Dan is de borg van Japio nu echt op, zender plakt nog op zijn rugquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio struikelde en viel in het zwembad
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij moet haar helpen met koken! Maar ik denk dat hij beter de pannen vast kan houden want Amanda laat ze alleen maar vallen...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha Jaap: Huub duwde me het zwembad in..
Wat doet Amanda weer sociaal met Huub, wat zit er achter?
Aan deze post kun je zien hoe boeiend de streams zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:51 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub krijgt een telefoontje. De oude zender van Japio inleveren en een nieuwe halen .....
Huub heeft na dat sla/spuug incident gezegd dat als Amanda weer terug zou gaan naar Brian zij niet meer bij hem aan hoefde te komen. Zou misschien Amanda het meest de ogen openen als Huub en Erik nu 's een tijdje geen aandacht aan haar besteden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hij moet haar helpen met koken! Maar ik denk dat hij beter de pannen vast kan houden want Amanda laat ze alleen maar vallen...![]()
Wat valt er dan nog te veranderen aan dat stekelkoppiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat Mitch z'n haartjes doen na het eten.
Misschien z'n schaamhaar dan?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wat valt er dan nog te veranderen aan dat stekelkoppie![]()
Hopelijk dat daar enige vorm van VOZEN het gevolg is. Alles om de "gedoodverfde" winnaar vroegtijdig de villa uit te krijgen, al dan niet met enige hulp van "de canvasmeneer".quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef ruby het volgende:
Amanda gaat Mitch z'n haartjes doen na het eten.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:01 schreef Starlie het volgende:
Is Amanda nu echt zo dom?? "Hoe laat gaan we eten"? Ze is zelf aan het koken!!!!!!!![]()
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:59 schreef ruby het volgende:
Ik zie een kikker hoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |