Ban the fucker.quote:
quote:Dat geldt is goed besteed
Meningitus, je gaat dood, helaas.quote:
quote:
Wat heb ik nu weer niet gemist?quote:Op zondag 20 mei 2007 11:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Linkse elite heeft geen idee hoe ze moeten feesten.![]()
Verander je naam eens in "whimp"quote:Op zondag 20 mei 2007 10:39 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]Ik dacht dat het kwam omdat ik tijdens het kiten 20 meter door het water gesleurd ben...
The Hague Jazz.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:35 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat heb ik nu weer niet gemist?
"Whim(p) de Braziliaan"quote:
zulke mensen nodigen ze dan ook niet uit.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef pberends het volgende:
Wat een slapjanus bij Buitenhof... hij kan helemaal gehakt maken van het ruimtelijke ordening beleid, maar doet het niet.
quote:Op zondag 20 mei 2007 11:58 schreef Monidique het volgende:
He moderators... jullie doen iets verkeerd. Ik heb een vriend die moderator is op een of ander Ubuntu-forum en hij is betaald door dat bedrijf om naar Amerika en Parijs te gaan,!
http://observer.guardian.co.uk/world/story/0,,2083758,00.html?gusrc=rss&feed=12quote:Scientists will outline dramatic evidence this week that suggests a comet exploded over the Earth nearly 13,000 years ago, creating a hail of fireballs that set fire to most of the northern hemisphere.
Primitive Stone Age cultures were destroyed and populations of mammoths and other large land animals, such as the mastodon, were wiped out. The blast also caused a major bout of climatic cooling that lasted 1,000 years and seriously disrupted the development of the early human civilisations that were emerging in Europe and Asia.
Het was echt een erge uitzending. Die man met z'n flowerpower-overhemd zat echt onder de LSD ofzo. Begon vet vage braltaal uit te slaan, veel te genuanceerd. Als hij echt de waarheid sprak maakte hij gehakt van 30 jaar verstikkend woon/ruimtebeleid.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:50 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
zulke mensen nodigen ze dan ook niet uit.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:24 schreef pberends het volgende:
http://www.ad.nl/multi-media/article1382496.ece
[afbeelding]
Morpheus:
Welcome to real world...
Groenteman:
Why do my eyes hurt?
Morpheus:
You've never used them before.
Hebben we bijna allemaal last van in Polquote:
Herken je na je verblijf in Turkije complimenten die niet gesteld zijn in ''he, psst!'' niet meer?quote:
Da's die homo, toch?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:47 schreef Monidique het volgende:
Lalala.
Ik was er net aan gewendquote:Op zondag 20 mei 2007 13:41 schreef Apropos het volgende:
[..]
Herken je na je verblijf in Turkije complimenten die niet gesteld zijn in ''he, psst!'' niet meer?
Nee, maar het klinkt lekker stoer op de zondagmiddagquote:
Precies mijn idee.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt lekker stoer op de zondagmiddag
Het is niet geweldig maar internationaal gezien doet Nederland het nog niet eens zo slecht. Dat is de ellendequote:Op zondag 20 mei 2007 12:27 schreef pberends het volgende:
Wat een slapjanus bij Buitenhof... hij kan helemaal gehakt maken van het ruimtelijke ordening beleid, maar doet het niet.
Slijmbal, volg Sigme maar op.quote:
Carthage is niet meer. Ik heb hun laatste stad gespaard zodat anderen de ruimte niet kunnen benutten voor uitbreiding. Op naar de velden van Mali. Ik lust ze rauw, zou Wilders zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:33 schreef Sidekick het volgende:
Ik ga meneer Barca even terug naar de middeleeuwen schoppen.
Wat ben jij ook een sletje.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Apropos het volgende:
Het komt niet vaak voor dat ik tevreden achterover leun en met mijn vingers knak.
Nu weet ik hoe Meki zich moet voelen. Ik heb bijna behoefte om weer te douchen.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Apropos het volgende:
Het komt niet vaak voor dat ik tevreden achterover leun en met mijn vingers knak.
Betekent dat je nu ook al die rechtsradicale leugen bent toegedaan. ?quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Apropos het volgende:
quote:
Je zult me wel niet geloven, maar het was louter bedoeld om de boel op stelten te zetten.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Betekent dat je nu ook al die rechtsradicale leugen bent toegedaan. ?
Wat ik nog altijd van het volledige oeuvre van JohnDope hoop.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je zult me wel niet geloven, maar het was louter bedoeld om de boel op stelten te zetten.
Daar geloof ik niet meer in.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:28 schreef Apropos het volgende:
Wat ik nog altijd van het volledige oeuvre van JohnDope hoop.
Ik geloof je....quote:Op zondag 20 mei 2007 15:27 schreef Apropos het volgende:
[..]
Je zult me wel niet geloven, maar het was louter bedoeld om de boel op stelten te zetten.
quote:Blackie the pirate
Italiaans-Spaans-Franse (I/E/F) actiekomedie uit 1971 van Lorenzo Gicca Palli. Met: Terence Hill, Bud Spencer, Silvia Monti e.a. Zeeschuimer Blackie hoort van een Spanjaard over het bestaan van een legendarische goudschat die per schip naar Europa wordt vervoerd. De Spaanse onderkoning in de Caraïben is hier verantwoordelijk voor. Samen met zijn vriend Don Pedro besluit Blackie achter de schat aan te gaan. Bij een tussenstop op een pirateneiland herkent Blackie de vrouw van de Spaanse onderkoning bij de oorlogsbuit van een collega-kaper. Als hij haar koopt krijgt hij het aan de stok met de woeste piraat Skull die ook achter de schat aanzit.
Zeik zeik jank jankquote:Op zondag 20 mei 2007 15:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Betekent dat je nu ook al die rechtsradicale leugen bent toegedaan. ?
Anderen ontkennen de holocaust om gewetensconflicten te sussen....
Dezelfde drijfveer, lijkt me... en 'leuk' is natuurlijk het demoniseren van ' links' .
Avond Sigme, hoe gaat het met je boerderijgebeuren?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:43 schreef sigme het volgende:
'navond altesaam.
Vooral die geniale reactie van L_V. [14.gif]quote:Op zondag 20 mei 2007 14:57 schreef Apropos het volgende:
Oorlogsmisdadiger.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef sigme het volgende:
Z'n gangetje. Binnenkort maar eens het herfstlam offeren, de andere lammetjes mogen nog even van hun tijd genieten. Dit jaar een bijzonder braaf & fraai koppel, met erg veel ooilammetjes. Dat is ongebruikelijk, meestal zijn het veel meer rammetjes dan ooitjes.
De aardappels komen boven de grond, er zijn al aardbeien maar nog groen, boontjes zien mei (hoort niet), krootjes & peentjes moeten binnenkort gedund worden.
Kortom, z'n gangetje.
Mmmhhhquote:Op zondag 20 mei 2007 19:00 schreef sigme het volgende:
Binnenkort maar eens het herfstlam offeren,
Nee dooie, in de fabriek groeit niets.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Jullie verkeren in de veronderstelling dat jullie avondmaal in de fabriek groeit?
Made in China, natuurlijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:11 schreef sigme het volgende:
Jullie verkeren in de veronderstelling dat jullie avondmaal in de fabriek groeit?
quote:PJO, jij hebt al helemaal geen excuus, bij jou is notabene elke avond een vegeatrische maaltijd verkrijgbaar.
Niet veganist.quote:
Lekker samen scheten laten als het schemert buitenquote:
Lui en lelijk.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:29 schreef Monidique het volgende:
Lekker.
Beide eigenschappen van krijgsformaties.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:07 schreef Monidique het volgende:
Nee, 'fallus' en 'faalangst'.
Is dat zoiets als Penisnijd?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:
Fallusangst?
quote:Afgunstige instelling van een meisje ten opzichte van de penis, volgens de psychoanalytische opvatting voortvloeiend uit de ontdekking van het geslachtsverschil; dit zou leiden tot een zgn. castratiecomplex dat wordt beheerst door de voorstelling van het niet-bezitten van een mannelijk geslachtsorgaan.
Doodgereden lam?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Ach ja, gelukkig is een kilo warm vlees meestal wel ergens verkrijgbaar.
Een kiloquote:Op zondag 20 mei 2007 20:36 schreef sigme het volgende:
Ach ja, gelukkig is een kilo warm vlees meestal wel ergens verkrijgbaar.
Gek, op CNN vind ik niets hierover.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:54 schreef Monidique het volgende:
De oost-Germaanse Goten zijn door de centraal-Aziatische Hunnen uit Oost-Europa verdreven. Onder leiding van hun koning Alarik zoeken ze 'asiel' in het Romeinse Rijk. Keizer Honorius laat zich overhalen dit niet toe te staan. Vervolgens trekt Alarik met z'n leger naar Rome en een confrontatie lijkt onafwendbaar.
Datum en tijdstip: 20 mei 2007, 21:05-22:00 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |