Tieft op met je hippie opmerkingen, ik moet net zo weinig met die lui als jij.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:41 schreef 1299 het volgende:
[..]
Hippie
BK FTWVeel betere kwaliteit broodjes, minder schreeuwende kutkinders. Minder lang wachten.. heeft eigenlijk alleen maar voordelen.
En als je weer eens iets apparts besteld hebt in het kader van H.I.Y.W. ( Have It Your Way) , en dat doe ik altijd, mag ja altijd hopen dat het goed gemaakt is. b..v.b. : dub.whopper kaas xtra kaas , bacon x'tra bacon + chili pepers van de chilli cheeseburger erop.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:19 schreef piet_pelle het volgende:
De hamburgers van de BK maken duidelijk gehakt van de met pincet belegde lapjes brood extract met wat troep ertusen van de mac. Maar de service moet het wel afleggen.
Nou laat de gemiddelde 16 jarige MBO scholier die nooit gehoord heeft van "klant is koning" die bij de mac de juiste nummers (hamburgers) op je plastic plaat flikkert wel wat te wensen over maar ze bakken daar in ieder geval meerdere burgers tegelijk.
Bij de BK zit je rustig 10 min. te wachten tot een verplicht solliciterende allochtoon je ,zelf samengestelde menu, bij mekaar gevonden en gefrituurd heeft.
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit heb ik dus echt nooit begrepen. Ik heb er wel eens van die kippenpoten gehaald. Ze waren gewoon nat van het vet en dusdanig zwaar gekruid dat het werkelijk elk soort vlees zou kunnen zijn.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:18 schreef SimtekF1 het volgende:
KFC vind ik trouwens het allerbest.
dat lijkt mij een lekker combo, ik krijg nu al hongerquote:Op dinsdag 22 mei 2007 06:28 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
En als je weer eens iets apparts besteld hebt in het kader van H.I.Y.W. ( Have It Your Way) , en dat doe ik altijd, mag ja altijd hopen dat het goed gemaakt is. b..v.b. : dub.whopper kaas xtra kaas , bacon x'tra bacon + chili pepers van de chilli cheeseburger erop.
Maar mc donalds vs burger king is een topic wat al jaren loopt heurquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:12 schreef sanni het volgende:
Hey... soortgelijke topic dat al hier en hier langskwam.. [afbeelding]
Is het ook , ik haal de tomaat er dan tussenuit en vervang die door twister friesquote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:46 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
dat lijkt mij een lekker combo, ik krijg nu al honger![]()
Tja, maar zulke dingen gebeuren ook bij de Mac en BK.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:25 schreef Lod het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen smaak natuurlijk, maar dit heb ik dus echt nooit begrepen. Ik heb er wel eens van die kippenpoten gehaald. Ze waren gewoon nat van het vet en dusdanig zwaar gekruid dat het werkelijk elk soort vlees zou kunnen zijn.
Voor mij geen KFC meer.
Tomaat en soms ook de uien... zijn soms teveel veel van het goede!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:21 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Is het ook , ik haal de tomaat er dan tussenuit en vervang die door twister fries![]()
nee is niet waar.. de Mac Chicken is ook te vreten! maar euh jou kom ik ook overal tegen hequote:Op vrijdag 25 mei 2007 19:05 schreef Fallen het volgende:
Het enige wat goed te vreten is bij de Mac is de MacChicken en de QuarterPounder.
De rest is goor.![]()
Burger King!![]()
![]()
naar het blijkt is de gemeente tegen een 37 meter hoge reclamezuig van Burger King wat voor Burger King nogal een van de belangrijkste eisen zou zijn. Daardoor zou het dus van de baan zijn.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:31 schreef JaJoah het volgende:
[..]
mja, ze zijn bezig met de bouw van een of anders kuur/spa achtig gebeuren. Heb van de medewerkers van het naastgelegen tankstation begrepen dat de bouw van BK van de baan is
Dat zeg ik toch... ?quote:Op vrijdag 25 mei 2007 21:12 schreef Gstyles het volgende:
[..]
nee is niet waar.. de Mac Chicken is ook te vreten! maar euh jou kom ik ook overal tegen he
wat is datquote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
zouden ze in nederland ook de "DARK WHOPPER" gaan verkopen?
opgevult... dikken... LOLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit, in fact, ik ga vanmiddag maar eens wat bio runder gehakt halen en een lekkere dikken hamburger bouwen.
971 kcal in één hamburger, damnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef Camplo het volgende:
Big King XXL = 971 kcal!!!
Sick shit
Ik heb er ooit 2 op als ik naar Ajax ging dus nooit meer hè![]()
905.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:09 schreef Remzz het volgende:
Big Tasty is ook tegen de 1000 aan.
Word,quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
sorry maar een crispy chicken met wel verse sla van de BK wint het makkelijk
Snachts wakker maken voor een big macquote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
Het "verschil" zit in het feit dat de BK echte hamburgers grilled en op je hamburger gooit.. en laat ik dat stukje vlees, tenzij in de olijfolie gebakken van de keurslager gehaald, niet te vreten vinden (van de bbq).
En de MAC legt er een wat dunner beschaafder niet smaakoverheersende droge plak hamburger op.
Ik zou terplekke kokhalsen als ik zo'n triple whopper moet eten, terwijl je me snachts kan wakker maken voor een big mac.
En dan nog die ontzettende snoop doggydog lookalikes van de BK met grote VCR-TV's aan de muur waar altijd film reclame draait uit het jaar nul van een vhs bandje dat verlept is..
Dan is de mac wel ff wat luxer, schoner, vriendelijker..
Nee, doe mij maar de mac!
Beide hebben dezelfde TV'squote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
Het "verschil" zit in het feit dat de BK echte hamburgers grilled en op je hamburger gooit.. en laat ik dat stukje vlees, tenzij in de olijfolie gebakken van de keurslager gehaald, niet te vreten vinden (van de bbq).
En de MAC legt er een wat dunner beschaafder niet smaakoverheersende droge plak hamburger op.
Ik zou terplekke kokhalsen als ik zo'n triple whopper moet eten, terwijl je me snachts kan wakker maken voor een big mac.
En dan nog die ontzettende snoop doggydog lookalikes van de BK met grote VCR-TV's aan de muur waar altijd film reclame draait uit het jaar nul van een vhs bandje dat verlept is..
je vlees bakken in olijfolie, wat een schande. Roomboter moet je gebruiken!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
hangt van je vleesch af :pquote:Op woensdag 30 mei 2007 06:17 schreef vats het volgende:
[..]
je vlees bakken in olijfolie, wat een schande. Roomboter moet je gebruiken!
whehehe geil is dat hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch... ?![]()
ennuh, nietus, jij achtervolgt me gewoon!
Ik neem altijd een dubbelle whopper cheese extra cheese , bacon extra bacon , en een grote twister fries om tussen het broodje te proppen. tellen we even mee:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |