restartjequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
wooow... dit topic hebbe we nog nie gehad
sorry maar een crispy chicken met wel verse sla van de BK wint het makkelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef Agiath het volgende:
Een verse McChicken... Daar kan weinig tegenop
Idd, daar word je niet ziek van, hygiene staat altijd hoog aangeschreven bij de kebabzaken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef justmattie het volgende:
ik ga liever naar de Kebabzaak die schuin tegenover de Mac zit
Die hebben ze ook (waar nodig/nuttig/mogelijk. Net als dat de mac in de binnenstad ook geen drive-in heeftquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Als de BK nou eens een drive-in had, dan had ik ook meer keus gehad.
Hier in Delft zitten er tweequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Dan heb je het nog niet eens over die keren dat ze gaan afronden, en dat niet-helemaal-goed doen, of dat ze een deel van de bestelling vergeten. Dat het koud is, of dat ze de helft van de groep later eten komen brengen dan de rest. Want een beetje logistiek is al heeeel moeilijk voor macdonalds.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was toevallig gisteren naar de Mc gegaan wat ik normaal nooit doe... ben meer burgerking fan...
Was gelijk de laatste x dus....
Eerst bij het bestellen... Die microfoon stond zo zacht dat ik de hele tijd moest herhalen wat ik zei en verstond hem ook niet... Rij naar t eerste loket, zegt die gast daarachter "14,85!!! " niet eens hallo of iets van alstublieft, ik geef em 20 euro, pleurt daarna geld terug in mn hand en zegt "2e loket!!!"
ik "ok BEVEL IST BEVEL! " gast keek niet eens op...
ok de bestelling was zeer snel klaar, maar ik had dus voor 50 cent meer per menu XL laten maken...
kreeg dus ipv 2 grote cola's 1 grote en 1 medium... de frietjes waren volgens mij ook medium.. maar dat wist ik niet zeker.. feit is wel dat t half lege bakkies waren... de quaterpounder smaakte naar kots!! echt waar , de friet was ook niet te vreten ... mn meissie had een london bacon ding met veel te veel kleffe saus erop, spoot alle kanten op... was misselijk na t eten en had uur later maagzuur...
En dan ff op de parkeerplaats staan om t op te eten...
Die grote gel M Staat volgens mij voor Mongool Magneet oftewel Moron Magnet...
Teering wat een mafkezen daar op die parkeerplaats... achterlijke mannetjes met scootertjes, grote groepen marokanen, allemaal mafkezen in opgevoerde autotjes...
Dus mcDonalds is dus helemaal KUT!!! Sucks Big time
voortaan lekker bij de burgerking eten.. heerlijke Whoppers, twister frietjes 10 x beter!!!
Klagen moet je bij de Mc zijn. Krijg je gelijk een gratis broodje en een broodje naar keusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over die keren dat ze gaan afronden, en dat niet-helemaal-goed doen, of dat ze een deel van de bestelling vergeten. Dat het koud is, of dat ze de helft van de groep later eten komen brengen dan de rest. Want een beetje logistiek is al heeeel moeilijk voor macdonalds.
Doet mij maar Burgerking![]()
Ik kreeg alleen mn geld terug, nadat mn hamburger er na ruim 20 minuten nog niet was (en de Mac @ zwolle verder vrijwel leeg was)quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Klagen moet je bij de Mc zijn. Krijg je gelijk een gratis broodje en een broodje naar keus![]()
nog nooit ergens last gehad hoorquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:58 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Idd, daar word je niet ziek van, hygiene staat altijd hoog aangeschreven bij de kebabzaken.
Alsof je op de whopper geen kaas kan krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:10 schreef Gstyles het volgende:
Ik prefereer de Mac toch boven de BK ondanks hun lekkere Whoppers. Ik vind een cheeseburgertje toch wel overheerlijk
Broodje is echt niet beter. Probeer maar het broodje op te vreten zonder hamburger, lijkt wel alsof het brood is van een week oud.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:38 schreef Ablaze het volgende:
Burger King, omdat:De hamburgers groter zijn De hamburgers een beter broodje hebben De hamburgers beter belegd zijn De frites beter en gezonder zijn (zie tests op internet)
Die zijn er ook... alleen heel dun gezaaid.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
high five, 1 van de reden om voor de BK te kiezen!quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:34 schreef Nonneke het volgende:
En natuurlijk de Twisted Fries van de BK![]()
eten is etenquote:Op donderdag 17 mei 2007 23:21 schreef sushi-nori het volgende:
Wat doet dit topic in cul....please people.
Mensen die naar Schiphol rijden hebben geen drive-in nodig.quote:Op donderdag 17 mei 2007 21:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Die zijn er ook... alleen heel dun gezaaid.
(Er is er een bij het brugrestaurant gebeuren in de buurt van de Schiphol.)
Het smaakt zeker goed hoor. Je moet het alleen niet elke dag eten uiteraard, da's dan weer minder gezond.quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:29 schreef sushi-nori het volgende:
ja maar mc donalds is geen eten. Dat kan je niet menen.
Karton met smaak en kleurstoffen en smaakversterker.
Ja, gephotoshopte professioneel geschoten promo-foto's met digicam foto's van een of andere harry vergelijken, goed idee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Vergelijk nou eens he:
[afbeelding] en [afbeelding]
De goedkoop en karigheid van de big mac
Is dan al bekend dat dat niet doorgaat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:42 schreef JaJoah het volgende:
BK, alleen jammer dat die in Kerkrade gvd het dichtst in de buurt is. Is zo'n 30 min. rijden
Een tijdje gelegen was er sprake dat de BK ook bij het Hotel tegenover de NedCar zou komen, maar helaas ...
Neuh... maar de mensen die terugkomen van Schiphol wel!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die naar Schiphol rijden hebben geen drive-in nodig.
Idd die foto´s kun je echt niet vergelijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, gephotoshopte professioneel geschoten promo-foto's met digicam foto's van een of andere harry vergelijken, goed idee.
een plaatje van een whopper van de site van BK, vergelijken met een "eigen" gemaakte foto van een Big Mac...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Vergelijk nou eens he:
[afbeelding] en [afbeelding]
De goedkoop en karigheid van de big mac
mja, ze zijn bezig met de bouw van een of anders kuur/spa achtig gebeuren. Heb van de medewerkers van het naastgelegen tankstation begrepen dat de bouw van BK van de baan isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:15 schreef Juggy het volgende:
[..]
Is dan al bekend dat dat niet doorgaat?Moet nu ook elke keer vanuit Sittard naar Kerkrade rijden voor goede fastfood
Ben af en toe ook nog wel gek genoeg om naar Aachen door te rijden, daar hebben ze namelijk standaard de Chilli Cheese Nuggets!
pardon me maar zo'n whopper vind ik een met vet doordrenkte spons... don't take it to personalquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof je op de whopper geen kaas kan krijgen![]()
En ze hebben ook andere kaasburgers bij de BK![]()
zo'n vet emulsie ding van de mac is ook mét kaas niet lekker.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef Agiath het volgende:
Een verse McChicken... Daar kan weinig tegenop
Fried union ringsquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat zijn dat voor heeeerlijke ringetjes???
Bij BK ? Nog nooit op, maar ziet er wel goed uit.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit,
1. Goedkoper uit met biologisch gehaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit, in fact, ik ga vanmiddag maar eens wat bio runder gehakt halen en een lekkere dikken hamburger bouwen.
Juistquote:
Hippiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit, in fact, ik ga vanmiddag maar eens wat bio runder gehakt halen en een lekkere dikken hamburger bouwen.
Quarterpounder & Hamburgerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef paultjuhhh het volgende:
ok macliefhebbers wat moet ik dan eten bij de mac wat zo goddelijk is de bigmac kan ik niet meer zien hoor
Big Tasty!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef paultjuhhh het volgende:
ok macliefhebbers wat moet ik dan eten bij de mac wat zo goddelijk is de bigmac kan ik niet meer zien hoor
Tieft op met je hippie opmerkingen, ik moet net zo weinig met die lui als jij.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hippie
BK FTWVeel betere kwaliteit broodjes, minder schreeuwende kutkinders. Minder lang wachten.. heeft eigenlijk alleen maar voordelen.
En als je weer eens iets apparts besteld hebt in het kader van H.I.Y.W. ( Have It Your Way) , en dat doe ik altijd, mag ja altijd hopen dat het goed gemaakt is. b..v.b. : dub.whopper kaas xtra kaas , bacon x'tra bacon + chili pepers van de chilli cheeseburger erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:19 schreef piet_pelle het volgende:
De hamburgers van de BK maken duidelijk gehakt van de met pincet belegde lapjes brood extract met wat troep ertusen van de mac. Maar de service moet het wel afleggen.
Nou laat de gemiddelde 16 jarige MBO scholier die nooit gehoord heeft van "klant is koning" die bij de mac de juiste nummers (hamburgers) op je plastic plaat flikkert wel wat te wensen over maar ze bakken daar in ieder geval meerdere burgers tegelijk.
Bij de BK zit je rustig 10 min. te wachten tot een verplicht solliciterende allochtoon je ,zelf samengestelde menu, bij mekaar gevonden en gefrituurd heeft.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit heb ik dus echt nooit begrepen. Ik heb er wel eens van die kippenpoten gehaald. Ze waren gewoon nat van het vet en dusdanig zwaar gekruid dat het werkelijk elk soort vlees zou kunnen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef SimtekF1 het volgende:
KFC vind ik trouwens het allerbest.
dat lijkt mij een lekker combo, ik krijg nu al hongerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:28 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
En als je weer eens iets apparts besteld hebt in het kader van H.I.Y.W. ( Have It Your Way) , en dat doe ik altijd, mag ja altijd hopen dat het goed gemaakt is. b..v.b. : dub.whopper kaas xtra kaas , bacon x'tra bacon + chili pepers van de chilli cheeseburger erop.
Maar mc donalds vs burger king is een topic wat al jaren loopt heurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:12 schreef sanni het volgende:
Hey... soortgelijke topic dat al hier en hier langskwam.. [afbeelding]
Is het ook , ik haal de tomaat er dan tussenuit en vervang die door twister friesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat lijkt mij een lekker combo, ik krijg nu al honger![]()
Tja, maar zulke dingen gebeuren ook bij de Mac en BK.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit heb ik dus echt nooit begrepen. Ik heb er wel eens van die kippenpoten gehaald. Ze waren gewoon nat van het vet en dusdanig zwaar gekruid dat het werkelijk elk soort vlees zou kunnen zijn.
Voor mij geen KFC meer.
Tomaat en soms ook de uien... zijn soms teveel veel van het goede!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Is het ook , ik haal de tomaat er dan tussenuit en vervang die door twister fries![]()
nee is niet waar.. de Mac Chicken is ook te vreten! maar euh jou kom ik ook overal tegen hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:05 schreef Fallen het volgende:
Het enige wat goed te vreten is bij de Mac is de MacChicken en de QuarterPounder.
De rest is goor.![]()
Burger King!![]()
![]()
naar het blijkt is de gemeente tegen een 37 meter hoge reclamezuig van Burger King wat voor Burger King nogal een van de belangrijkste eisen zou zijn. Daardoor zou het dus van de baan zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:31 schreef JaJoah het volgende:
[..]
mja, ze zijn bezig met de bouw van een of anders kuur/spa achtig gebeuren. Heb van de medewerkers van het naastgelegen tankstation begrepen dat de bouw van BK van de baan is
Dat zeg ik toch... ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nee is niet waar.. de Mac Chicken is ook te vreten! maar euh jou kom ik ook overal tegen he
wat is datquote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
zouden ze in nederland ook de "DARK WHOPPER" gaan verkopen?
opgevult... dikken... LOLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
971 kcal in één hamburger, damnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef Camplo het volgende:
Big King XXL = 971 kcal!!!
Sick shit
Ik heb er ooit 2 op als ik naar Ajax ging dus nooit meer hè![]()
905.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:09 schreef Remzz het volgende:
Big Tasty is ook tegen de 1000 aan.
Word,quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
sorry maar een crispy chicken met wel verse sla van de BK wint het makkelijk
Snachts wakker maken voor een big macquote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
Het "verschil" zit in het feit dat de BK echte hamburgers grilled en op je hamburger gooit.. en laat ik dat stukje vlees, tenzij in de olijfolie gebakken van de keurslager gehaald, niet te vreten vinden (van de bbq).
En de MAC legt er een wat dunner beschaafder niet smaakoverheersende droge plak hamburger op.
Ik zou terplekke kokhalsen als ik zo'n triple whopper moet eten, terwijl je me snachts kan wakker maken voor een big mac.
En dan nog die ontzettende snoop doggydog lookalikes van de BK met grote VCR-TV's aan de muur waar altijd film reclame draait uit het jaar nul van een vhs bandje dat verlept is..
Dan is de mac wel ff wat luxer, schoner, vriendelijker..
Nee, doe mij maar de mac!
Beide hebben dezelfde TV'squote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
Het "verschil" zit in het feit dat de BK echte hamburgers grilled en op je hamburger gooit.. en laat ik dat stukje vlees, tenzij in de olijfolie gebakken van de keurslager gehaald, niet te vreten vinden (van de bbq).
En de MAC legt er een wat dunner beschaafder niet smaakoverheersende droge plak hamburger op.
Ik zou terplekke kokhalsen als ik zo'n triple whopper moet eten, terwijl je me snachts kan wakker maken voor een big mac.
En dan nog die ontzettende snoop doggydog lookalikes van de BK met grote VCR-TV's aan de muur waar altijd film reclame draait uit het jaar nul van een vhs bandje dat verlept is..
je vlees bakken in olijfolie, wat een schande. Roomboter moet je gebruiken!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
hangt van je vleesch af :pquote:Op woensdag 30 mei 2007 06:17 schreef vats het volgende:
[..]
je vlees bakken in olijfolie, wat een schande. Roomboter moet je gebruiken!
whehehe geil is dat hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch... ?![]()
ennuh, nietus, jij achtervolgt me gewoon!
Ik neem altijd een dubbelle whopper cheese extra cheese , bacon extra bacon , en een grote twister fries om tussen het broodje te proppen. tellen we even mee:quote:
quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:24 schreef ivetje het volgende:
Mac, frietjes zijn gewoon heerlijk en de fritessaus is nergens anders beter (en kom nu niet aan met de mad-saus uit de supermarkt...dat is NIET dezelfde).
Onzin, die uit de supermarkt smaakt precies hetzelfde.
Heb geloof ik 2 keer bij BK gegeten, eerste keer zat er gewoon een halve ui op de burger...volgens mij snijden ze de groente daar niet. 2e keer kreeg ik een lauwe hamburger, wat normaal is als ik zo iedereen om me heen hoor. Vreselijke meuk daar, lauwe zooi. Nee, geef mij dan maar de mac. Als er iets niet goed is kan je het gewoon melden en krijg je een nieuwe burger oid. En de dubbele cheeseburger is echt zo~
Ja en dat gebeurd nooit bij de Mac wou je zeggen, alsof het eten daar altijd even goed is.
En als er iets niet klopt en je geeft dat aan bij de BK dan krijg je daar net zo goed iets anders.
Overigens ben ik ook 1 keer bij de KFC geweest in utrecht...mijn vriend z'n portomonnee is gerold daar dus zijn nooit meer terug geweest. Geld + creditcard was weg...lekkere tent met al die medelanders. Voel me er echt nooit op mijn gemak eigenlijk.
Oja, mijn portomonnee is in Spanje ooit gestolen door een zooi kleine Spaanse kinderen, nu wil ik nooit meer naar Spanje en voel ik me gelijk niet meer op m 'n gemakt als er Spanjaarden in de buurt zijn.![]()
Ik dacht eerst ook dat ze een geintje maakte, maar toen ik haar fotoboek bekeek werd alles me ineens duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef Agiath het volgende:
Mensen die zich niet op hun gemak voelen bij KFC. Hoe paranoïde ben je dan
Als je portomonee is weggehaald daar snap je denk ik toch wel waarom ik me er niet veilig voel of niet? Lijkt me duidelijk hoor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze een geintje maakte, maar toen ik haar fotoboek bekeek werd alles me ineens duidelijk.
Is het niet een beetje overdreven om je niet veilig te voelen in alle KFC-vestigingen omdat je daar een keer gerold bent? Wees dan maar blij dat je nooit op straat beroofd bent.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als je portomonee is weggehaald daar snap je denk ik toch wel waarom ik me er niet veilig voel of niet? Lijkt me duidelijk hoor...
Het gaat ook meer om die in Utrecht, ben daar gewoon nooit meer binnen geweest. Verder kom ik er zowiezo eigenlijk nooit, weinig lekkers. Maar die in Utrecht ga ik dus niet meer heenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overdreven om je niet veilig te voelen in alle KFC-vestigingen omdat je daar een keer gerold bent? Wees dan maar blij dat je nooit op straat beroofd bent.
Het zou weleens kunnen dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Moody het volgende:
mijn ervaring: BK is lekkerder (grovere ingrediënten, meer smaak), Mac is schoner en vriendelijker.
Eet jij de saus uit de supermarkt en die van de mac eens meteen na elkaar...je merkt wel degelijk verschil. Zo niet, dan zijn je smaakpapillen aangetastquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mensen die zich druk om maken om het frietsausje van de mac
Volgens mij is je bloedsuikerspiegel niet zo blij met fastfoodsuikersquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Acathla het volgende:
Ik heb na een paar uur het diner v/d Mac/BK gegeten te hebben... weer honger. Met gewoon eten heb ik dit niet![]()
Moest ik kiezen, gaat mijn stem naar de BK.
Ja, ik maak me graag druk om onnozele dingenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mensen die zich druk om maken om het frietsausje van de mac
Ik denk het. Heel af en toe heb ik zin om iets te snacken. Heb liever een lekker goed belegd stokbroodje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij is je bloedsuikerspiegel niet zo blij met fastfoodsuikers
Die fabriek gebruikt vast een andere vulspuit voor de macDonalds bakjes, maar ik geloof niet dat dat een smaakverschil veroorzaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Eet jij de saus uit de supermarkt en die van de mac eens meteen na elkaar...je merkt wel degelijk verschil. Zo niet, dan zijn je smaakpapillen aangetast
Dan weet ik niet bij welke burger King jij komt.... Die gene met een grote gele M ervoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef Harker het volgende:
De Mac
De burgers bij de Burger 'King' zijn gewoon vies droog
![]()
fijn de je bk beter vind, maar geen onzin verzinnen natuurlijk. Mcdonald's vlees is ook gewoon 100% rundvlees, en niks geen sojacombiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik snap niet dat er mensen voor de Mc kiezen en dat er mensen zijn die de burgers van de BK vies en droog vinden.
Ik heb voornamelijk ervaring met de BK en MC's in Utrecht en ik heb echt altijd spijt als ik bij de Mc ben geweest en nooit als ik bij de BK ben geweest.
Burgers van BK zijn sappiger, het vlees is ook echt 100% vlees en geen soja/vlees combi zoals bij de Mc, hebben versere ingrediënten (Mc ook altijd met hun gewelde uitjes) en je hebt na een half uur tenminste geen honger.
Shakes van de Mc zijn wel weer super en de Mcnuggets (met BBQsaus) ook, maar da's dan ook het enige dat ik bij de Mc haal.
Bij de BK neem ik altijd een Big King (soms een XXL) en die smaakt altijd super, bij de Mc haal ik soms een Quarterpounder en de ene keer is ie goed genoeg (vaak droog vlees) maar vaak gewoon slecht (droog vlees én geen verse uitjes maar gewone hamburger uitjes), maar super is ie nooit.
Kijk zelf http://www.mcdonaldsmenu.info/ourmenu.jspquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:59 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
fijn de je bk beter vind, maar geen onzin verzinnen natuurlijk. Mcdonald's vlees is ook gewoon 100% rundvlees, en niks geen sojacombi
Ja he je gaat naar een hambuger keten om groenten te halenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef Liesmiep het volgende:
M.c Donald´s is beter. Die denken ook nog enigszins aan de vegetarische klant.![]()
En wat is hij lekker.quote:
Volgens http://www.burgerking.nl/ zijn ze even duurquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Paaul het volgende:
Zijn twisterfries duurder dsn normale? Ik kreeg vorige keer ineens van die dingen ipv gewone, maar ze waren wel lekker
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
de quaterpounder smaakte naar kots!! echt waar
hebben ze daar ook een mckroket dan ? want anders is de nederlandse mc donalds alsnog 100 keer beter.quote:Op zondag 16 december 2007 08:25 schreef Underdoggy het volgende:
Hier in Korea is de Mac echt 100x beter dan in NL, shanghaii spice chicken burger, Bacon tomato de luxe, alles is echt top!
Nee maar wel normale bekers waarin je je drinken krijgt! Beat that!quote:Op zondag 16 december 2007 12:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
hebben ze daar ook een mckroket dan ? want anders is de nederlandse mc donalds alsnog 100 keer beter.
Wat dinges zeiquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef Nonneke het volgende:
Allebei![]()
Long Chicken![]()
![]()
die saus
![]()
![]()
Mc Chicken Mythic![]()
![]()
![]()
niet zeuren en gewoon naar binnen werken die rotzooiquote:Op zondag 16 december 2007 17:36 schreef Gstyles het volgende:
Bij nader inzien geen van beidewat een smeckzooi!
achja je hebt gelijk, als je echt honger hebt vreet je alles zelfs smeck...quote:Op zondag 16 december 2007 17:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
niet zeuren en gewoon naar binnen werken die rotzooi
Krijgt spontaan hongerquote:Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
achja je hebt gelijk, als je echt honger hebt vreet je alles zelfs smeck...
hierbij nog even een plaatje om het woord smeck wat aan te dikken, jak!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 04:45 schreef steve2003 het volgende:
Alles smaakt een beetj hetzelfde, als een whopper.
Ohmyquote:
die kjen ik dan weer niet..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Morgen weer eens lekker langs de Ruijghoeck vlakbij Schiphol gaan.
En dan lekker de Burger King ijskoud vorobij lopen zonder omt e kijkenen de KFC opzoeken.
Fuck de BK, long live the KFC!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |