Oh, zeg dat dan. Bij 'een vlag voor je rugzak' denk ik aan een embleempje.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, ritueel. Je tas uit het raam hangen als je geslaagd bent. En daar hoort een vlag bij.
Nee, hummus zei 'heb je een vlag voor je rugzak'?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat zeg ik toch!
O mijn god.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:50 schreef I.R.Baboon het volgende:
Een oud-studiegenoot vertelde dat ie sinds z'n scriptie aan de anti-depressiva is, maar dat ze wel heel goed werken. Dat is hoopgevend.
Mijn oma vertelde vanmiddag ook al dat ze tevreden was over haar anti-depressiva. Het is dat ik niet depressief ben, anders zou ik ze meteen gaan slikken.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:54 schreef Thisbe het volgende:
[..]
O mijn god.
Dan schort ik een eventuele lunch tot nader orde op IR, mocht je dit gaan overwegen.
ZIE JE, HIER KOMT HET NOU DOOR.quote:Op zondag 20 mei 2007 22:59 schreef Thisbe het volgende:
Is je scriptie al af?
Nee, dat haal ik niet. De week daarna wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef JAM het volgende:
Zeg, IR, als ik woensdag weer in de Plu kom, ligt daar dan een brief op me te wachten?
Echt griep, of een beetje verkouden?quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 09:56 schreef Lienekien het volgende:
Echt griep, of een beetje verkouden?
Dat weet ik niet. Ik snotter, maar ik moet nog echt ziek worden. Maar het komt er wel aan, hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:00 schreef broer het volgende:
Dat ligt eraan. Heb je echt griep of ben je maar een beetje verkouden?
quote:Op maandag 21 mei 2007 10:01 schreef Lienekien het volgende:
Gaan jullie eens even gauw in bed en slapen.
En als ik nou moet werken?quote:Op maandag 21 mei 2007 10:12 schreef Lienekien het volgende:
Als je ziek bent, blijf je in bed. En anders ga je maar gewoon naar school.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |