restartjequote:Op donderdag 17 mei 2007 12:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
wooow... dit topic hebbe we nog nie gehad
sorry maar een crispy chicken met wel verse sla van de BK wint het makkelijkquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:09 schreef Agiath het volgende:
Een verse McChicken... Daar kan weinig tegenop
Idd, daar word je niet ziek van, hygiene staat altijd hoog aangeschreven bij de kebabzaken.quote:Op donderdag 17 mei 2007 16:52 schreef justmattie het volgende:
ik ga liever naar de Kebabzaak die schuin tegenover de Mac zit
Die hebben ze ook (waar nodig/nuttig/mogelijk. Net als dat de mac in de binnenstad ook geen drive-in heeftquote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Als de BK nou eens een drive-in had, dan had ik ook meer keus gehad.
Hier in Delft zitten er tweequote:Op donderdag 17 mei 2007 16:30 schreef Schnabbeltje het volgende:
Als de BK nou eens een drive-in had, dan had ik ook meer keus gehad.
Dan heb je het nog niet eens over die keren dat ze gaan afronden, en dat niet-helemaal-goed doen, of dat ze een deel van de bestelling vergeten. Dat het koud is, of dat ze de helft van de groep later eten komen brengen dan de rest. Want een beetje logistiek is al heeeel moeilijk voor macdonalds.quote:Op donderdag 17 mei 2007 12:51 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Was toevallig gisteren naar de Mc gegaan wat ik normaal nooit doe... ben meer burgerking fan...
Was gelijk de laatste x dus....
Eerst bij het bestellen... Die microfoon stond zo zacht dat ik de hele tijd moest herhalen wat ik zei en verstond hem ook niet... Rij naar t eerste loket, zegt die gast daarachter "14,85!!! " niet eens hallo of iets van alstublieft, ik geef em 20 euro, pleurt daarna geld terug in mn hand en zegt "2e loket!!!"
ik "ok BEVEL IST BEVEL! " gast keek niet eens op...
ok de bestelling was zeer snel klaar, maar ik had dus voor 50 cent meer per menu XL laten maken...
kreeg dus ipv 2 grote cola's 1 grote en 1 medium... de frietjes waren volgens mij ook medium.. maar dat wist ik niet zeker.. feit is wel dat t half lege bakkies waren... de quaterpounder smaakte naar kots!! echt waar , de friet was ook niet te vreten ... mn meissie had een london bacon ding met veel te veel kleffe saus erop, spoot alle kanten op... was misselijk na t eten en had uur later maagzuur...
En dan ff op de parkeerplaats staan om t op te eten...
Die grote gel M Staat volgens mij voor Mongool Magneet oftewel Moron Magnet...
Teering wat een mafkezen daar op die parkeerplaats... achterlijke mannetjes met scootertjes, grote groepen marokanen, allemaal mafkezen in opgevoerde autotjes...
Dus mcDonalds is dus helemaal KUT!!! Sucks Big time
voortaan lekker bij de burgerking eten.. heerlijke Whoppers, twister frietjes 10 x beter!!!
Klagen moet je bij de Mc zijn. Krijg je gelijk een gratis broodje en een broodje naar keusquote:Op donderdag 17 mei 2007 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dan heb je het nog niet eens over die keren dat ze gaan afronden, en dat niet-helemaal-goed doen, of dat ze een deel van de bestelling vergeten. Dat het koud is, of dat ze de helft van de groep later eten komen brengen dan de rest. Want een beetje logistiek is al heeeel moeilijk voor macdonalds.
Doet mij maar Burgerking![]()
Ik kreeg alleen mn geld terug, nadat mn hamburger er na ruim 20 minuten nog niet was (en de Mac @ zwolle verder vrijwel leeg was)quote:Op donderdag 17 mei 2007 17:08 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Klagen moet je bij de Mc zijn. Krijg je gelijk een gratis broodje en een broodje naar keus![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |