Dat is wel gek geloof ik maar. Van naam ken ik het wel, heb het alleen nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef Thisbe het volgende:
Is het heel erg gek als ik nog nooit van Twin Peaks heb gehoord?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef Arachide het volgende:
kunsttulpen
Misschien bedoelt hij schilderijen van tulpen.quote:
Het was werkelijk dolletjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef Z het volgende:
Klinkt ook gezellig, een "Goois kunstfeestje".
Ik vind dat je het juist goed gedaan hebt. En de burgemeester vast ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef hummus het volgende:
Laatst, toen ik moest werken, was er een "Gooisch Kunstfeestje" in het filiaal waar ik werk.
De burgemeester van het dorp, waarvan ik niet wist dat het de burgemeester was, kwam binnen en pakte een gebakje van de schaal die ik vasthield, maar werd gecorrigeerd door zijn vrouw. "Lieverd, leg terug, je bent op dieet", zei ze, en ze sleurde hem terug naar mij en liet hem het gebakje terugzetten. Ik zei: "Noujà zeg, ik zou hem gewoon lekker opeten!". Dat werd mij niet in dank afgenomen door mevrouw vrouw-van-de-burgemeester. En mijn manager.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Ben je er weer? Vannochtend moest ik weer aan de slag, dus zag je reply niet.!
Leuk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef sigme het volgende:
[..]. Ja, ik ben er weer, jij ook?
Zit de werkdag er weer op voor vandaag?
Hier wel: ik heb met takken gesleept en de voerbak van de schapen gerepareerd en verbeterd. Oh, nog niet helemaal voorbij, het werk: ik moet nog stokbonen zetten. Stokken opzetten en bonen planten.
Vrijdag vrij, bij jullie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk!
De werkdag zit er op, het is hier nu zeven uur. Morgen is trouwens weer gewoon een werkdag.
Tsja. Saffraan. Duur, lastig. Succes! Thee drinken lijkt me leuker, en bijna nog zinvoller ook.quote:(Goed dat je dit postje versleept hebt trouwens)
Hier heb ik landbouw ook onder mijn hoede genomen. Toch de meest belangrijke economische sector. Bovendien vind ik het leuk om bij zo'n boer op z'n akkertje, in de schaduw van een amandelboom, thee te drinken en over de gewassen te praten. We zijn nu aan het nadenken over saffraan als alternatief voor papaver. Ook arbeidsintensief en een hoge prijs per kg, maar niet illegaal. Hopelijk kan ik nog een projectje opstarten wat dat eens uitprobeert.
Weet jij ook iets voor trekkende naden, L?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef LXIV het volgende:
Hallo!
Nou, lang genoeg is lang genoeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet jij ook iets voor trekkende naden, L?
Dat laten we aan de fantasie van L. over, b.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef broer het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat zijn trekkende naden?
Nee, maar vrijdagen zijn wel wat rustiger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdag vrij, bij jullie?
[..]
Tsja. Saffraan. Duur, lastig. Succes! Thee drinken lijkt me leuker, en bijna nog zinvoller ook.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef sigme het volgende:
Niemand herkent mijn TT trouwens, hier: [POLSC 1223]Tussen galg en gekkenhuis
Zijn er in TTK wél mensen die dit prachtige (kinder)boek kennen?
Het is een buitenkans dat boek te lezen zijnde in Afghanistan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:35 schreef Lienekien het volgende:
Maar waarom dan 'ondankbare'?
Ik was al bang dat het iets negatiefs was. Het ziet er ook niet fraai uit. Valt daar iets tegen te doen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:57 schreef Lienekien het volgende:
Hm. Plakkerigheid kan van luizen komen.
Ja maar.. ja maar... dan blijft er niets over!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:00 schreef Lienekien het volgende:
Ik snoei tot de grond terug.
Ik ga maandag wel naar de Intratuin.quote:Helaas is het weer eens zo'n jaar alles voelt plakkerig aan en zit vol met luizen en beestjes en een aantal zijn dol op beukhaag.
zoals de bladluizen deze scheiden vaak een stof af (mieren zijn hier dol op) waardoor het blad plakkerig aanvoelt en lijkt of het nat is. zitten er veel luizen op een blad vaak vind u de luizen aan de onderkant dan rolt het blad ook op. luizen veroorzaken ook schimmelziekte.
Een ander beestje is de witte vlieg deze is te herkennen door als u een blad aanraakt er een wolk vliegjes uitkomt, witte vlieg veroorzaakt honingdauw dit ziet er pluizig schimmelachtig uit. honingdauw kan geen kwaad voor een beuk.
Dan hebben we er nog eentje en dat is de beukenwolluis deze zorgt ook voor een witte pluis dit heeft vaak meer weg van een cocon.
Zowel de luizen als de witte vlieg zijn te bestrijden met een middeltje tegen luizen verkrijgbaar in een tuincentrum, wat betreft de witte prut kunt u misschien even een blaadje meenemen naar het tuincentrum in het geval u beukhaag getroffen wordt door bladluizen, kan het soms nog wel eens nodig om te spuiten met een middel tegen schimmels om te voorkomen dat de hele haag straks onder de schimmel zit.
Bron
Do2 uitnodigen helpt ook goed, m'n tuin ligt vol peukjesquote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Luis kan slecht tegen nicotine. Ik stuur m'n vriendje wel het balkon op.![]()
Intratuin is een beter idee.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:05 schreef Claudia_x het volgende:
Luis kan slecht tegen nicotine. Ik stuur m'n vriendje wel het balkon op.![]()
Op die site van Kassa heb ik gelezen dat je met water kunt sproeien waar je peuken een nachtje in hebt laten weken. Dat idee klinkt wel heel verleidelijk.quote:
He, wat een cynisme! Die plant overleeft het wel.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:37 schreef Lienekien het volgende:
Ok. Maak je een leuke dag-tot-dag-fotoreportage? Met als laatste foto het stammetje in zijn pot bij het grofvuil?
't Was maar gekkigheid, Claudia.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:54 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
He, wat een cynisme! Die plant overleeft het wel.![]()
Is dit echt onze Erik??!!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Zak allemaal maar gewoon in de stront. Beter nog, laat mij maar in de stont zakken.
quote:Op zondag 20 mei 2007 09:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
't Was maar gekkigheid, Claudia.
Ik heb hier een kamerplant, een nazaat van een plant die mijn moeder heeft en die mogelijk ouder is dan ik. Elke keer vallen er weer grote bladeren af, maar dan maakt 'ie weer ergens een zijscheut en ik moedig 'm aan. Het is geen kijk (een paar bladeren op een stokkie) maar hij houdt vol.
Ja, ikhad gisterennacht een beetje last van een soort zenuwinzinking door een ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:
Gaat het inmiddels weer een beetje?quote:Op zondag 20 mei 2007 10:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ikhad gisterennacht een beetje last van een soort zenuwinzinking door een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Ik was zo iemand die het fijn vond om erover na te praten, vooral over het eindexamen latijn. Mijn eindexamenjaar vond ik dan ook een van de leukste periodes op de middelbare school. Er heerste een gevoel van verbondheid. En we hadden lekker veel vrij.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef hummus het volgende:
Wat bij mij hielp was zo laat mogelijk binnenkomen bij de examens en ook meteen weer weggaan als het afgelopen was. Dat gepraat onderling, "wat had jij daar, wist jij het antwoord bij 10..", huuh, ik vond het verschrikkelijk. Ik was volgens mij enorm ongezellig tijdens mijn examens, maar het heeft me een hoop stress bespaard.
Dat meen je niet, de hele nacht nog doorleren? Je kunt beter een nacht goed slapen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
De hele nacht doorleren, een uurtje slapen voor je er weer uit moet. Tijdens het examen als een gek zitten schrijven. En zodra je je pen neerlegt lijkt het alsof aan het trippen bent.
Als je mag kiezen: lekker slapen en uitgerust zijn voor het examen en helemaal niks weten, of niet slapen en wel wat weten.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Dat meen je niet, de hele nacht nog doorleren? Je kunt beter een nacht goed slapen.
Helemaal niks weten voor een eindexamen? Dan heb je toch iets niet helemaal / helemaal niet goed gedaan! Dan mag het een wonder heten dat je überhaupt examen mag doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je mag kiezen: lekker slapen en uitgerust zijn voor het examen en helemaal niks weten, of niet slapen en wel wat weten.
Ach, het is zondag.quote:
Nee. Bewolkt.quote:
Welk risico loop ik?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, die maar niet al te hard je best om een discussie met Haaibaaike aan te gaan.
Chinees van gisteren?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef wyccie het volgende:
Monosodiumglutamaat.
Hoe groot is het licht, Erik? Naar jouw inschatting?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Algehele frustratie en een compleet onnavolgbaar "gesprek".
10 km rennen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef wyccie het volgende:
Wat doen anderen meestal op zondag eigenlijk?
quote:
Is er sprake van lichtquote:Op zondag 20 mei 2007 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe groot is het licht, Erik? Naar jouw inschatting?
Nog dertig minuten, hier. En dan ga ik op pad.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:08 schreef wyccie het volgende:
En ik ga de was ophangen. Ben trots op mezelf.![]()
Dank je. Dat doet me goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn ook trots op je, wyccie, althans, ikzelf.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Nog dertig minuten, hier. En dan ga ik op pad.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vanochtend 23 kilometer gefietst. In de huiskamer.![]()
Naar de Paraview. Mijn aura laten lezen. Gok ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Raad *hier* waar Lienekien naar toe gaat.
Mijn originele plaatjes zijn lang zo mooi niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Wat maak jij toch mooie plaatjes. Ik moet nog maar goed blijven oefenen.
Nee, joh.quote:
Hip!.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naar de Paraview. Mijn aura laten lezen. Gok ik.
Daarom ga ik daar dus níet heen. Zul je zien dat ze mijn aura op de foto zetten en dat 'ie pikzwart is.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hip!.
Tegen mijn tante is ooit gezegd datze de aura van andere mensen leegzuigt. Ik denk dat het waar is.
Tenzij daar een mooie avondjurk in zit omdat je vanavond op chic diner gaat, en dat je over een klein kwartier een afspraak bij de kapper hebt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, joh.![]()
Dan zou ik toch niet zitten wachten tot mijn was klaar was, om die dan nog op te hangen.
Het zou toch wat zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij daar een mooie avondjurk in zit omdat je vanavond op chic diner gaat, en dat je over een klein kwartier een afspraak bij de kapper hebt.
Dat is geen zwart, maar blauwquote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom ga ik daar dus níet heen. Zul je zien dat ze mijn aura op de foto zetten en dat 'ie pikzwart is.
quote:Blauw algemeen: Liefde uitstralen, verlangen naar Liefde, geloof, streven, reinheid, rust, trouw, normen, traditie, familie, betrouwbaarheid, ernst, verantwoordelijkheid, plicht, zelfbeheersing,oneindigheid,vriendelijkheid, genezing.
Blauw nagatief: Aan stemming onderhevig, koud, zonder emotie, eenzaamheid, isolatie.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Tegen mijn tante is ooit gezegd datze de aura van andere mensen leegzuigt. Ik denk dat het waar is.
Dat komt trouwens van deze site: http://www.jhk1.nl/page/aurakleur.htm maar ik neem 'm niet zo serieus, omdat er een muziekje achter zitquote:
Ik snap het niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Nee, joh.![]()
Dan zou ik toch niet zitten wachten tot mijn was klaar was, om die dan nog op te hangen.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, en elke horoscoop klinkt ook plausibel.
quote:http://www.loesje.info/esoterie/aura_kleuren.htm
Zwart:
Bescherming voor krachten van buitenaf, geheimen, magie, het occulte.
Bij zwart wordt vaak aan negatieve zaken gedacht, wat allesbehalve waar is. Zwart heeft te maken met geheimzinnigheid, een eigen wereld waarin waarheden opgeslagen liggen die men voor zichzelf wil houden. Zwart heeft niets te maken met negatieve krachten, of een slecht karakter; zwart wil niets anders zeggen een tint waar alle kleuren uit zijn en waar men in principe alle kanten mee uit kan, omdat kleuren en nuances toegevoegd kunnen worden, al naar gelang men dat zelf wil, een erg neutraal iets dus, en vrij anoniem.
Zo zou ik dat nooit plannen. Ik zou dan echt niet op de valreep nog even een was draaien.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
Waarom kun je niet gaan daten als je de was hebt gedaan? Of beter gezegd; waarom kun je niet de was gaan doen voor je gaat daten?
Groen is niet zo'n beste kleur, zie ik wel. Tenzij jadegroen.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat komt trouwens van deze site: http://www.jhk1.nl/page/aurakleur.htm maar ik neem 'm niet zo serieus, omdat er een muziekje achter zit.
Het is beter dat je dat niet weet, Lienekien.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:48 schreef Lienekien het volgende:
Bob wie, Claudia?
Goed, ik vertrouw je.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is beter dat je dat niet weet, Lienekien.
Ik heb een wedstijd gespeeld, ik had de benen van een 20-jarige vandaag, twee keer gescoord.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef wyccie het volgende:
Wat doen anderen meestal op zondag eigenlijk?
5 km rennen, met 9000 andere vrouwen!quote:
Ja, ik ben alweer even thuis.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:54 schreef wyccie het volgende:
Is Lienekien al terug van haar date?
Dus wel een date maar niet gezoend?quote:
De foto is in ieder geval scherper dan de twee die ik hem van de week heb gestuurd van de beestjes die ik op mijn tuinplant aantrof. De tuinplant die ik overigens binnen 5 minuten na ontdekking van de beestjes... ja, je raadt het al... tot de grond toe had gesnoeid en in een vuilsniszak had afgevoerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hem net een PM gestuurd.
Nee, daar ben ik niet geweest. Het is allemaal wel erg onbegrijpelijk, hè.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Sorry. Paraview zou ik nooit geraden hebben...
Hoe was het?.
Ik wacht op jou, broer, dat is er aan de hand.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef broer het volgende:
Ja, je bent niet erg duidelijk, Lien.
Volgens mij is er meer aan de hand.
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Het is allemaal wel erg onbegrijpelijk, hè.![]()
I.i.g. nooit ontkennen, Lienekien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het 't veiligst om te ontkennen noch te bevestigen.
Alleen als jij gaat daten.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Thisbe het volgende:
Wordt dit een heus datingtopic?
Werd ik geroepen?quote:
Als dat zo is, kom je dan vaker of kom je dan nooit meer?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Thisbe het volgende:
Wordt dit een heus datingtopic?
Ah, helaas, nee. Mijn jonkheren staan er blozend bij, en van planteziekten heb ik weinig verstand. Alleen enkele aardappelkwaaltjes weet ik te herkennen: Phytophtora, en (is ook onmiskenbaarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij Claudia_x helpen?
Wat is er mis met Jonkheer van Tets?
Mooi, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik wilde mijn praktische deel van mijn Tekenenexamen aan 'm laten zien, maar stiekem hoopte ik ook wel een beetje op jouw aanwezigheid.
Anyhow, dit is het dus:
[afbeelding]
Een eigentijds vanitasstilleven, was de opdracht.
Oh, zeg dat dan. Bij 'een vlag voor je rugzak' denk ik aan een embleempje.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ritueel. Je tas uit het raam hangen als je geslaagd bent. En daar hoort een vlag bij.
Nee, hummus zei 'heb je een vlag voor je rugzak'?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeg ik toch!
O mijn god.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een oud-studiegenoot vertelde dat ie sinds z'n scriptie aan de anti-depressiva is, maar dat ze wel heel goed werken. Dat is hoopgevend.
Mijn oma vertelde vanmiddag ook al dat ze tevreden was over haar anti-depressiva. Het is dat ik niet depressief ben, anders zou ik ze meteen gaan slikken.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O mijn god.
Dan schort ik een eventuele lunch tot nader orde op IR, mocht je dit gaan overwegen.
ZIE JE, HIER KOMT HET NOU DOOR.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Thisbe het volgende:
Is je scriptie al af?
Nee, dat haal ik niet. De week daarna wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef JAM het volgende:
Zeg, IR, als ik woensdag weer in de Plu kom, ligt daar dan een brief op me te wachten?
Echt griep, of een beetje verkouden?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Echt griep, of een beetje verkouden?
Dat weet ik niet. Ik snotter, maar ik moet nog echt ziek worden. Maar het komt er wel aan, hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan. Heb je echt griep of ben je maar een beetje verkouden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef Lienekien het volgende:
Gaan jullie eens even gauw in bed en slapen.
En als ik nou moet werken?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Als je ziek bent, blijf je in bed. En anders ga je maar gewoon naar school.
Dat is een stilleven waarop symbolen verwijzen naar de eindigheid en vergankelijkheid van het leven.quote:
Hardieharhar.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Engels wel.
Ja, maar vanwege de renovatie van 75% van het schip elders opgeslagen. Het had dus nog erger kunnen zijn.quote:
Nee?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Doen jullie weer zo'n neefje-tante gesprek?
Nah, heb je 'm nog niet gevonden? Heb je wel om het hoekje gekeken?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef Gellius het volgende:
Hoe-moet-ik-dat-nu-weten, stomme lienekien.
.
Ik kan toch niet de hele dag gaan zoeken, ik moet werken.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, heb je 'm nog niet gevonden? Heb je wel om het hoekje gekeken?
Mee. Ik houd wel van kinderachtigheid op jullie oude dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Valt het mee of tegen? Zeg eens eerlijk.
Geeft niks hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Tha Erik, ik heb je nog geen succes gewenst met je examens.
Dat zou wel enorm mooi zijn, en ik ben blij dat je er zo'n vertrouwen in hebtquote:Maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat je met vlag en wimpel slaagt![]()
Dat dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
As the English would say: good luck, but you won't need it.
Nooit falen toeschrijven aan externe factoren, zeker niet als je nog niet hebt gefaald.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel dat het me niet lukt, dan denk ik niet dat het aan mijn intelligentie ligt, eerlijk gezegd. Eerder aan stress en externe factoren die mij af en toe dwars zitten enzo. Maar ik houd nog even goede moed,.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nooit falen toeschrijven aan externe factoren, zeker niet als je nog niet hebt gefaald.
Dat is hetzelfde als zeggen "als ik niet over deze sloot kan springen, dan ligt het aan de sloot, de zon, de schoenen, en het gras" om vervolgens in de sloot te belanden en dan roepen "Zie je nou wel!"
Ik heb ooit het hele Twin Peaks archief van William de Bruijn over mogen nemen, mede schrijver van het enige Nederlandse Twin Peaks boekje ooit (niet vertaal), het Twin Peaks Vademecum. Ligt ook nog ergens een videoband tussen met de originele aankondigingen die Rob van Erkelens mocht doen op tv bij de eerste 8 of 9 afleveringen. Puik spul, mappen vol, zou het idd eens allemaal moeten digitaliseren oid.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 05:50 schreef sigme het volgende:
Ik kan er weinig over vinden, een paar vermeldingen van mensen die zich óók de reeks herinneren. Begin jaren '90; destijds werd de boel nog niet gedigitaliseerd.
Nee, dat wordt ouderwets een archief induiken, en kopietjes maken. Ooit, als ik later groot ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |