wat is datquote:Op zondag 27 mei 2007 17:07 schreef Ou-Tannu het volgende:
zouden ze in nederland ook de "DARK WHOPPER" gaan verkopen?
opgevult... dikken... LOLquote:Op zaterdag 19 mei 2007 07:54 schreef OFfSprngr het volgende:
Of je maakt er zelf een, het is niet zo lastig, daarmee kun je zelfs nog wat lekkerder biologisch gehakt voor halen zodat je niet volgepompt met steroïde en medicijnen stukje vlees opgevult met aardappel en broodkruimel hoeft te eten en je bent goedkoper uit, in fact, ik ga vanmiddag maar eens wat bio runder gehakt halen en een lekkere dikken hamburger bouwen.
971 kcal in één hamburger, damnquote:Op zondag 27 mei 2007 20:55 schreef Camplo het volgende:
Big King XXL = 971 kcal!!!
Sick shit
Ik heb er ooit 2 op als ik naar Ajax ging dus nooit meer hè![]()
905.quote:Op zondag 27 mei 2007 21:09 schreef Remzz het volgende:
Big Tasty is ook tegen de 1000 aan.
Word,quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:49 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
sorry maar een crispy chicken met wel verse sla van de BK wint het makkelijk
Snachts wakker maken voor een big macquote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
Het "verschil" zit in het feit dat de BK echte hamburgers grilled en op je hamburger gooit.. en laat ik dat stukje vlees, tenzij in de olijfolie gebakken van de keurslager gehaald, niet te vreten vinden (van de bbq).
En de MAC legt er een wat dunner beschaafder niet smaakoverheersende droge plak hamburger op.
Ik zou terplekke kokhalsen als ik zo'n triple whopper moet eten, terwijl je me snachts kan wakker maken voor een big mac.
En dan nog die ontzettende snoop doggydog lookalikes van de BK met grote VCR-TV's aan de muur waar altijd film reclame draait uit het jaar nul van een vhs bandje dat verlept is..
Dan is de mac wel ff wat luxer, schoner, vriendelijker..
Nee, doe mij maar de mac!
Beide hebben dezelfde TV'squote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
Het "verschil" zit in het feit dat de BK echte hamburgers grilled en op je hamburger gooit.. en laat ik dat stukje vlees, tenzij in de olijfolie gebakken van de keurslager gehaald, niet te vreten vinden (van de bbq).
En de MAC legt er een wat dunner beschaafder niet smaakoverheersende droge plak hamburger op.
Ik zou terplekke kokhalsen als ik zo'n triple whopper moet eten, terwijl je me snachts kan wakker maken voor een big mac.
En dan nog die ontzettende snoop doggydog lookalikes van de BK met grote VCR-TV's aan de muur waar altijd film reclame draait uit het jaar nul van een vhs bandje dat verlept is..
je vlees bakken in olijfolie, wat een schande. Roomboter moet je gebruiken!quote:Op zondag 27 mei 2007 21:55 schreef cYbErTiM het volgende:
hangt van je vleesch af :pquote:Op woensdag 30 mei 2007 06:17 schreef vats het volgende:
[..]
je vlees bakken in olijfolie, wat een schande. Roomboter moet je gebruiken!
whehehe geil is dat hequote:Op zaterdag 26 mei 2007 19:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch... ?![]()
ennuh, nietus, jij achtervolgt me gewoon!
Ik neem altijd een dubbelle whopper cheese extra cheese , bacon extra bacon , en een grote twister fries om tussen het broodje te proppen. tellen we even mee:quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |