Het aantal gigabyte aan data gedeeld door het aantal gigaherz van je processor is de lengte van je manslurf in millimeters, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
tering
Ik heb totaal ietjes minder dan 60gb aan films + series + muziek videos en educatief naakt ()
Hier verder:
Apple SC #129. PowerPC for teh win
explain?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. De geweldige manier om iets te copyrighten bijvoorbeeld
Iets aangetekend naar jezelf sturen en de envelop dichtlaten.
Tom Hanks in Forrest Gump over Applequote:He had invested in a fruit company so I wouldn't have to worry about money anymore
Wat zijn je plannen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
320gb aan extra plezier
Hoe kan ik de schijf eigenlijk het beste formatteren? Gewoon in FAT32 houden?
Enkel in Mac OS X gebruiken. Bestanden die ik naar de andere windows PC wil versturen doe ik wel draadloos. Qua bestanden die erop staan zijn het films, backups van spellen en een gewone backup.quote:
Ik een Elevator+Logitech Mac setje+23" ACD!quote:
Nou je kan het bij een notaris laten doen, maar dat is heel erg duur. Echter als jij iets aangetekend naarjezelf stuurt en de envelop dichtlaat, dan kan je mocht het ooit nodig zijn naar de rechter stappen en zeggen ik heb deze brief hier ongeopend en verzegeld en daarmee bewijs ik dat ik het eerder heb gemaakt dan de ander, kijk maar naar het stempel.quote:
Ze waren in ieder geval niet de enige, ibood had hem laatst ook al met korting. Maar meer dan erover speculeren kunnen we niet echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
Dixons (yeah yeah I know) die 50 euro van de prijs van een 80 GB iPod aftikt: eerste tekenen van een nieuwe release of gewoon een toffe actie? Ik zit erg te springen om een grote iPod, maar vind het nu wel erg lastig om te besluiten wat te doen...
Wat eigenlijk volkomen logisch klinkt. Een 6G iPod (iig zoals iedereen 'm verwacht) schud je niet zo even uit je mouw, en ze hebben het idd vrij druk en ik denk dat alles (maar dan ook alles, zelfs Leopard!!!) moet wijken voor de iPhone.quote:iPhone comes out in june, leopard in october. plus, there will be a new iMac soon as well as an Mac mini update (probably) and maybe even new macbood pro's. there already short of engeneers (leopard developers needed to help out with the iPhone). so I think they're quite busy until the end of the year.
Ze draaien het niet op hun pocketpc maar ze connecten naar hun mac toe; remote desktop/vnc ...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik ben al een paar keer een foto tegen gekomen (en verhaaltjes) van mensen die Mac OS X op hun Pocket PC draaien
Hoe kan dat?
http://www.pocketpcthoughts.com/index.php?action=expand,36709
Het is gewoon akelig lastig een idee te krijgen van wat Apple zoal doet. Zo las ik ook al vóór de aankondiging een gerucht over de uitstel dat Leopard pas in oktober zou uitkomen, alleen toen was het vanwege Vista-integratie in bootcamp. Dat gerucht kan natuurlijk de reden verkeerd hebben gehad, maar het kan ook zijn dat de iPhone ook een excuusje was en de uitstel een andere reden had. De iPhone is feitelijk 'klaar', zie de FCC toestemming die ze nu hebben. En kan iedere os ontwikkelaar zomaar aan een telefoon gaan werken?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:17 schreef Jarno het volgende:
Ik lees eigenlijk continue dit soort verhalen op macrumors en ipodlounge:
[..]
Wat eigenlijk volkomen logisch klinkt. Een 6G iPod (iig zoals iedereen 'm verwacht) schud je niet zo even uit je mouw, en ze hebben het idd vrij druk en ik denk dat alles (maar dan ook alles, zelfs Leopard!!!) moet wijken voor de iPhone.
tuurlijk nietquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:52 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
En kan ik bestanden ook gewoon verplaatsen naar de ander HDD ipv dat hij de hele boel gaat kopieren waardoor het veel langer duurt.
Maar werkt dat dan? en werkt dat met elke pocket pc? en hoe doe je dat dan?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
Ze draaien het niet op hun pocketpc maar ze connecten naar hun mac toe; remote desktop/vnc ...
Nieuw tabblad openen in Safari en iets in je adresbalk plakkenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 20:55 schreef Guppyfriend het volgende:
appeltje+t+v
http://ldopa.net/wp-content/uploads/GLTerminal-for-10.4.zipquote:Oh, now, this is cool. There?s been a thread over at arstechnica asking for a full-screen terminal app for Mac OS X, and the guys at that forum unearthed the uber-geeky terminal app ?GLTerminal?. GLTerminal emulates a 1970?s terminal monitor, complete with flaws in brightness, warped display curvature, and flicker. It even simulates baud rate lag. And! for extra verisimilitude, the character colors can be green or amber.
Download it today and play a nice game of chess with Professor Falken. NOTE: It?s slightly broken, but the members of that forum have been slowly, slowly fixing the app. In the version linked above, I fixed the key command for full-screen mode (I?ve set it to command-return), but to get GLTerminal working ?correctly?, you?ll still have go to ?Preferences? (under ?Session??), choose ?Renderer? and then ?Classic Terminal?.
whehehheequote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:40 schreef Jarno het volgende:
Even via Preferences de Renderer op Classic Terminal zetten.
Je moet natuurlijk wel een netwerkverbinding hebben, en VGA lijkt me ook wel aardig (dat laatste sluit de overgrote hoeveelheid van de devices uit). OS X zinvol gebruiken op 240*320 lijkt me een hele uitdagingquote:Op vrijdag 18 mei 2007 22:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar werkt dat dan? en werkt dat met elke pocket pc? en hoe doe je dat dan?
(sorry nieuwsgierig)
Maar stel je voor ik neem bij mijn volgende abbonement (loopt ergens in augustus af) een HTC pocketpc (iPhone is toch te duur) dan zou dat dus kunnen, als ik het zou willenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 23:26 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel een netwerkverbinding hebben, en VGA lijkt me ook wel aardig (dat laatste sluit de overgrote hoeveelheid van de devices uit). OS X zinvol gebruiken op 240*320 lijkt me een hele uitdaging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |