De onvrijwillige dampen van gewone rokers merk ik meteenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Nosh het volgende:
[..]
Onvrijwillige longkanker merk ik pas over een jaar of 20, onvrijwillig half-stoned door die dampen wordt ik direct.
Doh van sigarettenrook word je niet stoned.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
De onvrijwillige dampen van gewone rokers merk ik meteen
Nee, maar last van je ogen en keel is normaalquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef moemoe het volgende:
[..]
Doh van sigarettenrook word je niet stoned.
Misschien kunnen we deze discussie beter ergens anders voortzetten?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, maar last van je ogen en keel is normaallaat staan de longkanker over 20jaar
Duet doen?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:00 schreef roooosje het volgende:
Ik wil 'Lady Marmalade' zingen.
Hey sister, go sister, lalala
quote:Op vrijdag 25 mei 2007 12:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Duet doen?
Jij Christina, ik Mötley Crue, om zo samen tot een hitsig glamrock wangedrocht uit te komen.
Omdat het oorspronkelijke idee niet werkte en dit leuker is. Hoe meer zielen hoe meer vreugde.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef purplerose het volgende:
Zeg moemoe, waarom heb je in godsnaam er een openbare meet van gemaakt ipv een genodigden meet die het was?
Dat was wat anders Dingiequote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:29 schreef purplerose het volgende:
Zeg moemoe, waarom heb je in godsnaam er een openbare meet van gemaakt ipv een genodigden meet die het was?
Dit is met een reden niet in ONZ geopend, het is geen ONZ meet en ook geen PUB meet. Het is een meet voor iedereen.quote:Op vrijdag 25 mei 2007 13:36 schreef purplerose het volgende:
Geweldig, letten we op het aantal pubers
Hey lekker ding, jij ook hierquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:09 schreef Petre het volgende:
teeefaupeee
Idem! Misschien daarna nog langs de Waterfront, al staat het dan vol gothics in lakleer.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:01 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik kom! Ga ik na die tijd wel stappen denk ik.
Onder voor-voor-voor-voorbehoud danquote:Op zaterdag 26 mei 2007 13:06 schreef Nosh het volgende:
[..]
Idem! Misschien daarna nog langs de Waterfront, al staat het dan vol gothics in lakleer.
En moemoe, Janetje zou ook misschien-waarschijnlijk komen.
Die man van me wil niet zo heel ergquote:Op zaterdag 26 mei 2007 02:14 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Hey lekker ding, jij ook hier.Inclusief lekkere man?
![]()
Jeej!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 12:43 schreef -skippybal- het volgende:
Ik kom!!
En als ik de drinkvorm van de dag goed is misschien nog wel een Hazes zingen![]()
Ja maar ik wil liever roti eten. En Yvonne ook denk ik.quote:Op zaterdag 26 mei 2007 11:54 schreef moemoe het volgende:
Ik heb overigens gisteren gebeld met de karaoke bar, op vrijdagen is het best druk dus is het 't handigst als we een plekje reserveren. Er is plek voor zo'n 50 man, maar zo druk zal het naar mijn verwachting niet worden op de meet.
Het is geopend vanaf 19.00/20.00 uur tot 2.00 uur. Daarvoor gaan we natuurlijk even wat eten samen bij de pizzeria.
Mochten mensen ook nog voor de pizzeria willen afspreken, het Stadhuisplein is op loopafstand.
Jaaaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ik wil liever roti eten. En Yvonne ook denk ik.![]()
Maakt toch niet uit?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 17:52 schreef Socios het volgende:
Ja, en een ander gaat weer liever naar een Chinees of hamburgerrestaurant.
Dan ben ik er ook bij, durf je nog steeds?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:02 schreef Petre het volgende:
[..]
Die man van me wil niet zo heel erg
En ik hoor net dat J. ook misschien-waarschijnlijk komt. Dus dan durf ik het ook wel aan alleen
Wat gaan wij als duet doen DD?quote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook bij, durf je nog steeds?
Jah hoorquote:Op zaterdag 26 mei 2007 21:59 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dan ben ik er ook bij, durf je nog steeds?
Dan ga ik met Janetje zingen'n'swingen!quote:
En wij gaan Paradise by the Dashboard light zingenquote:Op zaterdag 26 mei 2007 22:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe mee![]()
Start spreading the news... I'm leaving today..![]()
Ik ken nog een ERG goede Surinamer op de Kruiskade, op loopafstand van de karaoke barquote:Op zaterdag 26 mei 2007 14:18 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Ja maar ik wil liever roti eten. En Yvonne ook denk ik.![]()
Die ken ik ookquote:Op zondag 27 mei 2007 00:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ken nog een ERG goede Surinamer op de Kruiskade, op loopafstand van de karaoke bar!
Zoeen bruine Surinamer!quote:
Nou gaan jullie maar lekker wat zingen.. dan bezat ik me wel aan een tafeltje.quote:
Als ik eraan denk kom ik al nie meer bijquote:Op zondag 27 mei 2007 00:46 schreef Janetje het volgende:
Oh god..
[..]
Nou gaan jullie maar lekker wat zingen.. dan bezat ik me wel aan een tafeltje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |