Gekkie! Ik doel op de Kruisboog, niet echt een gezellig ''restaurant''. Het is wel goedkoop, het eten is lekker, je kunt er zitten en vlakbij de karaoke bar. Meestal neem ik saoto soep, dawet en een bloedworst om mee te nemenquote:
Ehhhh ken ik eigenlijk nietquote:Op zondag 27 mei 2007 00:51 schreef purplerose het volgende:
Moemoe! Wat gaan wij zingen???
Wat dacht je van dat nr van michael jackson enne paul mccartney - ebony en ivory!![]()
Oe, sonny en cherquote:Op zondag 27 mei 2007 00:54 schreef moemoe het volgende:
Zullen we ''I got you babe'' doen dingie?
Kruisboogquote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken nog een ERG goede Surinamer op de Kruiskade, op loopafstand van de karaoke bar!
Woeh de SnowDoggg komt ookquote:
Weet je dat wel zeker?quote:Op zondag 27 mei 2007 01:23 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Kruisboog![]()
Zeg, moeten we eigenlijk niet een soort van wedstrijd doen? Wie zingt het hardst, gekst, fanatiekst, mooist, valst etc..?
En mag ik meedoen met Moulin Rouge?
Truequote:Op zondag 27 mei 2007 01:35 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Alledrie een dikke vette ja! En met name het valst!
Zingen is![]()
Inderdaad! En zo niet, danquote:Op zondag 27 mei 2007 01:42 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik hoor net van whoopsydaisy dat ik kom
Mag ik dan wel met jou een romantische ballad zingenquote:Op zondag 27 mei 2007 01:43 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Inderdaad! En zo niet, dan![]()
Doe die aftelklok eens goed zetten dan.
quote:Op zondag 27 mei 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Mag ik dan wel met jou een romantische ballad zingen
oehquote:Op zondag 27 mei 2007 01:58 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Maar natuurlijk! One? Ben ik Mary J, jij Bono!
quote:Op zondag 27 mei 2007 02:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Deze ga ik zingen http://www.youtube.com/watch?v=8txAzEvlYY8&mode=related&search=
stiekem voor Whoopsydaisy
quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben ook uitgenodigd en ga mischien ook
maar vind t eigelijk gewoon echt heel engom helemaal in rotterdam af te spreken met onbekende mensen, nouja ik ken sommige wel van fok dan maar daar zijn de meeste geeneens aardig maar mischien veranderd dat juist als jullie me es in t echt hebben ontmoet dus ik ga proberen wel te komen
![]()
maar ik ga dan niet zingen hoor haha dat willen jullie echt niet !![]()
Ik ga Janetje wel gezelschap houden .quote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Janetje het volgende:
Oh god..
[..]
Nou gaan jullie maar lekker wat zingen.. dan bezat ik me wel aan een tafeltje.
Had je dit niet VOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR 25 mei kunnen posten .......???quote:
Wat leukquote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoooi
Ow je kan me trouwens in het zeker-te-weten-lijstje zetten
Oh dat had ik ook leuk gevonden!quote:Op zondag 27 mei 2007 13:52 schreef luciano het volgende:
[..]
Had je dit niet VOOOOOOORRRRRRRRRRRRRR 25 mei kunnen posten .......???
Op vrijdag 25 mei 2007 is er in de Thalia Lounge voor mensen met een passie voor Latin House Music, Salsa en heerlijke Dance Music een SushiSamba feest.
![]()
![]()
![]()
Jeuj SnowBoy!!quote:Op zondag 27 mei 2007 14:36 schreef SnowDoggg het volgende:
Hoooi
Ow je kan me trouwens in het zeker-te-weten-lijstje zetten
Uuuh geen idee! U2 maybe! Als ik durfquote:
Met een beetje geluk is alles al versplinterd door de uithalen bij 'Sunday Bloody Sunday' (cause toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight, we can be as ooooooooooooone), dus wat dat betreft valt er weinig stuk te maken.quote:Op zondag 27 mei 2007 16:28 schreef SnowDoggg het volgende:
[..]
Uuuh geen idee! U2 maybe! Als ik durf... maar dat bekijk ik wel terplekke
![]()
Ik sta echter niet in voor de gevolgenAls bierglazen rinkelen enzo ...
![]()
Als jij dat zegt betekent dat toch dat je niet komt?quote:Op zondag 27 mei 2007 12:00 schreef Q. het volgende:
Zet mij trouwens maar op de zeker-lijst.
Jaaaa, dat kan ik met veul bier op heeel goedquote:
quote:
Geef het even aan als je het zeker weet, dan kan ik maatregelen nemen.quote:Op zondag 27 mei 2007 12:34 schreef Viswijfje het volgende:
ik ben ook uitgenodigd en ga mischien ook
maar vind t eigelijk gewoon echt heel engom helemaal in rotterdam af te spreken met onbekende mensen, nouja ik ken sommige wel van fok dan maar daar zijn de meeste geeneens aardig maar mischien veranderd dat juist als jullie me es in t echt hebben ontmoet dus ik ga proberen wel te komen
![]()
maar ik ga dan niet zingen hoor haha dat willen jullie echt niet !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |