Ja, Brian, Amanda en Natasia zijn lekker om naar te kijken in hun nieuwe slijmmodus.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef rooie3 het volgende:
Worden jullie nou niet misselijk van Huub.
Hij daalt echt steeds meer punten bij mij.
Ja, de meeste komen idd pas beter tot hun recht wanneer huub voorhoofd tegen voorhoofd met ze gaat staanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:35 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Jaap is nu leuk omdat Huub de aangever is...zoals de meeste mensen in die kooi pas leuk zijn als Huub erbij is...![]()
Ze zijn eigenlijk allemaal niks meer.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Ja, Brian, Amanda en Natasia zijn lekker om naar te kijken in hun nieuwe slijmmodus.
Huub en Brian hebben beiden gelijk, er is op dit moment een status quo en ik zie er binnenkort geen verandering in komen. Dit blijven de plaatjes, waar we tot 23 september van mogen genieten. Pais en vree in DGK.
Na een jaar he...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft een sommetje gemaakt....969.500 euro hou je over als je wint...![]()
ik ga het ECHT niet narekenen
Als je vindt dat iemand er zielig uitziet is dat een heel subjectieve ervaring en ik ben er blij mee dat ook jij je gevoelens eens laat spreken.quote:
Dat is na een jaar. Na een jaar en 2 maanden heb je echt een miljoen. Hij heeft het vanmiddag voorgerekend voor Japio.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef Mokum020 het volgende:
Brian heeft een sommetje gemaakt....969.500 euro hou je over als je wint...![]()
ik ga het ECHT niet narekenen
Precies...bij Huub is iedereen zichzelf..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja, de meeste komen idd pas beter tot hun recht wanneer huub voorhoofd tegen voorhoofd met ze gaat staan![]()
Een scheetje.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:34 schreef Disana het volgende:
Verzin zelf wat Brian hier probeert uit te drukken
[[url=http://aycu14.webshots.com/image/15133/2003077430239961468_rs.jpg]afbeelding][/URL]
Ja, maar toen ging ze weer rekenen: Brian heeft backup nodig. Je kunt gerust stellen dat die twee aso's haar in hun klauwen hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:42 schreef Zora77 het volgende:
ik heb harstikke mijn best gedaan om jullie weer bij elkaar te krijgen.. Aldus Natas..
Hmmm was zij niet degene die zei dat als Brian weer met Amanda zou slapen , ze dr handen van hem af zou halen/
Met zenderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |