Het aantal gigabyte aan data gedeeld door het aantal gigaherz van je processor is de lengte van je manslurf in millimeters, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
tering
Ik heb totaal ietjes minder dan 60gb aan films + series + muziek videos en educatief naakt ()
Hier verder:
Apple SC #129. PowerPC for teh win
explain?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. De geweldige manier om iets te copyrighten bijvoorbeeld
Iets aangetekend naar jezelf sturen en de envelop dichtlaten.
Tom Hanks in Forrest Gump over Applequote:He had invested in a fruit company so I wouldn't have to worry about money anymore
Wat zijn je plannen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
320gb aan extra plezier
Hoe kan ik de schijf eigenlijk het beste formatteren? Gewoon in FAT32 houden?
Enkel in Mac OS X gebruiken. Bestanden die ik naar de andere windows PC wil versturen doe ik wel draadloos. Qua bestanden die erop staan zijn het films, backups van spellen en een gewone backup.quote:
Ik een Elevator+Logitech Mac setje+23" ACD!quote:
Nou je kan het bij een notaris laten doen, maar dat is heel erg duur. Echter als jij iets aangetekend naarjezelf stuurt en de envelop dichtlaat, dan kan je mocht het ooit nodig zijn naar de rechter stappen en zeggen ik heb deze brief hier ongeopend en verzegeld en daarmee bewijs ik dat ik het eerder heb gemaakt dan de ander, kijk maar naar het stempel.quote:
Ze waren in ieder geval niet de enige, ibood had hem laatst ook al met korting. Maar meer dan erover speculeren kunnen we niet echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
Dixons (yeah yeah I know) die 50 euro van de prijs van een 80 GB iPod aftikt: eerste tekenen van een nieuwe release of gewoon een toffe actie? Ik zit erg te springen om een grote iPod, maar vind het nu wel erg lastig om te besluiten wat te doen...
Wat eigenlijk volkomen logisch klinkt. Een 6G iPod (iig zoals iedereen 'm verwacht) schud je niet zo even uit je mouw, en ze hebben het idd vrij druk en ik denk dat alles (maar dan ook alles, zelfs Leopard!!!) moet wijken voor de iPhone.quote:iPhone comes out in june, leopard in october. plus, there will be a new iMac soon as well as an Mac mini update (probably) and maybe even new macbood pro's. there already short of engeneers (leopard developers needed to help out with the iPhone). so I think they're quite busy until the end of the year.
Ze draaien het niet op hun pocketpc maar ze connecten naar hun mac toe; remote desktop/vnc ...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben al een paar keer een foto tegen gekomen (en verhaaltjes) van mensen die Mac OS X op hun Pocket PC draaien
Hoe kan dat?
http://www.pocketpcthoughts.com/index.php?action=expand,36709
Het is gewoon akelig lastig een idee te krijgen van wat Apple zoal doet. Zo las ik ook al vóór de aankondiging een gerucht over de uitstel dat Leopard pas in oktober zou uitkomen, alleen toen was het vanwege Vista-integratie in bootcamp. Dat gerucht kan natuurlijk de reden verkeerd hebben gehad, maar het kan ook zijn dat de iPhone ook een excuusje was en de uitstel een andere reden had. De iPhone is feitelijk 'klaar', zie de FCC toestemming die ze nu hebben. En kan iedere os ontwikkelaar zomaar aan een telefoon gaan werken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik lees eigenlijk continue dit soort verhalen op macrumors en ipodlounge:
[..]
Wat eigenlijk volkomen logisch klinkt. Een 6G iPod (iig zoals iedereen 'm verwacht) schud je niet zo even uit je mouw, en ze hebben het idd vrij druk en ik denk dat alles (maar dan ook alles, zelfs Leopard!!!) moet wijken voor de iPhone.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En kan ik bestanden ook gewoon verplaatsen naar de ander HDD ipv dat hij de hele boel gaat kopieren waardoor het veel langer duurt.
Maar werkt dat dan? en werkt dat met elke pocket pc? en hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ze draaien het niet op hun pocketpc maar ze connecten naar hun mac toe; remote desktop/vnc ...
Nieuw tabblad openen in Safari en iets in je adresbalk plakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
appeltje+t+v
http://ldopa.net/wp-content/uploads/GLTerminal-for-10.4.zipquote:Oh, now, this is cool. There?s been a thread over at arstechnica asking for a full-screen terminal app for Mac OS X, and the guys at that forum unearthed the uber-geeky terminal app ?GLTerminal?. GLTerminal emulates a 1970?s terminal monitor, complete with flaws in brightness, warped display curvature, and flicker. It even simulates baud rate lag. And! for extra verisimilitude, the character colors can be green or amber.
Download it today and play a nice game of chess with Professor Falken. NOTE: It?s slightly broken, but the members of that forum have been slowly, slowly fixing the app. In the version linked above, I fixed the key command for full-screen mode (I?ve set it to command-return), but to get GLTerminal working ?correctly?, you?ll still have go to ?Preferences? (under ?Session??), choose ?Renderer? and then ?Classic Terminal?.
whehehheequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
Even via Preferences de Renderer op Classic Terminal zetten.
Je moet natuurlijk wel een netwerkverbinding hebben, en VGA lijkt me ook wel aardig (dat laatste sluit de overgrote hoeveelheid van de devices uit). OS X zinvol gebruiken op 240*320 lijkt me een hele uitdagingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar werkt dat dan? en werkt dat met elke pocket pc? en hoe doe je dat dan?
(sorry nieuwsgierig)
Maar stel je voor ik neem bij mijn volgende abbonement (loopt ergens in augustus af) een HTC pocketpc (iPhone is toch te duur) dan zou dat dus kunnen, als ik het zou willenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een netwerkverbinding hebben, en VGA lijkt me ook wel aardig (dat laatste sluit de overgrote hoeveelheid van de devices uit). OS X zinvol gebruiken op 240*320 lijkt me een hele uitdaging
Ik heb thuis een oud 11 Mbit Linksys access point, bij m'n ouders een nieuwe 54 Mbit access point met WPA en bij m'n zus een Belkin 54 Mbit access point met WPA en het werkt allemaal prima met m'n MBP.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef Light het volgende:
Wat is een goede WLAN router voor gebruik met een Macbook?
Het is natuurlijk allemaal 802.11 a/b/c/d/e/f/g/h/i/j/k/l/m/n/o/p/q/r/s/t/u/v/w/x/y/zquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
alle?
Ik heb geen problemen met mijn Linksys WAG200G , mooi compact ADSL modem + router combi apparaat, lekker stabiel, goed bereik, en de volle downloadsnelheid.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:51 schreef Light het volgende:
Wat is een goede WLAN router voor gebruik met een Macbook?
Owja, ik heb kabelinternet dus ik heb niets aan een ding met ingebouwd ADSL modem.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met mijn Linksys WAG200G , mooi compact ADSL modem + router combi apparaat, lekker stabiel, goed bereik, en de volle downloadsnelheid.
a/b/g/nquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:07 schreef Light het volgende:
[..]
Het is natuurlijk allemaal 802.11 a/b/c/d/e/f/g/h/i/j/k/l/m/n/o/p/q/r/s/t/u/v/w/x/y/z
Da's info waar ik wat aan hebquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:28 schreef Zpottr het volgende:
ASUS WL-500g is vervelend icm MacBook & WEP (verbinding dropt bij batterijgebruik).
Alles wordt maar een 'modem' en een 'router' genoemd vandaag de dagquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Voor 802.11n heb je niks aan de Linksys en andere modems op dit moment..
Ja, ik was wat erg op dreefquote:
Dat africhten gaat niet zo'n groot probleem worden, denk ik.quote:Zelfs een access point, als je die goed hebt afgericht (soms is de documentatie nogal schaars van die krengen) kan goed met de MB overweg.
Ja, sorry bad habit..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Alles wordt maar een 'modem' en een 'router' genoemd vandaag de dag
Maar dat zei ik net al..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Tijn het volgende:
Wat natuurlijk sowieso werkt, is een AirPort Extreme.
Hij denkt gewoon: "Godver, wat is dat ding kankersduur"quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had het idee dat het niet helemaal overkwam.
Maar das belachelijk, die Airport Express kan niet eens 802.11nnnnnnn aanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:03 schreef Tijn het volgende:
Hij kan wel veel.
Hoewel het erg achterlijk is dat er geen audio uitgang op zit. Als je nu wil AirTunesen EN een goeie snelheid wil en/of een USB-apparaat draadloos wil benaderen, moet je zowel een AirPort Express als Extreme kopen
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Maar das belachelijk, die Airport Express kan niet eens 802.11nnnnnnn aan
Zal wel met https te maken hebben, ik denk dat het forum dat niet herkent voor plaatjes.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Je kan ook zo'n ding van Fonera kopen. Moet je wel je internet delen met andere Fonera gebruikers.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm, raar dat die plaatjes het niet doen..
Klinkt leuk, maar ik voel er weinig voor.quote:Verder vind ik het een goed initiatief, gratis internet voor iedereen op andere plekken dan je eigen huis..
Ja, maar die is wel prijzig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:59 schreef Tijn het volgende:
Wat natuurlijk sowieso werkt, is een AirPort Extreme.
Kan Apple niks aan doenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
En het is stom dat je een ¤1,95 moet betalen voor die 802.11n firmware op de Macbook, Kut Apple![]()
De oude macbooks, dan he..
Ook als ik nu een Macbook koop? In de specs staat dat'ie 802.11n ondersteunt, dan mag ik verwachten dat dat bij levering het geval is.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
En het is stom dat je een ¤1,95 moet betalen voor die 802.11n firmware op de Macbook, Kut Apple![]()
De oude macbooks, dan he..
Vanaf deze revisie zit ie er officieel op..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:11 schreef Light het volgende:
[..]
Ook als ik nu een Macbook koop? In de specs staat dat'ie 802.11n ondersteunt, dan mag ik verwachten dat dat bij levering het geval is.
In de VS niet. In de rest van de wereld slaat het helemaal nergens op dat ze je laten betalen voor die update.quote:
Ach komop, als ze het gewoon onder een update geschameld hadden met iets vanquote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
In de VS niet. In de rest van de wereld slaat het helemaal nergens op dat ze je laten betalen voor die update.
quote:Sarbanes-Oxley_Act , een wetje waarin het bedrijven verboden wordt gratis features weg te geven waarmee niet is geadverteerd. Citaat van een gesprek met een Apple-vertegenwoordiger:
"Hence, said the Apple rep, the company’s not distributing new _features_ in Software Update any more, just _bug fixes._ Because of Sarbanes-Oxley"
De 802.11 n standaard moet nog worden vastgesteld.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:32 schreef Dr_Crouton het volgende:
a/b/g/nbeta
Ja, allemaal leuk in aardig.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ach komop, als ze het gewoon onder een update geschameld hadden met iets van
"verbetering snelheid en stabiliteit van draadloos signaal" hadden ze ook gewoon geen geld kunnen vragen in Amerika. Iemand moest zonodig z'n bek open trekken naar de buitenwereld dat er een nieuwe functionaliteit was toegevoegd..
Dat er vervolgens een of andere ambtenaar zonodig moest janken, dat het niet zomaar kon..
[..]
Jammer is dus dat dit voor alle beursgenoteerde bedrijven in de US geldt die ook vestigingen in het buitenland hebben. Dus bedrijven zoals Philips zijn ook genaaid omdat ze dus hun handeltje in Amerika hebben, dat ze het maar meteen wereld-wijd doorvoeren..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 01:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk in aardig.
In de VS.
Maar in de rest van de wereld zijn er naar mijn weten helemaal niet dat soort weten, dus waarom ze in godsnaam ook hier hun hand ophouden is me een groot raadsel.
Volgens mij is de WC III versie voor Windows en Mac het zelfdequote:Op zaterdag 19 mei 2007 10:54 schreef Q. het volgende:
Oeh, tof, ik kwam er achter dat ik WarCraft III nog had liggen, Windows en Mac versie op 1 dvd.![]()
Ja, Warcraft.exe draai natuurlijk prima onder OS X.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 12:43 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Volgens mij is de WC III versie voor Windows en Mac het zelfde
Ja, ik krijg weer jeuk in m'n vingersquote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:44 schreef Jarno het volgende:
Ik ben voorlopig weer even klaar als je het niet erg vind..
Als je een statief gebruikt maakt het geen fak uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ja, ik krijg weer jeuk in m'n vingers
Jij had toch de 17-85mm F/4/5.6 IS USM lens? was die nou duidelijk beter of scheelde het niet zoveel met de standaard kitlens?
Uurtje?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:01 schreef Tijn het volgende:
Ah, het is weer het foto nerden uurtje? Dan ga ik even een hapje eten.
Oke, dan heb ik me vergist..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:00 schreef Jarno het volgende:
Ik had dus de 17-40L. En die is overduidelijk beter dan de kitlens.
weddûh van welquote:
Ja, dat zegt Q toch... zowel de Mac als Windows versie staat op de installatie DVDquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:08 schreef seekfaM het volgende:
[..]
weddûh van wel, als ik gewoon de CD van Warcraft 3 gewoon in men compu stamp dat ie het dan doet zonder
Dat is het em juist, ik ga niet op m'n vakantie met een statief rond lopen zeulen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 13:48 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Als je een statief gebruikt maakt het geen fak uit.
Die zijn nog 50 cm.. en stevigheid wil je dan toch ook wel hebben van zo'n statief. Desalniettemin, nog steeds overbodige bagagequote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:32 schreef Sjoewe het volgende:
Je hebt ook van die mini-statieven die je in een handomdraai tot anderhalve meter uittrekt eh.
Dat zeg ik toch.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:10 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, dat zegt Q toch... zowel de Mac als Windows versie staat op de installatie DVD
O dat zei Q dus alquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja precies. Q zegt zelf ook dat wat ik zei al gezegd werd door Q.
Nee dat niet, maar dan kan hij nog wel iets zeggenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:56 schreef Jarno het volgende:
Alsof Q. wat te zeggen heeft.
Had ik maar iets te zeggen J, had ik maar iets te zeggen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 14:52 schreef Jarno het volgende:
Zeg Q. Heb jij nog wat te zeggen, of wat?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:31 schreef Anthraxx het volgende:
Ik gebruik gewoon geen hotcorners.
10.3 jaar van je leven, helemaal wegquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:26 schreef TwyLight het volgende:
toen ik voor het eerst met mac begon te werken (10.3) stond f11 als hotcorner ingesteld en had geen idee dat dat uit kon dus ik heb toen een half jaar geïrriteerd op die mac gewerkt vanwege dat elke keer mijn windows verdwenen
hahahaquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:27 schreef seekfaM het volgende:
[..]
10.3 jaar van je leven, helemaal weg![]()
't Is niet alsof 't nagesynchroniseerd is ofzo.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:15 schreef Q. het volgende:
Bah, Nederlandstalige OS X.
Kut hddquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:02 schreef TwyLight het volgende:
whehe mijn externe hdd heeft het er moeilijk mee met 40GB er naar toe kopieren en 3gb er vanaf tegelijkertijd
Nee, maar het is wel net zo lelijk als Bill Gates.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 18:46 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
't Is niet alsof 't nagesynchroniseerd is ofzo.
even wat olie en water er bij, doe ik namelijk ook altijd als men roeiboot een beetje begint tepiepenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
het werkt wel goed, hij kraakt alleen erg
Ik heb dat dus op 20%. En ook ik ga AppleCare aanschaffen, dan dump ik hem van de zomer bij de Apple store naar binnen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Ga trouwens denk ik toch voor de apple care...
Ik vind het namelijk een vreemd verschijnsel als 't echt aan mijn accu zou liggen dat mijn laptop op circa 40% gewoon *poef* uitvalt (dus echt uit, niet sleep).
Je hoeft het toch pas over meer dan een half jaar aan te schaffen?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:16 schreef Xilantof het volgende:
Ga trouwens denk ik toch voor de apple care...
Ik vind het namelijk een vreemd verschijnsel als 't echt aan mijn accu zou liggen dat mijn laptop op circa 40% gewoon *poef* uitvalt (dus echt uit, niet sleep).
ja een cinema display!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik het gepats en generd maar even over nemen
De DELL 2007WFP is bijna 100 euro in prijs gedaald. Ik weet wel welk scherm ik volgende maand ga kopen. 14.gif
Dit is practisch een 20" ACD (zelfde panel) met meer aansluit mogelijkheden voor bijna de helft van de prijs.quote:
Maar 370 euro, damn, dat wordt hemquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
De DELL 2007WFP is bijna 100 euro in prijs gedaald. Ik weet wel welk scherm ik volgende maand ga kopen. 14.gif
En dat voor 2000 euri?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:26 schreef Sjoewe het volgende:
1440*900 is MBP
Twy met 3 beeldschermen op 1 computerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:25 schreef TwyLight het volgende:
Hij is wel erg nice idd. misschien koop ik die ook wel
Nee voor 1400, de overige 600 is voor de keyboardverlichting en de 15cm extra internetpenislengte.quote:
Mijn laptop is halverwege volgende week een jaar oud...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:21 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Je hoeft het toch pas over meer dan een half jaar aan te schaffen?
Sorrie? Hij is bijna een half jaar oud? Je hebt Apple Care pas na een jaar nodig?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn laptop is halverwege volgende week een jaar oud...
Nee dan moet ik switchen tussen tv en dat beeldscherm, een imac kan maar 1 extern scherm hebben.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:28 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Twy met 3 beeldschermen op 1 computer
Damn, sorrie, je hebt hem al zo lang, ik had je even met Slarioux gemixt.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:35 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Mijn laptop is halverwege volgende week een jaar oud...
Zeker geen verkeerd beeldscherm, jammer dat er geen FW poort op zit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:20 schreef Sjoewe het volgende:
Een FW op een beeldscerm, mis ik iets?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zeker geen verkeerd beeldscherm, jammer dat er geen FW poort op zit.
Er zit een extra FW poort op mn geluidskaart.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:46 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Zeker geen verkeerd beeldscherm, jammer dat er geen FW poort op zit.
ik begrijp je niet...?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:38 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sorrie? Hij is bijna een half jaar oud? Je hebt Apple Care pas na een jaar nodig?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:41 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Damn, sorrie, je hebt hem al zo lang, ik had je even met Slarioux gemixt.
Met als aanschafplek het altijd gezellige Amersfoort?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:32 schreef Xilantof het volgende:
@Geqxon: volgens mijn serienummer is ie uit week 21.
Je gaat naar Tsjechie?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 19:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ga ik van de 250 overgebleven euro's wel lekker pivo's drinken.
Nope...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 20:35 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Met als aanschafplek het altijd gezellige Amersfoort?
Nee koetjesrepen nu in m'n buik..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:49 schreef Sjoewe het volgende:
Shenkie in de koelkast?
Obliee, Quelque chose, faffie faffie, oeh aah.quote:
Doorlussen. Als je er nog een hebt. Sluit je hem daar weer op aan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Twee firewire aansluitingen. Waar zou ik die tweede dan voor moeten/kunnen gebruiken?
Als je een 2e externe hebt kan je die daar op aansluiten.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Twee firewire aansluitingen. Waar zou ik die tweede dan voor moeten/kunnen gebruiken?
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Doorlussen. Als je er nog een hebt. Sluit je hem daar weer op aan.
Heb je aan 1 porno film dan niet genoeg? Of speel je er 4 tegelijk af?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Download ik iets op usenet, zit er een password op.
Dat je dat met je private hoerentorrents doet, okay, maar verspil de ruimte op mijn newsreader dan niet
Mensen die passwords op porn-rars stoppen
4 films filled screen, gevolgd door een expose op alle Quicktime vensters.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Heb je aan 1 porno film dan niet genoeg? Of speel je er 4 tegelijk af?
GMTAquote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:27 schreef Geqxon het volgende:
[..]
4 films filled screen, gevolgd door een expose op alle Quicktime vensters.
Ow, dat wordt nog meer RSI kwekenquote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Will StarCraft II be available on Mac simultaneously with PC?
As with all of Blizzard's recent releases, StarCraft II will ship on both PC and Mac simultaneously.
http://www.starcraft2.com/faq.xml
http://www.tuaw.com/2007/(...)e-on-the-mac-and-pc/
![]()
![]()
![]()
Tegen de tijd dat Blizzard het spel eindelijk uitbrengt, kan ik ws al een Mac Pro aanschaffen.quote:Op zondag 20 mei 2007 00:23 schreef Junkie het volgende:
[afbeelding]
Will StarCraft II be available on Mac simultaneously with PC?
As with all of Blizzard's recent releases, StarCraft II will ship on both PC and Mac simultaneously.
http://www.starcraft2.com/faq.xml
http://www.tuaw.com/2007/(...)e-on-the-mac-and-pc/
![]()
![]()
![]()
Ja, het kan nog niet draadloos.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:00 schreef Remzz het volgende:
Die nieuwe Macbooks daar moet je toch een kabeltje bij kopen als je hem op een extern scherm wil aansluiten?
Ah, nee, moet je er inderdaad bijkopen. 29 euro geloof ik.quote:Op zondag 20 mei 2007 11:09 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja bij de iBooks kreeg je dat kabeltje erbij dat bedoelde ik
Sinds wanneer is Eweka JOUW newsreader?quote:Op zaterdag 19 mei 2007 23:25 schreef Geqxon het volgende:
Download ik iets op usenet, zit er een password op.
Dat je dat met je private hoerentorrents doet, okay, maar verspil de ruimte op mijn newsreader dan niet
Mensen die passwords op porn-rars stoppen
Ik dacht dat je het ergens anders over hadquote:
Ff op tweedehandmac.nl kijken en 1/4 eraf trekken.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:12 schreef Daklem het volgende:
Heeft iemand enig idee wat mijn mac mini op zou leveren als ik die zou verkopen?
1.66Ghz Duo Core
1GB Intern (Bij Apple erbij gezet)
80GB hdd
Superdrive
Ik zit namelijk te denken om hem te verkopen zodra ik mijn macbook heb.
eventueel tekoop met een HP W19 (19" widescreen tft monitor)
Het zit nu standaard bij de installatie van Adium ofzo? Anders had ik het nu nog steeds niet ontdekt.quote:Op zondag 20 mei 2007 14:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is volgens mij het eerste wat ik 'altijd' installeer op een Mac..
Wat is het, wat doet het en waarom zou ik het moeten gebruiken?quote:
En dan bedoel ik dus vooral gedownloade xvidjes (die van 350 mb ofzo).quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef Jarno het volgende:
Wat is nou een handige en makkelijke manier om video's te converten voor gebruik op m'n iPod?
nee, had ik ook last van..quote:Op zondag 20 mei 2007 15:41 schreef DutchErrorist het volgende:
ik heb adium al zo lang niet meer gebruikt...
mijn berichten kwamen nooit aan
Growl is een notificatie systeem. Adium, Skype, Yahoo Messenger werken er bijvoorbeeld mee. (maar ook sommige ftp clients, etc) deze geven hun berichten door aan Growl en zo heb je al de status berichten (en andere meldingen) allemaal met dezelfde stijl op je bureaublad. (dus niet linksonder msn, yahoo rechtsonder, etc)quote:Op zondag 20 mei 2007 15:43 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat is het, wat doet het en waarom zou ik het moeten gebruiken?
Yojimbo lijkt me wel intressant.quote:Op zondag 20 mei 2007 15:59 schreef TwyLight het volgende:
Wat ik altijd direct installeer op een mac:
Quicksilver
TextExpander (vooral onmisbaar als je het al een tijd gebruikt)
Little Snitch
en dan daarna
Transmission
Awaken (omdat ik toch elke dag op moet staan en ik dat daar altijd voor gebruik)
Transmit
Yojimbo (Heb ik allemaal 'belanrijke' info in staan)
Photoshop & Illustrator
TextMate
Pixadex & Candybar
VisualHub?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
Ik faal altijd jammerlijk met dit soort lijstjes programma's. Begin altijd heel enthousiast info te verzamelen en te ordenen, maar na 2 weken kijk ik er gewoon niet meer naar. Daarnaast, Spotlight vind toch alles wel.
(oh, en VisualHub ontdekt, wat een tof proggie!)
Eerst op accept drukken, volgens mij eerst helemaal naar beneden scrollen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:06 schreef super-muffin het volgende:
Hm, ik heb net een copie van Toast 8 gekregen, maar ik kan bij de License Agreement niet op continue drukken.
Growl is tof, en je hoeft er verder ook niks mee te doen, het werkt gewoon, en goed, het is handig. Ik herken dat wat je net zegt, downloaden en dan niks met zo'n zogenaamd handig kutprogrammaatje doen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:15 schreef Jarno het volgende:
Ik faal altijd jammerlijk met dit soort lijstjes programma's. Begin altijd heel enthousiast info te verzamelen en te ordenen, maar na 2 weken kijk ik er gewoon niet meer naar. Daarnaast, Spotlight vind toch alles wel.
(oh, en VisualHub ontdekt, wat een tof proggie!)
Ik ga zo even naar Growl kijken. Eerst even de iPod aan te tv proberen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:18 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Growl is tof, en je hoeft er verder ook niks mee te doen, het werkt gewoon, en goed, het is handig. Ik herken dat wat je net zegt, downloaden en dan niks met zo'n zogenaamd handig kutprogrammaatje doen.
Dat doe ik met quicksilverquote:Op zondag 20 mei 2007 16:43 schreef Q. het volgende:
Wat ik ook gebruik ik Sizzlingkeys, daarmee kan je global hotkeys voor iTunes instellen en heel makkelijk tussen nummers switchen. Enzo. Ik doe trouwens altijd zoveel mogelijk met het toetsenbord, zo min mogelijk de muis gebruiken.
Wat zie je dan op de tv?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:47 schreef Jarno het volgende:
And my god, iPod video + AV Connection Kit + VisualHub is wel enorm tof zeg. Cripsy gelui, eh, beeldje.
Wie?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg, m'n hekel aan bill gates en z'n kutzooi wordt echt met de minuut groter
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:49 schreef Jarno het volgende:
HDTV.Xvid.PROPER.LOL
quote:Op zondag 20 mei 2007 16:50 schreef Jarno het volgende:
En supermooi beeld.
Jaja, ik ben niet zo'n pixelneuker met een PixelPlusTurboInjectieHDTVPalExtraGrotePenisMeegeleverd Inc. Dat moet je nu toch wel weten? Wat ik bedoel is, dat er kennelijk uit zo'n iPod een (relatief) scherp beeld kan komen, met prima contrast en goede helderheid. Beter dan menig tv out op een willekeurige PC.quote:
Dat gaat ook echt verschil maken op mijn 4:3 CRT beeldbuis ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
HDTV rips zijn meestal nog meer bagger dan CAM versies. Doe dan de HDTVHR, dan begint het nog een beetje leuk te worden.
Het verschil is op een iPod met TV-Out al te zien, en op een doodsimpele computer monitor al helemaal.
een of andere amerikaan die het grootste kutprogramma ter wereld gemaakt heeft.quote:
Denk je dat B.G. Windows zelf geschreven heeft?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:52 schreef eer-ik het volgende:
godverdomme zeg, m'n hekel aan bill gates en z'n kutzooi wordt echt met de minuut groter
Ah, dus het is de schuld van Bill Gates dat jij je iPod met HFS+ geformatteerd hebt?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een of andere amerikaan die het grootste kutprogramma ter wereld gemaakt heeft.
Ik heb een film op m'n laptop staan (powerbook) en die wil ik op een externe HD zetten.
Dat gaat niet, omdat die hd ntfs is ofzo.
hij leest wel alles wat erop staat, maar ik kan er niks opzetten vanwege de 'windows structuur' zegt 't powerbookje.
Zet ik 'm op m'n ipod, omdat ik 'm beneden wil branden, wil ik 'm beneden op de pc zetten, KAN DAT NIET, OMDAT DAT DOMME KUTPROGRAMMA DE SCHIJF NIET KAN LEZEN
teringzooi.
zegt windows dus dat m'n ipod geformatteerd moet worden.
Heel leuk.
Als ik dat doe, kan ik 'm weer niet aan m'n mac hangen
Fijn, echt fijn, dat alles zo goed samenwerkt
Op mijn 55cm CRT TV zie ik via de TV-Out van mijn Macbook duidelijk het verschil tussen HDTV en HDTVHR, ja.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Dat gaat ook echt verschil maken op mijn 4:3 CRT beeldbuis ja.
Moet je er wat verder vanaf gaan zitten, ook beter voor de ogen.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Op mijn 55cm CRT TV zie ik via de TV-Out van mijn Macbook duidelijk het verschil tussen HDTV en HDTVHR, ja.
Men neme een (cross)kabel en verbind deze tussen je Powerbook en je PC, et voila Magique..quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef eer-ik het volgende:
[..]
een of andere amerikaan die het grootste kutprogramma ter wereld gemaakt heeft.
Ik heb een film op m'n laptop staan (powerbook) en die wil ik op een externe HD zetten.
Dat gaat niet, omdat die hd ntfs is ofzo.
hij leest wel alles wat erop staat, maar ik kan er niks opzetten vanwege de 'windows structuur' zegt 't powerbookje.
Zet ik 'm op m'n ipod, omdat ik 'm beneden wil branden, wil ik 'm beneden op de pc zetten, KAN DAT NIET, OMDAT DAT DOMME KUTPROGRAMMA DE SCHIJF NIET KAN LEZEN
teringzooi.
zegt windows dus dat m'n ipod geformatteerd moet worden.
Heel leuk.
Als ik dat doe, kan ik 'm weer niet aan m'n mac hangen
Fijn, echt fijn, dat alles zo goed samenwerkt
Ziet er leuk uit idd, al zie ik door alle info-managers op de Mac het bos niet meer; heb zelf DevonThink in gebruik en die is OK (mja, geen spotight support en zo). Wel bezwaarlijk dat je data niet echt portable is vind ik. En al die progsels zijn weer van die Mac shareware one trick ponies die dan weer $39,- moeten opbrengen (of ja, $29,- dan). Beetje leuk systeem samenstellen kost zo toch wel aardig wat...quote:
Ik kijk elke week Lost, Desperate Housewives en Heroes op de Philips breedbeeld CRT van m'n ouders. Soms download ik de HDTV, soms de HR. Ik heb al een paar keer goed zitten kijken, maar ik zie geen enkel verschil.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
HDTV rips zijn meestal nog meer bagger dan CAM versies.
Eh, Tijn? Je moet niet altijd open en eerlijk zijn hoor.quote:
Ik download ook elke week Lost en 24. Daar download ik altijd de CTU of NBS (.mkv) van. Deze zijn beduidend beter dan de Xvid gecodeerde versies.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk elke week Lost, Desperate Housewives en Heroes op de Philips breedbeeld CRT van m'n ouders. Soms download ik de HDTV, soms de HR. Ik heb al een paar keer goed zitten kijken, maar ik zie geen enkel verschil.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
HDTV rips zijn meestal nog meer bagger dan CAM versies.
Ik denk dat dit vooral voor noobs (mensen die niet weten hoe/waar ze moeten downloaden) echt een verademing zal zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Streamen van series.![]()
![]()
De verpaupering van het internet.
Ja, dát is echt het punt waar de historici naar zullen wijzen als het punt waar het allemaal bergafwaarts gingquote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De verpaupering van het internet.
En wij maar denken dat dat de registratie van fok.nl was.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dát is echt het punt waar de historici naar zullen wijzen als het punt waar het allemaal bergafwaarts ging.
mja, maar die heb ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Men neme een (cross)kabel en verbind deze tussen je Powerbook en je PC, et voila Magique..![]()
ik heb heel mijn ipod niet geformatteerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dus het is de schuld van Bill Gates dat jij je iPod met HFS+ geformatteerd hebt?
In den beginne was er de Frontpage...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wij maar denken dat dat de registratie van fok.nl was..
Terug uit mijn internetloze tweede huis.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef Jarno het volgende:
Swets.
Jawel, de eerste keer dat je hem aan je Mac hing. Onbewust ws, dat wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb heel mijn ipod niet geformatteerd?
Euh, ik doen jou snappen niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Eerst op accept drukken, volgens mij eerst helemaal naar beneden scrollen.
ah, ok.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, de eerste keer dat je hem aan je Mac hing. Onbewust ws, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |