Sarfatistraat.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Samantha woont nu in de Safaristraat.
Wasvoorschrift voor dat truitje zit op een aparte plaats.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:13 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft Samantha aan de telefoon
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Cementa woont aan de Sarphatistraat, bij het Weesperplein.
daar heb ik nog in dienst gezeten, aan de Sarphatistraat.
Dit was niet haar zusje maar Samantha, de vriendin die al een keer op bezoek is geweest.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Als dit echt haar 'internaat' zusje is, dan wordt het patroon van meisjes zonder goede ouderlijke leiding nog duidelijker.
Lichting 81-5 ?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
En Cementa woont aan de Sarphatistraat, bij het Weesperplein.
daar heb ik nog in dienst gezeten, aan de Sarphatistraat.
82-6quote:
Je zat er dus naastquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit was niet haar zusje maar Samantha, de vriendin die al een keer op bezoek is geweest.
Samenta is haar vriendin die morgen komt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef Disana het volgende:
Amanda zegt dat haar oudste zus van 21 en een vriendin komen. Ik dacht ook al dat dit meisje aan de telefoon niet haar zusje was? Verwarrend.
Waarom heb je geen streams?quote:
Heel heet graagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:16 schreef FdW het volgende:
[..]
Wasvoorschrift voor dat truitje zit op een aparte plaats.![]()
bollequote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
82-6
Daar nog gevoetbald met Sonny Silooy en Stanley Menzo.
Ssst zit op mijn werkquote:
Ik probeerde Samantha nog wat te beschermen door bewust een verkeerde straat in te typen, maar de populatie vind het blijkbaar niet nodig de bij haar baas inwonende Samantha te beschermen.quote:
Yepquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:15 schreef Kinga het volgende:
Dat is toch dat wijf wat al eens op bezoek was? Ook zo'n rare.
pazzop hoor, ze hebben me wel een sergeantsstreepje op de mouw gespeld! Ik gooi je zo op rapport!quote:
Ik probeerde huub neer te zetten als de alcoholist die hij isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeerde Samantha nog wat te beschermen door bewust een verkeerde straat in te typen, maar de populatie vind het blijkbaar niet nodig de bij haar baas inwonende Samantha te beschermen.
Het klinken mij allemaal als ontspoorde toestanden in de oren, dat van de meiden rondom Amanda. Doet me denken aan de Volkskrant serie over prostitutie en loverboy-taktieken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik probeerde Samantha nog wat te beschermen door bewust een verkeerde straat in te typen, maar de populatie vind het blijkbaar niet nodig de bij haar baas inwonende Samantha te beschermen.
Vervelendquote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan mis je Brian Baby Boy in een roze truitje. Mazzelaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |