De foto is in ieder geval scherper dan de twee die ik hem van de week heb gestuurd van de beestjes die ik op mijn tuinplant aantrof. De tuinplant die ik overigens binnen 5 minuten na ontdekking van de beestjes... ja, je raadt het al... tot de grond toe had gesnoeid en in een vuilsniszak had afgevoerd.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:36 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb hem net een PM gestuurd.
Nee, daar ben ik niet geweest. Het is allemaal wel erg onbegrijpelijk, hè.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Sorry. Paraview zou ik nooit geraden hebben...
Hoe was het?.
Ik wacht op jou, broer, dat is er aan de hand.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:46 schreef broer het volgende:
Ja, je bent niet erg duidelijk, Lien.
Volgens mij is er meer aan de hand.
Ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 17:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet geweest. Het is allemaal wel erg onbegrijpelijk, hè.![]()
I.i.g. nooit ontkennen, Lienekien.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:02 schreef Lienekien het volgende:
Volgens mij is het 't veiligst om te ontkennen noch te bevestigen.
Alleen als jij gaat daten.quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Thisbe het volgende:
Wordt dit een heus datingtopic?
Werd ik geroepen?quote:
Als dat zo is, kom je dan vaker of kom je dan nooit meer?quote:Op zondag 20 mei 2007 18:24 schreef Thisbe het volgende:
Wordt dit een heus datingtopic?
Ah, helaas, nee. Mijn jonkheren staan er blozend bij, en van planteziekten heb ik weinig verstand. Alleen enkele aardappelkwaaltjes weet ik te herkennen: Phytophtora, en (is ook onmiskenbaarquote:Op zondag 20 mei 2007 18:59 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij Claudia_x helpen?
Wat is er mis met Jonkheer van Tets?
Mooi, hoor.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ik wilde mijn praktische deel van mijn Tekenenexamen aan 'm laten zien, maar stiekem hoopte ik ook wel een beetje op jouw aanwezigheid.
Anyhow, dit is het dus:
[afbeelding]
Een eigentijds vanitasstilleven, was de opdracht.
Oh, zeg dat dan. Bij 'een vlag voor je rugzak' denk ik aan een embleempje.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ritueel. Je tas uit het raam hangen als je geslaagd bent. En daar hoort een vlag bij.
Nee, hummus zei 'heb je een vlag voor je rugzak'?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeg ik toch!
O mijn god.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een oud-studiegenoot vertelde dat ie sinds z'n scriptie aan de anti-depressiva is, maar dat ze wel heel goed werken. Dat is hoopgevend.
Mijn oma vertelde vanmiddag ook al dat ze tevreden was over haar anti-depressiva. Het is dat ik niet depressief ben, anders zou ik ze meteen gaan slikken.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O mijn god.
Dan schort ik een eventuele lunch tot nader orde op IR, mocht je dit gaan overwegen.
ZIE JE, HIER KOMT HET NOU DOOR.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Thisbe het volgende:
Is je scriptie al af?
Nee, dat haal ik niet. De week daarna wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef JAM het volgende:
Zeg, IR, als ik woensdag weer in de Plu kom, ligt daar dan een brief op me te wachten?
Echt griep, of een beetje verkouden?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Echt griep, of een beetje verkouden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |