Sukkel er is wel een burger king op zuid-plein.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:43 schreef sanni het volgende:
Na in dit topic de almachtige hamburgers van Burger King de hemel in te hebben geprezen
en Mc Donalds te hebben verfoeit moet ik toegeven vandaag te hebben gezondigd door tussen
het werk door in de middag bij de Mc Donalds te zijn binnengelopen - ja..op Zuid-Plein zag ik
geen Burger King - en mij daar goed te hebben gedaan aan zo een 3-tal best smakende burgers.
Vooral de middelste -winterburger- was erg machtig met al dat kaas erop.![]()
Je moet alleen het vuil weggooien, het dienblad terugzetten!quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:46 schreef remlof het volgende:
Heb je wel je dienblad met je papierafval weggegooid?
owquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:48 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je moet alleen het vuil weggooien, het dienblad terugzetten!
Doen ze bij de mcdonalds zo'n best om te recyclen gooit meneer remlof er gewoon plastic bij.quote:
ja maar het voer smaakt daar dan ook alsof het ook gerecycled isquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Doen ze bij de mcdonalds zo'n best om te recyclen gooit meneer remlof er gewoon plastic bij.
whaha ja! is net voor de roltrap als je naar beneden gaat richting albert hein + gall & gallquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Sukkel er is wel een burger king op zuid-plein.. Verder doorlopen, het is aan de kant van de albert heijn.
Ze doen wel hun best voor het milieu.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar het voer smaakt daar dan ook alsof het ook gerecycled is
quote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:51 schreef remlof het volgende:
[..]
ja maar het voer smaakt daar dan ook alsof het ook gerecycled is
Omdat mensen te dom zijn om de burger king in zuidplein te vinden.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom zijn er zoveel mcDonalds topics de laatste tijd
Ik vind het bij beiden lekker.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:44 schreef metalheadBOC het volgende:
de Mc schopt ook de aars van burgerking!
Chedar kaas.quote:Op dinsdag 20 februari 2007 16:53 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Alleen die plastic ogende lapjes kaas mogen ze houden.
Op ZP is echt wel een goede burgerkingquote:Op dinsdag 20 februari 2007 15:43 schreef sanni het volgende:
Na in dit topic de almachtige hamburgers van Burger King de hemel in te hebben geprezen
en Mc Donalds te hebben verfoeit moet ik toegeven vandaag te hebben gezondigd door tussen
het werk door in de middag bij de Mc Donalds te zijn binnengelopen - ja..op Zuid-Plein zag ik
geen Burger King - en mij daar goed te hebben gedaan aan zo een 3-tal best smakende burgers.
Vooral de middelste -winterburger- was erg machtig met al dat kaas erop.![]()
Maar dat ist welquote:Op dinsdag 20 februari 2007 18:01 schreef Cher_ het volgende:
Dat middelste broodje ziet er niet echt lekker uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |