quote:Op woensdag 30 mei 2007 15:24 schreef ivetje het volgende:
Mac, frietjes zijn gewoon heerlijk en de fritessaus is nergens anders beter (en kom nu niet aan met de mad-saus uit de supermarkt...dat is NIET dezelfde).
Onzin, die uit de supermarkt smaakt precies hetzelfde.
Heb geloof ik 2 keer bij BK gegeten, eerste keer zat er gewoon een halve ui op de burger...volgens mij snijden ze de groente daar niet. 2e keer kreeg ik een lauwe hamburger, wat normaal is als ik zo iedereen om me heen hoor. Vreselijke meuk daar, lauwe zooi. Nee, geef mij dan maar de mac. Als er iets niet goed is kan je het gewoon melden en krijg je een nieuwe burger oid. En de dubbele cheeseburger is echt zo~
Ja en dat gebeurd nooit bij de Mac wou je zeggen, alsof het eten daar altijd even goed is.
En als er iets niet klopt en je geeft dat aan bij de BK dan krijg je daar net zo goed iets anders.
Overigens ben ik ook 1 keer bij de KFC geweest in utrecht...mijn vriend z'n portomonnee is gerold daar dus zijn nooit meer terug geweest. Geld + creditcard was weg...lekkere tent met al die medelanders. Voel me er echt nooit op mijn gemak eigenlijk.
Oja, mijn portomonnee is in Spanje ooit gestolen door een zooi kleine Spaanse kinderen, nu wil ik nooit meer naar Spanje en voel ik me gelijk niet meer op m 'n gemakt als er Spanjaarden in de buurt zijn.![]()
Ik dacht eerst ook dat ze een geintje maakte, maar toen ik haar fotoboek bekeek werd alles me ineens duidelijk.quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:56 schreef Agiath het volgende:
Mensen die zich niet op hun gemak voelen bij KFC. Hoe paranoïde ben je dan
Als je portomonee is weggehaald daar snap je denk ik toch wel waarom ik me er niet veilig voel of niet? Lijkt me duidelijk hoor...quote:Op woensdag 30 mei 2007 21:40 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ze een geintje maakte, maar toen ik haar fotoboek bekeek werd alles me ineens duidelijk.
Is het niet een beetje overdreven om je niet veilig te voelen in alle KFC-vestigingen omdat je daar een keer gerold bent? Wees dan maar blij dat je nooit op straat beroofd bent.quote:Op donderdag 31 mei 2007 09:55 schreef ivetje het volgende:
[..]
Als je portomonee is weggehaald daar snap je denk ik toch wel waarom ik me er niet veilig voel of niet? Lijkt me duidelijk hoor...
Het gaat ook meer om die in Utrecht, ben daar gewoon nooit meer binnen geweest. Verder kom ik er zowiezo eigenlijk nooit, weinig lekkers. Maar die in Utrecht ga ik dus niet meer heenquote:Op donderdag 31 mei 2007 10:27 schreef TNA het volgende:
[..]
Is het niet een beetje overdreven om je niet veilig te voelen in alle KFC-vestigingen omdat je daar een keer gerold bent? Wees dan maar blij dat je nooit op straat beroofd bent.
Het zou weleens kunnen dat je gelijk hebtquote:Op zondag 27 mei 2007 21:35 schreef Moody het volgende:
mijn ervaring: BK is lekkerder (grovere ingrediënten, meer smaak), Mac is schoner en vriendelijker.
Eet jij de saus uit de supermarkt en die van de mac eens meteen na elkaar...je merkt wel degelijk verschil. Zo niet, dan zijn je smaakpapillen aangetastquote:
quote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mensen die zich druk om maken om het frietsausje van de mac
Volgens mij is je bloedsuikerspiegel niet zo blij met fastfoodsuikersquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:29 schreef Acathla het volgende:
Ik heb na een paar uur het diner v/d Mac/BK gegeten te hebben... weer honger. Met gewoon eten heb ik dit niet![]()
Moest ik kiezen, gaat mijn stem naar de BK.
Ja, ik maak me graag druk om onnozele dingenquote:Op donderdag 31 mei 2007 13:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Mensen die zich druk om maken om het frietsausje van de mac
Ik denk het. Heel af en toe heb ik zin om iets te snacken. Heb liever een lekker goed belegd stokbroodje.quote:Op donderdag 31 mei 2007 16:00 schreef TNA het volgende:
[..]
Volgens mij is je bloedsuikerspiegel niet zo blij met fastfoodsuikers
Die fabriek gebruikt vast een andere vulspuit voor de macDonalds bakjes, maar ik geloof niet dat dat een smaakverschil veroorzaaktquote:Op donderdag 31 mei 2007 12:53 schreef ivetje het volgende:
[..]
Eet jij de saus uit de supermarkt en die van de mac eens meteen na elkaar...je merkt wel degelijk verschil. Zo niet, dan zijn je smaakpapillen aangetast
Dan weet ik niet bij welke burger King jij komt.... Die gene met een grote gele M ervoor?quote:Op vrijdag 1 juni 2007 02:29 schreef Harker het volgende:
De Mac
De burgers bij de Burger 'King' zijn gewoon vies droog
![]()
fijn de je bk beter vind, maar geen onzin verzinnen natuurlijk. Mcdonald's vlees is ook gewoon 100% rundvlees, en niks geen sojacombiquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:14 schreef SiGNe het volgende:
Ik snap niet dat er mensen voor de Mc kiezen en dat er mensen zijn die de burgers van de BK vies en droog vinden.
Ik heb voornamelijk ervaring met de BK en MC's in Utrecht en ik heb echt altijd spijt als ik bij de Mc ben geweest en nooit als ik bij de BK ben geweest.
Burgers van BK zijn sappiger, het vlees is ook echt 100% vlees en geen soja/vlees combi zoals bij de Mc, hebben versere ingrediënten (Mc ook altijd met hun gewelde uitjes) en je hebt na een half uur tenminste geen honger.
Shakes van de Mc zijn wel weer super en de Mcnuggets (met BBQsaus) ook, maar da's dan ook het enige dat ik bij de Mc haal.
Bij de BK neem ik altijd een Big King (soms een XXL) en die smaakt altijd super, bij de Mc haal ik soms een Quarterpounder en de ene keer is ie goed genoeg (vaak droog vlees) maar vaak gewoon slecht (droog vlees én geen verse uitjes maar gewone hamburger uitjes), maar super is ie nooit.
Kijk zelf http://www.mcdonaldsmenu.info/ourmenu.jspquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:59 schreef Frankvbr het volgende:
[..]
fijn de je bk beter vind, maar geen onzin verzinnen natuurlijk. Mcdonald's vlees is ook gewoon 100% rundvlees, en niks geen sojacombi
Ja he je gaat naar een hambuger keten om groenten te halenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef Liesmiep het volgende:
M.c Donald´s is beter. Die denken ook nog enigszins aan de vegetarische klant.![]()
En wat is hij lekker.quote:
Volgens http://www.burgerking.nl/ zijn ze even duurquote:Op zondag 1 juli 2007 20:10 schreef Paaul het volgende:
Zijn twisterfries duurder dsn normale? Ik kreeg vorige keer ineens van die dingen ipv gewone, maar ze waren wel lekker
quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
de quaterpounder smaakte naar kots!! echt waar
hebben ze daar ook een mckroket dan ? want anders is de nederlandse mc donalds alsnog 100 keer beter.quote:Op zondag 16 december 2007 08:25 schreef Underdoggy het volgende:
Hier in Korea is de Mac echt 100x beter dan in NL, shanghaii spice chicken burger, Bacon tomato de luxe, alles is echt top!
Nee maar wel normale bekers waarin je je drinken krijgt! Beat that!quote:Op zondag 16 december 2007 12:47 schreef thedude0 het volgende:
[..]
hebben ze daar ook een mckroket dan ? want anders is de nederlandse mc donalds alsnog 100 keer beter.
Wat dinges zeiquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:15 schreef Nonneke het volgende:
Allebei![]()
Long Chicken![]()
![]()
die saus
![]()
![]()
Mc Chicken Mythic![]()
![]()
![]()
niet zeuren en gewoon naar binnen werken die rotzooiquote:Op zondag 16 december 2007 17:36 schreef Gstyles het volgende:
Bij nader inzien geen van beidewat een smeckzooi!
achja je hebt gelijk, als je echt honger hebt vreet je alles zelfs smeck...quote:Op zondag 16 december 2007 17:41 schreef thedude0 het volgende:
[..]
niet zeuren en gewoon naar binnen werken die rotzooi
Krijgt spontaan hongerquote:Op zondag 16 december 2007 18:25 schreef Gstyles het volgende:
[..]
achja je hebt gelijk, als je echt honger hebt vreet je alles zelfs smeck...
hierbij nog even een plaatje om het woord smeck wat aan te dikken, jak!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 december 2007 04:45 schreef steve2003 het volgende:
Alles smaakt een beetj hetzelfde, als een whopper.
Ohmyquote:
die kjen ik dan weer niet..quote:Op woensdag 19 december 2007 10:40 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Morgen weer eens lekker langs de Ruijghoeck vlakbij Schiphol gaan.
En dan lekker de Burger King ijskoud vorobij lopen zonder omt e kijkenen de KFC opzoeken.
Fuck de BK, long live the KFC!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |