Staat jou klok stil?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef OudFruit het volgende:
En we gaan verder!
>> [KLB]quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
Mensen die mijn fopje niet begrijpen....
Nee ik begreep 'm echt niet. Echt waar. Ik zweer 't, op 't graf van Pim Fortuyn...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:50 schreef OudFruit het volgende:
Mensen die mijn fopje niet begrijpen....
Ach, wat spugen en een ram in je smoel, wat maakt het uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
Amanda gelooft niet dat Brian een wifebeater is.....![]()
Hij is ook de enige die aan afluisteren doet hequote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Jaap heeft me de oorlog verklaard. Hij wil me zover krijgen dat ik hem ga hoeken.
Vrees niet Brian..... als je een beetje boos wordt komt er wel een telefoontje, en dan moet stoute Jaapje ophouden met zielige Brian plagen.![]()
(Ga je nog even lekker verstoppen achter een bank, kneus)
Als dat echt zo is, dan is dat schandalig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Vrees niet Brian..... als je een beetje boos wordt komt er wel een telefoontje, en dan moet stoute Jaapje ophouden met zielige Brian plagen.![]()
Tussen de regels door kon je toch wel op maken dat hij haar gemept had.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
WTF heeft die ermee te maken....quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef Frasier het volgende:
[..]
Nee ik begreep 'm echt niet. Echt waar. Ik zweer 't, op 't graf van Pim Fortuyn...
Rogier is op vakantie toch? Die heeft wel wat anders aan zijn hoofd lijkt mij. Ook als ie niet op vakantie isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef farceman het volgende:
Waarom probeert achter niet gewoon de moeder van Amandsa en rogier te bellen en haar dan een seintje te geven?
Dus dan heeft hij haar toch niet geslagenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:52 schreef Mokum020 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:47 schreef OudFruit het volgende:
Uitleg van het TT fopje: Het ging over de jetsers van Lieke, en deze werden niet groter geschat dan cup A.
4 uur: Cup-a-soup!
4 uur: Cup 'a' Lieke
That's it![]()
Dat is Amanda alweer vergetenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dus dan heeft hij haar toch niet geslagen![]()
Ze schijnt zich tegenover de kapsters als een over het paard getilde bitch te hebben gedragenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Weten jullie waarom Brian boos is op dat meisje van My Boobs Are Oke? Ze vinden haar nu ontzettend kut maar ik heb ff gemist waarom??
Het is echt zoquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Als dat echt zo is, dan is dat schandalig.
PC eend gelooft het nogquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef kybe het volgende:
Brian zegt:ze noemen me wifebeater,als dat zo zou zijn waarom zit ik dan nog hier.Zou toch niet meer geloofwaardig zijn!
Ja, Brian dat vraag ik me ook af waarom jij er nog in zit en ...die geloofwaardigheid is al lang weg hoor.
Dat is dus zo. Gebeurde gisteravond.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:51 schreef mootie het volgende:
Brian: Jaap heeft me de oorlog verklaard. Hij wil me zover krijgen dat ik hem ga hoeken.
(Ga je nog even lekker verstoppen achter een bank, kneus)
Is dat het enigste?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze schijnt zich tegenover de kapsters als een over het paard getilde bitch te hebben gedragen
Amanda ook, de enige die het het best kan wetenquote:
Dat is wat ik daarnet meekreegquote:
Gohquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:58 schreef mootie het volgende:
Brian: Ik ken een vriend van me...
Met het geheugen van een goudvis stelt dat weten niets voorquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Amanda ook, de enige die het het best kan weten
Dat is toegegeven vandaag, door Natasia en Huub, de terror moest stoppen omdat Brian te agressief werd.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
En volgens kjou is Brian toch helemáál niet agressief?quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:59 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is toegegeven vandaag, door Natasia en Huub, de terror moest stoppen omdat Brian te agressief werd.![]()
Waardoor alle COSsertjes verward naar hun klok keken. 'Hoezo 4 uurquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Stiekem is het een meesterlijke grap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |