Dat is wel gek geloof ik maar. Van naam ken ik het wel, heb het alleen nog nooit gezien...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:09 schreef Thisbe het volgende:
Is het heel erg gek als ik nog nooit van Twin Peaks heb gehoord?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:51 schreef Arachide het volgende:
kunsttulpen
Misschien bedoelt hij schilderijen van tulpen.quote:
Het was werkelijk dolletjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:28 schreef Z het volgende:
Klinkt ook gezellig, een "Goois kunstfeestje".
Ik vind dat je het juist goed gedaan hebt. En de burgemeester vast ook.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:23 schreef hummus het volgende:
Laatst, toen ik moest werken, was er een "Gooisch Kunstfeestje" in het filiaal waar ik werk.
De burgemeester van het dorp, waarvan ik niet wist dat het de burgemeester was, kwam binnen en pakte een gebakje van de schaal die ik vasthield, maar werd gecorrigeerd door zijn vrouw. "Lieverd, leg terug, je bent op dieet", zei ze, en ze sleurde hem terug naar mij en liet hem het gebakje terugzetten. Ik zei: "Noujà zeg, ik zou hem gewoon lekker opeten!". Dat werd mij niet in dank afgenomen door mevrouw vrouw-van-de-burgemeester. En mijn manager.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
![]()
Ben je er weer? Vannochtend moest ik weer aan de slag, dus zag je reply niet.!
Leuk!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:19 schreef sigme het volgende:
[..]. Ja, ik ben er weer, jij ook?
Zit de werkdag er weer op voor vandaag?
Hier wel: ik heb met takken gesleept en de voerbak van de schapen gerepareerd en verbeterd. Oh, nog niet helemaal voorbij, het werk: ik moet nog stokbonen zetten. Stokken opzetten en bonen planten.
Vrijdag vrij, bij jullie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Leuk!
De werkdag zit er op, het is hier nu zeven uur. Morgen is trouwens weer gewoon een werkdag.
Tsja. Saffraan. Duur, lastig. Succes! Thee drinken lijkt me leuker, en bijna nog zinvoller ook.quote:(Goed dat je dit postje versleept hebt trouwens)
Hier heb ik landbouw ook onder mijn hoede genomen. Toch de meest belangrijke economische sector. Bovendien vind ik het leuk om bij zo'n boer op z'n akkertje, in de schaduw van een amandelboom, thee te drinken en over de gewassen te praten. We zijn nu aan het nadenken over saffraan als alternatief voor papaver. Ook arbeidsintensief en een hoge prijs per kg, maar niet illegaal. Hopelijk kan ik nog een projectje opstarten wat dat eens uitprobeert.
Weet jij ook iets voor trekkende naden, L?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef LXIV het volgende:
Hallo!
Nou, lang genoeg is lang genoeg.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet jij ook iets voor trekkende naden, L?
Dat laten we aan de fantasie van L. over, b.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:48 schreef broer het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen, maar wat zijn trekkende naden?
Nee, maar vrijdagen zijn wel wat rustiger.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Vrijdag vrij, bij jullie?
[..]
Tsja. Saffraan. Duur, lastig. Succes! Thee drinken lijkt me leuker, en bijna nog zinvoller ook.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:18 schreef sigme het volgende:
Niemand herkent mijn TT trouwens, hier: [POLSC 1223]Tussen galg en gekkenhuis
Zijn er in TTK wél mensen die dit prachtige (kinder)boek kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |