Ja, gephotoshopte professioneel geschoten promo-foto's met digicam foto's van een of andere harry vergelijken, goed idee.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Vergelijk nou eens he:
[afbeelding] en [afbeelding]
De goedkoop en karigheid van de big mac
Is dan al bekend dat dat niet doorgaat?quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:42 schreef JaJoah het volgende:
BK, alleen jammer dat die in Kerkrade gvd het dichtst in de buurt is. Is zo'n 30 min. rijden
Een tijdje gelegen was er sprake dat de BK ook bij het Hotel tegenover de NedCar zou komen, maar helaas ...
Neuh... maar de mensen die terugkomen van Schiphol wel!quote:Op donderdag 17 mei 2007 23:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Mensen die naar Schiphol rijden hebben geen drive-in nodig.
Idd die foto´s kun je echt niet vergelijken.quote:Op vrijdag 18 mei 2007 06:16 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ja, gephotoshopte professioneel geschoten promo-foto's met digicam foto's van een of andere harry vergelijken, goed idee.
een plaatje van een whopper van de site van BK, vergelijken met een "eigen" gemaakte foto van een Big Mac...quote:Op vrijdag 18 mei 2007 01:00 schreef paultjuhhh het volgende:
Vergelijk nou eens he:
[afbeelding] en [afbeelding]
De goedkoop en karigheid van de big mac
mja, ze zijn bezig met de bouw van een of anders kuur/spa achtig gebeuren. Heb van de medewerkers van het naastgelegen tankstation begrepen dat de bouw van BK van de baan isquote:Op vrijdag 18 mei 2007 08:15 schreef Juggy het volgende:
[..]
Is dan al bekend dat dat niet doorgaat?Moet nu ook elke keer vanuit Sittard naar Kerkrade rijden voor goede fastfood
Ben af en toe ook nog wel gek genoeg om naar Aachen door te rijden, daar hebben ze namelijk standaard de Chilli Cheese Nuggets!
pardon me maar zo'n whopper vind ik een met vet doordrenkte spons... don't take it to personalquote:Op donderdag 17 mei 2007 18:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Alsof je op de whopper geen kaas kan krijgen![]()
En ze hebben ook andere kaasburgers bij de BK![]()
zo'n vet emulsie ding van de mac is ook mét kaas niet lekker.
quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef Agiath het volgende:
Een verse McChicken... Daar kan weinig tegenop
Fried union ringsquote:Op zondag 20 mei 2007 20:27 schreef mrSPLIFFY het volgende:
wat zijn dat voor heeeerlijke ringetjes???
Bij BK ? Nog nooit op, maar ziet er wel goed uit.quote:
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit,
1. Goedkoper uit met biologisch gehaktquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit, in fact, ik ga vanmiddag maar eens wat bio runder gehakt halen en een lekkere dikken hamburger bouwen.
Juistquote:
Hippiequote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit, in fact, ik ga vanmiddag maar eens wat bio runder gehakt halen en een lekkere dikken hamburger bouwen.
Quarterpounder & Hamburgerquote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef paultjuhhh het volgende:
ok macliefhebbers wat moet ik dan eten bij de mac wat zo goddelijk is de bigmac kan ik niet meer zien hoor
Big Tasty!quote:Op maandag 21 mei 2007 20:31 schreef paultjuhhh het volgende:
ok macliefhebbers wat moet ik dan eten bij de mac wat zo goddelijk is de bigmac kan ik niet meer zien hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |