Hij remde Jaap juist wekenlang afquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Dan is Jaap ook niet OK, dat hij dat pikt. Dus Brian heeft wekenlang Jaap mogen opzetten tegen andere bewoners, en nu hij zélf mikpunt is geworden, gaat de redactie zich er mee bemoeien?
Het wordt steeds bizarder.
Was dat haar moeder?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef Mokum020 het volgende:
"Hoi met Aman!"
...............................................................................
Tuut....tuut...tuut....tuut...tuut....tuut....tuut.....tuut....
![]()
Dat bedoelde ik ook (met dat afluisteren)quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij zich ging verstoppen achter de bank om af te luisteren.... toen iedereen net naar bed ging.![]()
Eigenlijk diep in mijn hart is het best zielig....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is toch te genant, en maar stug doorgaan.
amanda ziet er gewoon goed uit,...klaar!!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:03 schreef Zora77 het volgende:
hey... amanda dr haar ziet er iets gezonder uit.... nieuw???
Ze zijn dus allemaal net zo dom als Amandelquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef bosb het volgende:
hahaha om 11.30 staat zusje amanda op station hilversum....
Is dat een teken? Staat haar thuisfront dan echt niet achter haar bezigheden in DGK?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:08 schreef noekje het volgende:
Ik vind het sneu voor Amanda. Geen flauw idee wie ze wil bellen maar dit vind ik gewoon sneu omdat het terugkerend iets is.
Wie gaat er ff heen om foto`s te maken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef bosb het volgende:
hahaha om 11.30 staat zusje amanda op station hilversum....
Ik wil eigenlijk niet weten wie.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
Eindelijk heeft Amanda dan iemand aan de lijn.
Nee hoor, Jaap wou veel harder in de tegenaanval in zijn strategische besprekingen met brian toendertijd, maar brian vond dat niet zo nodig (terror is niet echt zijn ding).quote:
Ik weet het ook niet, maar ze klinkt nog jonger dan Amanda. Afijn, ik ben blij dat ze iemand gevonden heeft.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |