Ik was zo iemand die het fijn vond om erover na te praten, vooral over het eindexamen latijn. Mijn eindexamenjaar vond ik dan ook een van de leukste periodes op de middelbare school. Er heerste een gevoel van verbondheid. En we hadden lekker veel vrij.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:14 schreef hummus het volgende:
Wat bij mij hielp was zo laat mogelijk binnenkomen bij de examens en ook meteen weer weggaan als het afgelopen was. Dat gepraat onderling, "wat had jij daar, wist jij het antwoord bij 10..", huuh, ik vond het verschrikkelijk. Ik was volgens mij enorm ongezellig tijdens mijn examens, maar het heeft me een hoop stress bespaard.
Dat meen je niet, de hele nacht nog doorleren? Je kunt beter een nacht goed slapen.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:55 schreef wyccie het volgende:
De hele nacht doorleren, een uurtje slapen voor je er weer uit moet. Tijdens het examen als een gek zitten schrijven. En zodra je je pen neerlegt lijkt het alsof aan het trippen bent.
Als je mag kiezen: lekker slapen en uitgerust zijn voor het examen en helemaal niks weten, of niet slapen en wel wat weten.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:56 schreef Lienekien het volgende:
Dat meen je niet, de hele nacht nog doorleren? Je kunt beter een nacht goed slapen.
Helemaal niks weten voor een eindexamen? Dan heb je toch iets niet helemaal / helemaal niet goed gedaan! Dan mag het een wonder heten dat je überhaupt examen mag doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 12:01 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als je mag kiezen: lekker slapen en uitgerust zijn voor het examen en helemaal niks weten, of niet slapen en wel wat weten.
Ach, het is zondag.quote:
Nee. Bewolkt.quote:
Welk risico loop ik?quote:Op zondag 20 mei 2007 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Lienekien, die maar niet al te hard je best om een discussie met Haaibaaike aan te gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |