Dat is een stilleven waarop symbolen verwijzen naar de eindigheid en vergankelijkheid van het leven.quote:
Hardieharhar.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Engels wel.
Ja, maar vanwege de renovatie van 75% van het schip elders opgeslagen. Het had dus nog erger kunnen zijn.quote:
Nee?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:23 schreef Gellius het volgende:
Doen jullie weer zo'n neefje-tante gesprek?
Nah, heb je 'm nog niet gevonden? Heb je wel om het hoekje gekeken?quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef Gellius het volgende:
Hoe-moet-ik-dat-nu-weten, stomme lienekien.
.
Ik kan toch niet de hele dag gaan zoeken, ik moet werken.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nah, heb je 'm nog niet gevonden? Heb je wel om het hoekje gekeken?
Mee. Ik houd wel van kinderachtigheid op jullie oude dag.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:32 schreef Lienekien het volgende:
Valt het mee of tegen? Zeg eens eerlijk.
Geeft niks hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 13:37 schreef Isabeau het volgende:
Tha Erik, ik heb je nog geen succes gewenst met je examens.
Dat zou wel enorm mooi zijn, en ik ben blij dat je er zo'n vertrouwen in hebtquote:Maar ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat je met vlag en wimpel slaagt![]()
Dat dus.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
As the English would say: good luck, but you won't need it.
Nooit falen toeschrijven aan externe factoren, zeker niet als je nog niet hebt gefaald.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Stel dat het me niet lukt, dan denk ik niet dat het aan mijn intelligentie ligt, eerlijk gezegd. Eerder aan stress en externe factoren die mij af en toe dwars zitten enzo. Maar ik houd nog even goede moed,.
quote:Op maandag 21 mei 2007 13:52 schreef Cairon het volgende:
[..]
Nooit falen toeschrijven aan externe factoren, zeker niet als je nog niet hebt gefaald.
Dat is hetzelfde als zeggen "als ik niet over deze sloot kan springen, dan ligt het aan de sloot, de zon, de schoenen, en het gras" om vervolgens in de sloot te belanden en dan roepen "Zie je nou wel!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |