardnekkigheid waarmee ze het blijven proberen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is Jaap ook niet OK, dat hij dat pikt. Dus Brian heeft wekenlang Jaap mogen opzetten tegen andere bewoners, en nu hij zélf mikpunt is geworden, gaat de redactie zich er mee bemoeien?
Het wordt steeds bizarder.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Zora77 het volgende:
Ik bedoel dat hij zich ging verstoppen achter de bank om af te luisteren.... toen iedereen net naar bed ging.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja en ik vond het niet zo heel gek, huub zat Jaap te tarten en stookte hem op om dan ipv hem op brian en Natas af te reageren![]()
En hij deed het ook nog, terwijl ze al lagen te slapen, logisch dat hij daar een beetje para van werd en ging afluisteren
Dat leverde ook nog wat op ook
Want daardoor wist hij dat ze aan het samenspannen waren en die ruzie dus nep was
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
"Hoi met Aman!"
...............................................................................
Tuut....tuut...tuut....tuut...tuut....tuut....tuut.....tuut....
![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
"Hoi met Aman!"
![]()
Die agressie viel wel mee hoor, jaap zei dat hij onder de paardenstront zat (was pindakaas geloof ik) en ging daarmee in brian's bed liggen, toen trok brian hem (bijna 200 kilo) er even uit en zette hem buiten de deur.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef Gert het volgende:
[..]
En volgens kjou is Brian toch helemáál niet agressief?
Wat zou volgens jou de reden dan kunnen zijn van die interventie?
Het is toch te genant, en maar stug doorgaan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
"Hoi met Aman!"
![]()
Dat ís objectiefquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij altijd objectief was![]()
Echt?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
"Hoi met Aman!"
![]()
Hij remde Jaap juist wekenlang afquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is Jaap ook niet OK, dat hij dat pikt. Dus Brian heeft wekenlang Jaap mogen opzetten tegen andere bewoners, en nu hij zélf mikpunt is geworden, gaat de redactie zich er mee bemoeien?
Het wordt steeds bizarder.
Was dat haar moeder?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
"Hoi met Aman!"
![]()
Dat bedoelde ik ook (met dat afluisteren)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zich ging verstoppen achter de bank om af te luisteren.... toen iedereen net naar bed ging.![]()
Eigenlijk diep in mijn hart is het best zielig....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch te genant, en maar stug doorgaan.
amanda ziet er gewoon goed uit,...klaar!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Zora77 het volgende:
Ze zijn dus allemaal net zo dom als Amandelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef bosb het volgende:
hahaha om 11.30 staat zusje amanda op station hilversum....
Is dat een teken? Staat haar thuisfront dan echt niet achter haar bezigheden in DGK?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Ik vind het sneu voor Amanda. Geen flauw idee wie ze wil bellen maar dit vind ik gewoon sneu omdat het terugkerend iets is.
Wie gaat er ff heen om foto`s te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef bosb het volgende:
Ik wil eigenlijk niet weten wie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Eindelijk heeft Amanda dan iemand aan de lijn.
Nee hoor, Jaap wou veel harder in de tegenaanval in zijn strategische besprekingen met brian toendertijd, maar brian vond dat niet zo nodig (terror is niet echt zijn ding).quote:
Ik weet het ook niet, maar ze klinkt nog jonger dan Amanda. Afijn, ik ben blij dat ze iemand gevonden heeft.quote:
Vriendinquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef bosb het volgende:
Oiquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus ik tik nu voor niks.............
KNIP![]()
Nee hoor, maar ik lees het liever hier, dat dat domme gelul aan te horen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus ik tik nu voor niks.............
KNIP![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef ruby het volgende:
Zusje gaat bij andere Amir wonen. Dat vindt de ene Amir niet zo leuk.
Ik raakte de draad kwijt toen ze van Amir naar Amir ging, en mijn vooroordeel ziet dan ook meteen een Marrokaanse Loverboy met zijn BMW.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:12 schreef Peter6000 het volgende:
Toch zijn dit hele ontspannende telefoongesprekken.![]()
Samantha woont nu in de Sarphatistraatquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft Samantha aan de telefoon
[afbeelding]
`quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik lees het liever hier, dat dat domme gelul aan te horen.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zijn beste vriend is dood , ja hihi! aldus dat wijf.
"Waarom bel ik je eigenlijk als ik je toch morgen zie?"............aldus Amanda...quote:
Als dit echt haar 'internaat' zusje is, dan wordt het patroon van meisjes zonder goede ouderlijke leiding nog duidelijker.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ga eens naar de dokter, ff je oren na laten kijken .....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Samantha woont nu in de Safaristraat.
dat zegt ze altijdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Aman : Niemand van mn GEZIN neemt op![]()
En Cementa woont aan de Sarphatistraat, bij het Weesperplein.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
Ik kwam er in een vrij laat stadium achter dat het Samantha was.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik raakte de draad kwijt toen ze van Amir naar Amir ging, en mijn vooroordeel ziet dan ook meteen een Marrokaanse Loverboy met zijn BMW.
Sarfatistraat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Samantha woont nu in de Safaristraat.
Wasvoorschrift voor dat truitje zit op een aparte plaats.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Cementa woont aan de Sarphatistraat, bij het Weesperplein.
daar heb ik nog in dienst gezeten, aan de Sarphatistraat.
Dit was niet haar zusje maar Samantha, de vriendin die al een keer op bezoek is geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dit echt haar 'internaat' zusje is, dan wordt het patroon van meisjes zonder goede ouderlijke leiding nog duidelijker.
Lichting 81-5 ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Cementa woont aan de Sarphatistraat, bij het Weesperplein.
daar heb ik nog in dienst gezeten, aan de Sarphatistraat.
82-6quote:
Je zat er dus naastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit was niet haar zusje maar Samantha, de vriendin die al een keer op bezoek is geweest.
Samenta is haar vriendin die morgen komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Amanda zegt dat haar oudste zus van 21 en een vriendin komen. Ik dacht ook al dat dit meisje aan de telefoon niet haar zusje was? Verwarrend.
Waarom heb je geen streams?quote:
Heel heet graagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Wasvoorschrift voor dat truitje zit op een aparte plaats.![]()
bollequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
82-6
Daar nog gevoetbald met Sonny Silooy en Stanley Menzo.
Ssst zit op mijn werkquote:
Ik probeerde Samantha nog wat te beschermen door bewust een verkeerde straat in te typen, maar de populatie vind het blijkbaar niet nodig de bij haar baas inwonende Samantha te beschermen.quote:
Yepquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Dat is toch dat wijf wat al eens op bezoek was? Ook zo'n rare.
pazzop hoor, ze hebben me wel een sergeantsstreepje op de mouw gespeld! Ik gooi je zo op rapport!quote:
Ik probeerde huub neer te zetten als de alcoholist die hij isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeerde Samantha nog wat te beschermen door bewust een verkeerde straat in te typen, maar de populatie vind het blijkbaar niet nodig de bij haar baas inwonende Samantha te beschermen.
Het klinken mij allemaal als ontspoorde toestanden in de oren, dat van de meiden rondom Amanda. Doet me denken aan de Volkskrant serie over prostitutie en loverboy-taktieken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeerde Samantha nog wat te beschermen door bewust een verkeerde straat in te typen, maar de populatie vind het blijkbaar niet nodig de bij haar baas inwonende Samantha te beschermen.
Vervelendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mis je Brian Baby Boy in een roze truitje. Mazzelaar.
De sarfatistraat is lang genoegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
pazzop hoor, ze hebben me wel een sergeantsstreepje op de mouw gespeld! Ik gooi je zo op rapport!
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal ik uitgebreid verslag doen van wat Brian allemaal brabbelt?![]()
Ik vertaal het welquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:22 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Zal ik uitgebreid verslag doen van wat Brian allemaal brabbelt?![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
![]()
Zou wel heeel erg knap van je zijn bdw
Ik vraag mij dan ook af hoe Nena aan zo'n vriendin komt...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Het klinken mij allemaal als ontspoorde toestanden in de oren, dat van de meiden rondom Amanda. Doet me denken aan de Volkskrant serie over prostitutie en loverboy-taktieken.
Tja, schoolvriendinnetjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan ook af hoe Nena aan zo'n vriendin komt...
Ja, niemand anders nam op van haar "gezin".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:22 schreef farceman het volgende:
Dus Amanda belt 5 min met ee vriendin die morgen 4 uur langskomt...?
Wat zit er aan te komen dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Amanda en Natasia: Ik spreek ook zo met jullie dat jullie weten wat eraan zit te komen. Ik bescherm jullie.
Wat issie liev hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:24 schreef Disana het volgende:
Brian tegen Amanda en Natasia: Ik spreek ook zo met jullie dat jullie weten wat eraan zit te komen. Ik bescherm jullie.
Ik heb inmiddels Lispel Lispel bedacht. Past wel bij de Rat, toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:25 schreef mootie het volgende:
Buiten: Iedereen dikke pret
Binnen: Murmel murmel bescherm murmel Huub murmel
Nee, het kwam door de stenen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef Kinga het volgende:
Heeft Jaap de tuinstoel gemold?
Domme Mokum, Amanda is toch zn wife niet.... hoe kan ie dan wifebeater zijn!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef Mokum020 het volgende:
"Ja..ja..ja...dat is duidelijk...ik heb zelf de videobeelden terug gezien..."
"Je bent geen wifebeater", aldus Amanda..![]()
Geen Sarphatistraat, geen bourbonstreetquote:
Wat heet 'gemold', hij zakte er gewoon doorheen. Niet bestand tegen 180 kilo !quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:27 schreef Kinga het volgende:
Heeft Jaap de tuinstoel gemold?
Hij is nooit getrouwd geweest, dus het is gewoon een fabeltje, heel scherp opgemerktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Domme Mokum, Amanda is toch zn wife niet.... hoe kan ie dan wifebeater zijn!![]()
Dat gaat ook haar excuus worden om na 23 september toch maar te blijven, volgens vele volgers.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:28 schreef ruby het volgende:
Natasia denkt dat de eerstvolgende stemronde voor Brian of Amanda zal zijn als Natasia niet meer in het huis zit.
Plaats Rust, Korporaalquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
sorry sergeant de kpl1 heeft het zo niet bedoeld.
![]()
(nou geen rapport CC)
De gameroom opnieuw schilderen, of ..?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:30 schreef mootie het volgende:
Dat vele zwart in de gameroom is heul niet handig met Natasja in de buurt![]()
Amanda heeft zich ook weer laten neuken door Brian, ik geef het echt op.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:31 schreef ruby het volgende:
Pffff, Natasia is weer enorm in haar slijmmode bij Amanda. En Amanda trapt er gewoon in.
Zoals ze er ook naast stond met Nathanael...( toen waren er nog regels...)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:29 schreef blomst het volgende:
Brian denkt echt dat hij Amanda niet geslagen heeft, zijn theorie is dat hij er an niet meer in zat.
Amanda zegt dan zat huub er ook niet meer in.
Brian begint over de beelden, Amanda kapt het af door te zeggen ik stond er.
Wat doet hij nu dan verkeerdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie nou niet misselijk van Huub.
Hij daalt echt steeds meer punten bij mij.
De boel afwegend kan hij nog een heel eind zakken voordat hij bij de anderen in de buurt komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Nu heeft ze het ook gevoeltquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoals ze er ook naast stond met Nathanael...( toen waren er nog regels...)
De hele dag dat geplak met lieke.quote:
Jaap is nu leuk omdat Huub de aangever is...zoals de meeste mensen in die kooi pas leuk zijn als Huub erbij is...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:26 schreef rooie3 het volgende:
Japio maakt weer effe tv.
En hij hoeft er geen eens veel voor te doen.
Beter dan Huub die de hele dag loopt te kleffen en te graaien.
Zelfs in gezelschap moet hij nog tieten vasthouden.
quote:
"Ik moet onwijs nodig schijten."quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Verzin zelf wat Brian hier probeert uit te drukken
[[url=http://aycu14.webshots.com/image/15133/2003077430239961468_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Tas zou haar handen toch van Bra aftrekken als hij nog EEN keer seks had met Aman. Daar komt dus net zo wenig van terecht als van haar vertrek over twee weken, twee maanden, vier maanden, 23 september, 186 jaar...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Amanda heeft zich ook weer laten neuken door Brian, ik geef het echt op.
Amanda![]()
Precies, dat heb ik ookquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:33 schreef blomst het volgende:
[..]
De boel afwegend kan hij nog een heel eind zakken voordat hij bij de anderen in de buurt komt.![]()
Ik kan hem geen ongelijk geven en Lieke vindt het blijkbaar ook wel okee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De hele dag dat geplak met lieke.
Zitten ze gezellig moet hij tieten graaien.
Zou dat storend vinden als ik er bij zat.
Ja het ziet er idd heel zielig uitquote:
Ja, Brian, Amanda en Natasia zijn lekker om naar te kijken in hun nieuwe slijmmodus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Ja, de meeste komen idd pas beter tot hun recht wanneer huub voorhoofd tegen voorhoofd met ze gaat staanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is nu leuk omdat Huub de aangever is...zoals de meeste mensen in die kooi pas leuk zijn als Huub erbij is...![]()
Ze zijn eigenlijk allemaal niks meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja, Brian, Amanda en Natasia zijn lekker om naar te kijken in hun nieuwe slijmmodus.
Huub en Brian hebben beiden gelijk, er is op dit moment een status quo en ik zie er binnenkort geen verandering in komen. Dit blijven de plaatjes, waar we tot 23 september van mogen genieten. Pais en vree in DGK.
Na een jaar he...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft een sommetje gemaakt....969.500 euro hou je over als je wint...![]()
ik ga het ECHT niet narekenen
Als je vindt dat iemand er zielig uitziet is dat een heel subjectieve ervaring en ik ben er blij mee dat ook jij je gevoelens eens laat spreken.quote:
Dat is na een jaar. Na een jaar en 2 maanden heb je echt een miljoen. Hij heeft het vanmiddag voorgerekend voor Japio.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft een sommetje gemaakt....969.500 euro hou je over als je wint...![]()
ik ga het ECHT niet narekenen
Precies...bij Huub is iedereen zichzelf..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, de meeste komen idd pas beter tot hun recht wanneer huub voorhoofd tegen voorhoofd met ze gaat staan![]()
Een scheetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Verzin zelf wat Brian hier probeert uit te drukken
[[url=http://aycu14.webshots.com/image/15133/2003077430239961468_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, maar toen ging ze weer rekenen: Brian heeft backup nodig. Je kunt gerust stellen dat die twee aso's haar in hun klauwen hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:42 schreef Zora77 het volgende:
ik heb harstikke mijn best gedaan om jullie weer bij elkaar te krijgen.. Aldus Natas..
Hmmm was zij niet degene die zei dat als Brian weer met Amanda zou slapen , ze dr handen van hem af zou halen/
Met zenderquote:
Dan is de borg van Japio nu echt op, zender plakt nog op zijn rugquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio struikelde en viel in het zwembad
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij moet haar helpen met koken! Maar ik denk dat hij beter de pannen vast kan houden want Amanda laat ze alleen maar vallen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha Jaap: Huub duwde me het zwembad in..
Wat doet Amanda weer sociaal met Huub, wat zit er achter?
Aan deze post kun je zien hoe boeiend de streams zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub krijgt een telefoontje. De oude zender van Japio inleveren en een nieuwe halen .....
Huub heeft na dat sla/spuug incident gezegd dat als Amanda weer terug zou gaan naar Brian zij niet meer bij hem aan hoefde te komen. Zou misschien Amanda het meest de ogen openen als Huub en Erik nu 's een tijdje geen aandacht aan haar besteden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij moet haar helpen met koken! Maar ik denk dat hij beter de pannen vast kan houden want Amanda laat ze alleen maar vallen...![]()
Wat valt er dan nog te veranderen aan dat stekelkoppiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat Mitch z'n haartjes doen na het eten.
Misschien z'n schaamhaar dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog te veranderen aan dat stekelkoppie![]()
Hopelijk dat daar enige vorm van VOZEN het gevolg is. Alles om de "gedoodverfde" winnaar vroegtijdig de villa uit te krijgen, al dan niet met enige hulp van "de canvasmeneer".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:01 schreef Starlie het volgende:
Is Amanda nu echt zo dom?? "Hoe laat gaan we eten"? Ze is zelf aan het koken!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Ik zie een kikker hoppen.
Is Amanda nu echt zo dom?? "Hoe laat gaan we eten"? Ze is zelf aan het koken!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopelijk dat daar enige vorm van VOZEN het gevolg is. Alles om de "gedoodverfde" winnaar vroegtijdig de villa uit te krijgen, al dan niet met enige hulp van "de canvasmeneer".
ja, en eric de geilzak gaat natuurlijk weer de voeten van mitch masserenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Ik hoop het ook ja. Ze zit nu al weer veels te veel onder de plak bij Brian en Natasia. :quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hopelijk dat daar enige vorm van VOZEN het gevolg is. Alles om de "gedoodverfde" winnaar vroegtijdig de villa uit te krijgen, al dan niet met enige hulp van "de canvasmeneer".
Jou geef ik niet altijd op je lazer, integendeel, ik ben het vaak met je eens, nou ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef FdW het volgende:
Een verademing voor Delly dat ze even met Huub kan praten.
Ik stond ook al perplexed maar ben er wel blij meequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven, wifebeater draait echte muziek, Norah Jones.
Hij draait dat niet voor de romantische sfeer zo te zien.... echt gezellig ziet het er niet uit...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:06 schreef beequeen het volgende:
Niet te geloven, wifebeater draait echte muziek, Norah Jones.
Hopelijk begrijpt FdW je emoticon.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jou geef ik niet altijd op je lazer, integendeel, ik ben het vaak met je eens, nou ook.![]()
Jawel, tis een bazig snotneusje.quote:
Control freak.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef ruby het volgende:
Natasia vraagt aan Brian waar hij aan denkt. Hij zegt: niks.
Natasia weer: ow......dat "niks" kwam er ook snel uit.
Pffff, ze kan het ook niet aan he als iemand gedachten voor zichzelf houdt en niet met haar wil delen. Dom waif.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Het zou best kunnen dat deze cap enigszins gePaintShopPro'd is. Aan de andere kant: typisch Brian![]()
[[url=http://aycu16.webshots.com/image/15815/2004522563967474261_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Aleen zijn mond lacht, die ogen lachen echt niet Wat engquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Het zou best kunnen dat deze cap enigszins gePaintShopPro'd is. Aan de andere kant: typisch Brian![]()
[[url=http://aycu16.webshots.com/image/15815/2004522563967474261_rs.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
N: Weet je dat ik hier helemaal nieuw uitkom? Ik hoop dat Wilgo het kan handelen. Slank als een sexbom.![]()
Hallo Eugenequote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:11 schreef Disana het volgende:
Fijn dat je het volgt, ik geef het op.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:13 schreef ruby het volgende:
Natasia denkt dat in ieder geval één van hen (Natasia of Brian) op de bank bij Jensen zal verschijnen.
Ach ja....ik heb m'n momenten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Fijn dat je het volgt, ik geef het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |