Nou en? Ik kan ook niet zingen, maar ik vind het wel leuk om te doen. Komenquote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is dat ik niet kan zingen!
Gewoon komen!quote:Op maandag 28 mei 2007 12:21 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Het is dat ik niet kan zingen!
quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:49 schreef moemoe het volgende:
Komers:
moemoe
Remlof
yvonne
pdl
jp97
clumsy_clown
purplerose
nosh
roooosje + aanhang
Whoopsydaisy
-skippybal-
Janetje (onder voor-voor-voor-voorbehoud)
Petre
Biogarde
luciano
Dubbeldrank
Q.
Surveillance-Fiets
SnowDoggg
eRrrrJeee
paultjuhhh
Burdie
Misschieners:
sheonlydreams86
realzeus
Sanne
Siemen
Socios
Viswijfje
Re
MissBliss
MissHobje
Loveless85
Update.
Jammerquote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef nikky het volgende:
Leuk idee moemoe! En die tent ziet er zeker hip uit. Als het niet zo ver zou zijn geweest voor me was ik zeker van de partij.
Wanneer je hem kan overhalen welquote:Op maandag 28 mei 2007 23:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Jammer.
Komt je vriend niet mee Petre?
Waar wacht je dan nog op?quote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:17 schreef eRrrrJeee het volgende:
oeh een thuis wedstrijd
en ik kan kei goed zingen
+ fotos maken
MISSCHIEN jaquote:
quote:Op maandag 28 mei 2007 22:47 schreef nikky het volgende:
Leuk idee moemoe! En die tent ziet er zeker hip uit. Als het niet zo ver zou zijn geweest voor me was ik zeker van de partij.
zullen we dan samen gaanquote:Op dinsdag 29 mei 2007 00:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
als jij komt kom ik misschien ook wel![]()
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:58 schreef purplerose het volgende:
Jemig wat vinden veul fokkers onder invloedt karaoke leuk zeg!![]()
![]()
Ik krijg er ook steeds meer zin in!
Boem kan niet op die dag.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:09 schreef purplerose het volgende:
Eigenlijk vind ik nog steeds dat Boemhunk en Bio een fokmeeting rap moeten maken om op te voeren![]()
Pogingquote:Op dinsdag 29 mei 2007 19:02 schreef pussydeluxe het volgende:
Kan iemand een afteldingetje maken? Nou ja, ik bedoel eigenlijk: Remlof, zou jij een counter willen maken?![]()
Onoeeeeeeeeeeeeees!quote:
ik garandeer je dat het wel goedkomt? je krijgt korting op mijn OVquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja maar misschien vind ik je eng
dus dan durf ik niet meer
treinkaartje kost trouwens 26 euro![]()
![]()
Heb je hem gemeet danquote:Op dinsdag 29 mei 2007 20:11 schreef pussydeluxe het volgende:
Mastertje is niet eng.
quote:Op woensdag 30 mei 2007 13:27 schreef Bizznitch het volgende:
Ik kom ook!
Ja tuuk mag iedereen meequote:Op vrijdag 1 juni 2007 03:57 schreef Siegfried het volgende:
Mag iedereen mee?
Dan ben ik een misschiener
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |