Ga je dan ook Dr. Bernard zingen?quote:
Ja, het is echt grappig. Het wordt gerund door Chinezen/Koreanenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:21 schreef sheonlydreams86 het volgende:Ik had geen idee dat er een karaokebar in Rotterdam zat. Ik zal kijken of ik erbij kan zijn
Japanners zijn hetquote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, het is echt grappig. Het wordt gerund door Chinezen/Koreanen.
Ja hoor ik kom wel een liedje zingen... wat is het ouvre?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ah een kenner! Kom je ook een liedje zingen?
Waarom moet ik nu denken aan de Scene?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
Ik heb ze net even gebeld, maar kreeg de voice mail. Je kunt van alles kiezen, ze hebben een hoop! Geen idee of ze bloed zweet en tranen hebben, dat heb ik vorige keer iig niet gezongen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen oud café zoals jullie kunnen zien, maar een erg hippe indeling! Het zijn allemaal banken die doorlopen, dus je kunt gezellig naast elkaar zitten.
Leuk he?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:59 schreef pussydeluxe het volgende:
Wat een geweldig interieur. Past precies bij zo'n avond.
Ik krijg 'Lost in Translation'-flashbacks.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:52 schreef moemoe het volgende:
Ik heb ze net even gebeld, maar kreeg de voice mail. Je kunt van alles kiezen, ze hebben een hoop! Geen idee of ze bloed zweet en tranen hebben, dat heb ik vorige keer iig niet gezongen.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Geen oud café zoals jullie kunnen zien, maar een erg hippe indeling! Het zijn allemaal banken die doorlopen, dus je kunt gezellig naast elkaar zitten.
Oe, als je een roze pruik meeneemt ben ik in.quote:Op maandag 21 mei 2007 10:53 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik krijg 'Lost in Translation'-flashbacks.
Oh, en als ik 'The Final Countdown' mag piepen, ben ik in.
Deal. Ik het midlife-crisis shirt, jij de pruik.quote:Op maandag 21 mei 2007 12:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oe, als je een roze pruik meeneemt ben ik in.
quote:
Wij kunnen best 'LUV' nadoenquote:Op maandag 21 mei 2007 11:46 schreef pussydeluxe het volgende:
Ik heb er zin in. Komende maand nog meer roken en drinken voor de juiste toonhoogte.
Mag ik dan Patty zijn? Dan ben jij Marga.quote:Op woensdag 23 mei 2007 12:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wij kunnen best 'LUV' nadoen
Playback show
Oftewel, je doet hetquote:
Gezellig!quote:
Geen idee, maar anders ga je toch buiten staan, het is dan toch lekker warm (als het goed is)quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef purplerose het volgende:
Zeg erm, mag je er blowen? Das namelijk best tsjill naast me vodka7up
Het is klein, doe dat gewoon buiten, op één van de 200 betonnen bankjes/opstapjes/trapjes die Rotterdam rijk is.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef purplerose het volgende:
Zeg erm, mag je er blowen? Das namelijk best tsjill naast me vodka7up
Wat nou, en gewone rokers mogen wel in die kleine tent het binnen doen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is klein, doe dat gewoon buiten, op één van de 200 betonnen bankjes/opstapjes/trapjes die Rotterdam rijk is.
Jij durft toch nooitquote:
Onvrijwillige longkanker merk ik pas over een jaar of 20, onvrijwillig half-stoned door die dampen wordt ik direct.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat nou, en gewone rokers mogen wel in die kleine tent het binnen doen?
Niet iedereen hoeft in die lucht te zitten en in de meeste horecagelegenheden is het ook niet toegestaan. Het kan toch gewoon buiten? Genoeg bankjes en dingen, zoals Nosh aangaf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef purplerose het volgende:
[..]
Wat nou, en gewone rokers mogen wel in die kleine tent het binnen doen?
De onvrijwillige dampen van gewone rokers merk ik meteenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Onvrijwillige longkanker merk ik pas over een jaar of 20, onvrijwillig half-stoned door die dampen wordt ik direct.
Doh van sigarettenrook word je niet stoned.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
De onvrijwillige dampen van gewone rokers merk ik meteen
Nee, maar last van je ogen en keel is normaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doh van sigarettenrook word je niet stoned.
Misschien kunnen we deze discussie beter ergens anders voortzetten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, maar last van je ogen en keel is normaallaat staan de longkanker over 20jaar
Duet doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:00 schreef roooosje het volgende:
Ik wil 'Lady Marmalade' zingen.
Hey sister, go sister, lalala
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Duet doen?
Jij Christina, ik Mötley Crue, om zo samen tot een hitsig glamrock wangedrocht uit te komen.
Omdat het oorspronkelijke idee niet werkte en dit leuker is. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef purplerose het volgende:
Zeg moemoe, waarom heb je in godsnaam er een openbare meet van gemaakt ipv een genodigden meet die het was?
Dat was wat anders Dingiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef purplerose het volgende:
Zeg moemoe, waarom heb je in godsnaam er een openbare meet van gemaakt ipv een genodigden meet die het was?
Dit is met een reden niet in ONZ geopend, het is geen ONZ meet en ook geen PUB meet. Het is een meet voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:36 schreef purplerose het volgende:
Geweldig, letten we op het aantal pubers
Hey lekker ding, jij ook hierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:09 schreef Petre het volgende:
teeefaupeee
Idem! Misschien daarna nog langs de Waterfront, al staat het dan vol gothics in lakleer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom! Ga ik na die tijd wel stappen denk ik.
Onder voor-voor-voor-voorbehoud danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Idem! Misschien daarna nog langs de Waterfront, al staat het dan vol gothics in lakleer.
En moemoe, Janetje zou ook misschien-waarschijnlijk komen.
Die man van me wil niet zo heel ergquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey lekker ding, jij ook hier.Inclusief lekkere man?
![]()
Jeej!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kom!!
En als ik de drinkvorm van de dag goed is misschien nog wel een Hazes zingen![]()
Ja maar ik wil liever roti eten. En Yvonne ook denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef moemoe het volgende:
Ik heb overigens gisteren gebeld met de karaoke bar, op vrijdagen is het best druk dus is het 't handigst als we een plekje reserveren. Er is plek voor zo'n 50 man, maar zo druk zal het naar mijn verwachting niet worden op de meet.
Het is geopend vanaf 19.00/20.00 uur tot 2.00 uur. Daarvoor gaan we natuurlijk even wat eten samen bij de pizzeria.
Mochten mensen ook nog voor de pizzeria willen afspreken, het Stadhuisplein is op loopafstand.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ik wil liever roti eten. En Yvonne ook denk ik.![]()
Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef Socios het volgende:
Ja, en een ander gaat weer liever naar een Chinees of hamburgerrestaurant.
Dan ben ik er ook bij, durf je nog steeds?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:02 schreef Petre het volgende:
[..]
Die man van me wil niet zo heel erg
En ik hoor net dat J. ook misschien-waarschijnlijk komt. Dus dan durf ik het ook wel aan alleen
Wat gaan wij als duet doen DD?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook bij, durf je nog steeds?
Jah hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook bij, durf je nog steeds?
Dan ga ik met Janetje zingen'n'swingen!quote:
En wij gaan Paradise by the Dashboard light zingenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe mee![]()
Start spreading the news... I'm leaving today..![]()
Ik ken nog een ERG goede Surinamer op de Kruiskade, op loopafstand van de karaoke barquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ik wil liever roti eten. En Yvonne ook denk ik.![]()
Die ken ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken nog een ERG goede Surinamer op de Kruiskade, op loopafstand van de karaoke bar!
Zoeen bruine Surinamer!quote:
Nou gaan jullie maar lekker wat zingen.. dan bezat ik me wel aan een tafeltje.quote:
Als ik eraan denk kom ik al nie meer bijquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Janetje het volgende:
Oh god..
[..]
Nou gaan jullie maar lekker wat zingen.. dan bezat ik me wel aan een tafeltje.
Gekkie! Ik doel op de Kruisboog, niet echt een gezellig ''restaurant''. Het is wel goedkoop, het eten is lekker, je kunt er zitten en vlakbij de karaoke bar. Meestal neem ik saoto soep, dawet en een bloedworst om mee te nemenquote:
Ehhhh ken ik eigenlijk nietquote:Op zondag 27 mei 2007 00:51 schreef purplerose het volgende:
Moemoe! Wat gaan wij zingen???
Wat dacht je van dat nr van michael jackson enne paul mccartney - ebony en ivory!![]()
Oe, sonny en cherquote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef moemoe het volgende:
Zullen we ''I got you babe'' doen dingie?
Kruisboogquote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken nog een ERG goede Surinamer op de Kruiskade, op loopafstand van de karaoke bar!
Woeh de SnowDoggg komt ookquote:
Weet je dat wel zeker?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kruisboog![]()
Zeg, moeten we eigenlijk niet een soort van wedstrijd doen? Wie zingt het hardst, gekst, fanatiekst, mooist, valst etc..?
En mag ik meedoen met Moulin Rouge?
Truequote:Op zondag 27 mei 2007 01:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alledrie een dikke vette ja! En met name het valst!
Zingen is![]()
Inderdaad! En zo niet, danquote:Op zondag 27 mei 2007 01:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoor net van whoopsydaisy dat ik kom
Mag ik dan wel met jou een romantische ballad zingenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Inderdaad! En zo niet, dan![]()
Doe die aftelklok eens goed zetten dan.
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met jou een romantische ballad zingen
oehquote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Maar natuurlijk! One? Ben ik Mary J, jij Bono!
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Deze ga ik zingen http://www.youtube.com/watch?v=8txAzEvlYY8&mode=related&search=
stiekem voor Whoopsydaisy
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben ook uitgenodigd en ga mischien ook
maar vind t eigelijk gewoon echt heel engom helemaal in rotterdam af te spreken met onbekende mensen, nouja ik ken sommige wel van fok dan maar daar zijn de meeste geeneens aardig maar mischien veranderd dat juist als jullie me es in t echt hebben ontmoet dus ik ga proberen wel te komen
![]()
maar ik ga dan niet zingen hoor haha dat willen jullie echt niet !![]()
Ik ga Janetje wel gezelschap houden .quote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Janetje het volgende:
Oh god..
[..]
Nou gaan jullie maar lekker wat zingen.. dan bezat ik me wel aan een tafeltje.
Had je dit niet VOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR 25 mei kunnen posten .......???quote:
Wat leukquote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoooi
Ow je kan me trouwens in het zeker-te-weten-lijstje zetten
Oh dat had ik ook leuk gevonden!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Had je dit niet VOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR 25 mei kunnen posten .......???
Op vrijdag 25 mei 2007 is er in de Thalia Lounge voor mensen met een passie voor Latin House Music, Salsa en heerlijke Dance Music een SushiSamba feest.
![]()
![]()
![]()
Jeuj SnowBoy!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoooi
Ow je kan me trouwens in het zeker-te-weten-lijstje zetten
Uuuh geen idee! U2 maybe! Als ik durfquote:
Met een beetje geluk is alles al versplinterd door de uithalen bij 'Sunday Bloody Sunday' (cause toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight, we can be as ooooooooooooone), dus wat dat betreft valt er weinig stuk te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Uuuh geen idee! U2 maybe! Als ik durf... maar dat bekijk ik wel terplekke
![]()
Ik sta echter niet in voor de gevolgenAls bierglazen rinkelen enzo ...
![]()
Als jij dat zegt betekent dat toch dat je niet komt?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:00 schreef Q. het volgende:
Zet mij trouwens maar op de zeker-lijst.
Jaaaa, dat kan ik met veul bier op heeel goedquote:
quote:
Geef het even aan als je het zeker weet, dan kan ik maatregelen nemen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben ook uitgenodigd en ga mischien ook
maar vind t eigelijk gewoon echt heel engom helemaal in rotterdam af te spreken met onbekende mensen, nouja ik ken sommige wel van fok dan maar daar zijn de meeste geeneens aardig maar mischien veranderd dat juist als jullie me es in t echt hebben ontmoet dus ik ga proberen wel te komen
![]()
maar ik ga dan niet zingen hoor haha dat willen jullie echt niet !![]()
Nou en? Ik kan ook niet zingen, maar ik vind het wel leuk om te doen. Komenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is dat ik niet kan zingen!
Gewoon komen!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is dat ik niet kan zingen!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:49 schreef moemoe het volgende:
Komers:
moemoe
Remlof
yvonne
pdl
jp97
clumsy_clown
purplerose
nosh
roooosje + aanhang
Whoopsydaisy
-skippybal-
Janetje (onder voor-voor-voor-voorbehoud)
Petre
Biogarde
luciano
Dubbeldrank
Q.
Surveillance-Fiets
SnowDoggg
eRrrrJeee
paultjuhhh
Burdie
Misschieners:
sheonlydreams86
realzeus
Sanne
Siemen
Socios
Viswijfje
Re
MissBliss
MissHobje
Loveless85
Update.
Jammerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef nikky het volgende:
Leuk idee moemoe! En die tent ziet er zeker hip uit. Als het niet zo ver zou zijn geweest voor me was ik zeker van de partij.
Wanneer je hem kan overhalen welquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jammer.
Komt je vriend niet mee Petre?
Waar wacht je dan nog op?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
oeh een thuis wedstrijd
en ik kan kei goed zingen
+ fotos maken
MISSCHIEN jaquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef nikky het volgende:
Leuk idee moemoe! En die tent ziet er zeker hip uit. Als het niet zo ver zou zijn geweest voor me was ik zeker van de partij.
zullen we dan samen gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als jij komt kom ik misschien ook wel![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef purplerose het volgende:
Jemig wat vinden veul fokkers onder invloedt karaoke leuk zeg!![]()
![]()
Ik krijg er ook steeds meer zin in!
Boem kan niet op die dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk vind ik nog steeds dat Boemhunk en Bio een fokmeeting rap moeten maken om op te voeren![]()
Pogingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand een afteldingetje maken? Nou ja, ik bedoel eigenlijk: Remlof, zou jij een counter willen maken?![]()
Onoeeeeeeeeeeeeees!quote:
ik garandeer je dat het wel goedkomt? je krijgt korting op mijn OVquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja maar misschien vind ik je eng
dus dan durf ik niet meer
treinkaartje kost trouwens 26 euro![]()
![]()
Heb je hem gemeet danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Mastertje is niet eng.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef Bizznitch het volgende:
Ik kom ook!
Ja tuuk mag iedereen meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:57 schreef Siegfried het volgende:
Mag iedereen mee?
Dan ben ik een misschiener
Gezellig!quote:
Wat voor nr gaan wij schreeuwen?quote:
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
heb ik vroeger toch niet voornix op kinderkoorgezeten
Oe, goeie keuze dudequote:Op vrijdag 1 juni 2007 23:26 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Schreeuwen?
RATM - Killing in the name of?
Moeilijke vraag zeg![]()
Jammerquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik wil ook maar heb vriendinnetjes belooft te komen bij de diplomauitreiking (voig jaar al) dus helaas
Pizzeria! En sommige willen naar de Surinamer, alles is mogelijk, het zit toch dicht bij elkaar.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Hoe zit het met het eten? Gaan jullie nog bij de pizzaria eten, of is dat plan alweer omver gegooid?
Overal.quote:Op maandag 4 juni 2007 22:52 schreef paultjuhhh het volgende:
haha zing je zovaak moemoe
No problem.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef _nWo_ het volgende:
Ik word weer geforceerd door Bizznitch om te komen...
Ik kom alleen als er ook nummers als;
I Cum Blood, Fucked With A Knife van Cannibal Corpse,
Death To Jesus, Kill The Christian van Deicide,
Speak English Or Die, Fuck The Middle East van Stormtroopers Of Death
en Necrophiliac, Angel Of Death van Slayer gezongen mogen worden![]()
Nietus!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:16 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Zet mij maar bij de misschien-lijst, ik heb dan een personeelsuitje
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef _nWo_ het volgende:
Je komt gewoonquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Ik kom heel misschien. Ik ga de 25'ste met een kameraad naar het buitenland. We gaan met de auto en we gaan voor ongeveer 3 dagen. Ik zou dus op tijd terug moeten zijn, als ik dan niet te brak ben kom ik ook.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef The_Terminator het volgende:
Ik kom heel misschien. Ik ga de 25'ste met een kameraad naar het buitenland. We gaan met de auto en we gaan voor ongeveer 3 dagen. Ik zou dus op tijd terug moeten zijn, als ik dan niet te brak ben kom ik ook.
Ja er is een busverbinding Rotterdam-Utrech v.v.. Vraag maar aan PCfr34k, die heeft er toen 4 uur over gedaan.quote:
ikkequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef moemoe het volgende:
Wie gaan er mee eten bij de pizzeria die in de OP vermeld staat?
Ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef moemoe het volgende:
Misschien wel, maar het blijft een kutend om te rijden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Het vervoersprobleem voor de mensen uit Groningen lijkt ook opgelost te zijn.
Misschien wil Nikky ook met je meerijden Real Zeus...
Je bent zo op het randje en in my face!quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:59 schreef _nWo_ het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juni 2007 22:51 schreef moemoe het volgende:
Komers
moemoe
Remlof
yvonne
pdl
jp97
clumsy_clown
purplerose
nosh
-skippybal-
Janetje (onder voor-voor-voor-voorbehoud)
Petre
Biogarde
luciano
Dubbeldrank
Q.
Surveillance-Fiets
SnowDoggg
eRrrrJeee
paultjuhhh
Burdie
Principessa.Farfalla
Mastertje
Bizznitch
Realzeus
_nWo_
Misschieners:
Whoopsydaisy
sheonlydreams86
roooosje + aanhang
Sanne
Siemen
Socios
Viswijfje
Re
MissBliss
MissHobje
Loveless85
Siegfried
Klazina
The_Terminator
enter
En weer een update.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef pussydeluxe het volgende:
Het vervoersprobleem voor de mensen uit Groningen lijkt ook opgelost te zijn.
Misschien wil Nikky ook met je meerijden Real Zeus...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:19 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Misschien wel, maar het blijft een kutend om te rijden.
Kan ik hier een TVP onder zetten ?quote:
Kut hoerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er nog steeds niet bij waarschijnlijk
stomme beloftes
Kan je niet gewoon tegen die vriendin zeggen dat je liever naar Rotterdam gaat?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er nog steeds niet bij waarschijnlijk
stomme beloftes
omgquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Memento-Mori het volgende:
ow als ik kom moet er wel Village People- Y.M.C.A gedaan worden![]()
![]()
Ik!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef moemoe het volgende:
No problemquote:Op zondag 10 juni 2007 20:39 schreef SiemeN het volgende:
Pussy (of iemand anders), zou je mij een plezier willen doen en mij even te spammen op MSN ofzo tegen de tijd dat de karaoke meet nadert? Ik ga het anders vergeten vrees ik. Merci,.
Waar moet jij vandaan komen?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
O mastertje wil niet meer en we zouden samen gaan
Braaf! Is inderdaad wel zo gezelligquote:Op zondag 10 juni 2007 20:33 schreef pussydeluxe het volgende:
Trouwens, ik ga ook naar de pizzeria, is wel zo gezellig als we met elkaar eten.![]()
Ik had niet anders verwachtquote:Op maandag 11 juni 2007 19:49 schreef the_witch het volgende:
Ik en Herald komt ook!!
Jaja, maar blijft lang vind ik... Heb jij trouwens nog plek in de auto? Weet ik in iedergeval dat ik geen vervoer hoef te regelen als ik wel mee gaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat valt heul mee. Maar 2 en een half uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |