Dat meen je niet, de hele nacht nog doorleren? Je kunt beter een nacht goed slapen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
De hele nacht doorleren, een uurtje slapen voor je er weer uit moet. Tijdens het examen als een gek zitten schrijven. En zodra je je pen neerlegt lijkt het alsof aan het trippen bent.
Als je mag kiezen: lekker slapen en uitgerust zijn voor het examen en helemaal niks weten, of niet slapen en wel wat weten.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Dat meen je niet, de hele nacht nog doorleren? Je kunt beter een nacht goed slapen.
Helemaal niks weten voor een eindexamen? Dan heb je toch iets niet helemaal / helemaal niet goed gedaan! Dan mag het een wonder heten dat je überhaupt examen mag doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je mag kiezen: lekker slapen en uitgerust zijn voor het examen en helemaal niks weten, of niet slapen en wel wat weten.
Ach, het is zondag.quote:
Nee. Bewolkt.quote:
Welk risico loop ik?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, die maar niet al te hard je best om een discussie met Haaibaaike aan te gaan.
Chinees van gisteren?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef wyccie het volgende:
Monosodiumglutamaat.
Hoe groot is het licht, Erik? Naar jouw inschatting?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Algehele frustratie en een compleet onnavolgbaar "gesprek".
10 km rennen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:43 schreef wyccie het volgende:
Wat doen anderen meestal op zondag eigenlijk?
quote:
Is er sprake van lichtquote:Op zondag 20 mei 2007 13:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe groot is het licht, Erik? Naar jouw inschatting?
Nog dertig minuten, hier. En dan ga ik op pad.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:08 schreef wyccie het volgende:
En ik ga de was ophangen. Ben trots op mezelf.![]()
Dank je. Dat doet me goed.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Wij zijn ook trots op je, wyccie, althans, ikzelf.
Waar ga je heen?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Nog dertig minuten, hier. En dan ga ik op pad.
quote:Op zondag 20 mei 2007 13:07 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb vanochtend 23 kilometer gefietst. In de huiskamer.![]()
Naar de Paraview. Mijn aura laten lezen. Gok ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Raad *hier* waar Lienekien naar toe gaat.
Mijn originele plaatjes zijn lang zo mooi niet hoorquote:Op zondag 20 mei 2007 13:36 schreef Lienekien het volgende:
Wat maak jij toch mooie plaatjes. Ik moet nog maar goed blijven oefenen.
Nee, joh.quote:
Hip!.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Naar de Paraview. Mijn aura laten lezen. Gok ik.
Daarom ga ik daar dus níet heen. Zul je zien dat ze mijn aura op de foto zetten en dat 'ie pikzwart is.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hip!.
Tegen mijn tante is ooit gezegd datze de aura van andere mensen leegzuigt. Ik denk dat het waar is.
Tenzij daar een mooie avondjurk in zit omdat je vanavond op chic diner gaat, en dat je over een klein kwartier een afspraak bij de kapper hebt.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, joh.![]()
Dan zou ik toch niet zitten wachten tot mijn was klaar was, om die dan nog op te hangen.
Het zou toch wat zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tenzij daar een mooie avondjurk in zit omdat je vanavond op chic diner gaat, en dat je over een klein kwartier een afspraak bij de kapper hebt.
Dat is geen zwart, maar blauwquote:Op zondag 20 mei 2007 13:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daarom ga ik daar dus níet heen. Zul je zien dat ze mijn aura op de foto zetten en dat 'ie pikzwart is.
quote:Blauw algemeen: Liefde uitstralen, verlangen naar Liefde, geloof, streven, reinheid, rust, trouw, normen, traditie, familie, betrouwbaarheid, ernst, verantwoordelijkheid, plicht, zelfbeheersing,oneindigheid,vriendelijkheid, genezing.
Blauw nagatief: Aan stemming onderhevig, koud, zonder emotie, eenzaamheid, isolatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |