Ik kijk elke week Lost, Desperate Housewives en Heroes op de Philips breedbeeld CRT van m'n ouders. Soms download ik de HDTV, soms de HR. Ik heb al een paar keer goed zitten kijken, maar ik zie geen enkel verschil.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
HDTV rips zijn meestal nog meer bagger dan CAM versies.
Eh, Tijn? Je moet niet altijd open en eerlijk zijn hoor.quote:
Ik download ook elke week Lost en 24. Daar download ik altijd de CTU of NBS (.mkv) van. Deze zijn beduidend beter dan de Xvid gecodeerde versies.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:35 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kijk elke week Lost, Desperate Housewives en Heroes op de Philips breedbeeld CRT van m'n ouders. Soms download ik de HDTV, soms de HR. Ik heb al een paar keer goed zitten kijken, maar ik zie geen enkel verschil.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:55 schreef Geqxon het volgende:
HDTV rips zijn meestal nog meer bagger dan CAM versies.
Ik denk dat dit vooral voor noobs (mensen die niet weten hoe/waar ze moeten downloaden) echt een verademing zal zijn.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Streamen van series.![]()
![]()
De verpaupering van het internet.
Ja, dát is echt het punt waar de historici naar zullen wijzen als het punt waar het allemaal bergafwaarts gingquote:Op zondag 20 mei 2007 20:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
De verpaupering van het internet.
En wij maar denken dat dat de registratie van fok.nl was.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dát is echt het punt waar de historici naar zullen wijzen als het punt waar het allemaal bergafwaarts ging.
mja, maar die heb ik nietquote:Op zondag 20 mei 2007 17:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Men neme een (cross)kabel en verbind deze tussen je Powerbook en je PC, et voila Magique..![]()
ik heb heel mijn ipod niet geformatteerd?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, dus het is de schuld van Bill Gates dat jij je iPod met HFS+ geformatteerd hebt?
In den beginne was er de Frontpage...quote:Op zondag 20 mei 2007 20:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wij maar denken dat dat de registratie van fok.nl was..
Terug uit mijn internetloze tweede huis.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:30 schreef Jarno het volgende:
Swets.
Jawel, de eerste keer dat je hem aan je Mac hing. Onbewust ws, dat wel.quote:Op zondag 20 mei 2007 20:28 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik heb heel mijn ipod niet geformatteerd?
Euh, ik doen jou snappen niet.quote:Op zondag 20 mei 2007 16:17 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Eerst op accept drukken, volgens mij eerst helemaal naar beneden scrollen.
ah, ok.quote:Op zondag 20 mei 2007 21:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, de eerste keer dat je hem aan je Mac hing. Onbewust ws, dat wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |