Het aantal gigabyte aan data gedeeld door het aantal gigaherz van je processor is de lengte van je manslurf in millimeters, toch?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:35 schreef super-muffin het volgende:
[..]
tering
Ik heb totaal ietjes minder dan 60gb aan films + series + muziek videos en educatief naakt ()
Hier verder:
Apple SC #129. PowerPC for teh win
explain?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 16:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ja. De geweldige manier om iets te copyrighten bijvoorbeeld
Iets aangetekend naar jezelf sturen en de envelop dichtlaten.
Tom Hanks in Forrest Gump over Applequote:He had invested in a fruit company so I wouldn't have to worry about money anymore
Wat zijn je plannen?quote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
320gb aan extra plezier
Hoe kan ik de schijf eigenlijk het beste formatteren? Gewoon in FAT32 houden?
Enkel in Mac OS X gebruiken. Bestanden die ik naar de andere windows PC wil versturen doe ik wel draadloos. Qua bestanden die erop staan zijn het films, backups van spellen en een gewone backup.quote:
Ik een Elevator+Logitech Mac setje+23" ACD!quote:
Nou je kan het bij een notaris laten doen, maar dat is heel erg duur. Echter als jij iets aangetekend naarjezelf stuurt en de envelop dichtlaat, dan kan je mocht het ooit nodig zijn naar de rechter stappen en zeggen ik heb deze brief hier ongeopend en verzegeld en daarmee bewijs ik dat ik het eerder heb gemaakt dan de ander, kijk maar naar het stempel.quote:
Ze waren in ieder geval niet de enige, ibood had hem laatst ook al met korting. Maar meer dan erover speculeren kunnen we niet echtquote:Op vrijdag 18 mei 2007 19:48 schreef Jarno het volgende:
Dixons (yeah yeah I know) die 50 euro van de prijs van een 80 GB iPod aftikt: eerste tekenen van een nieuwe release of gewoon een toffe actie? Ik zit erg te springen om een grote iPod, maar vind het nu wel erg lastig om te besluiten wat te doen...
Wat eigenlijk volkomen logisch klinkt. Een 6G iPod (iig zoals iedereen 'm verwacht) schud je niet zo even uit je mouw, en ze hebben het idd vrij druk en ik denk dat alles (maar dan ook alles, zelfs Leopard!!!) moet wijken voor de iPhone.quote:iPhone comes out in june, leopard in october. plus, there will be a new iMac soon as well as an Mac mini update (probably) and maybe even new macbood pro's. there already short of engeneers (leopard developers needed to help out with the iPhone). so I think they're quite busy until the end of the year.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |