Je verward me met mcD. Ik ben écht beledigd.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:30 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik bepaal zélf wel wanneer ik ga werken, krullenbol..
Insgelijk.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:33 schreef Stofje het volgende:
Anyhoes, ik ga werken. Ik vind jullie lief en hou van jullie. Dat jullie dat even weten.
Kennen ze jouw moeder?quote:
Geen idee. Ze is best een aardige vrouw, trouwens.quote:
Ja. Zij en ik gaan elke woensdagavond bridgen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:43 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Geen idee. Ze is best een aardige vrouw, trouwens.
Wat eng!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/11.gif]afbeelding][/url]
Ik kan er niet op klikken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Hij zit er echt dat poppetje.
Ja! Gelukt!quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik wel
Yep.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
bier vanavond.
Bier van SiemeN vanavond.quote:
Ik heb niet eens geld mee.quote:
You're kidding me.quote:
Zonder de eerste twee punten is dit óók een zin.quote:
Nope. Ik ben vandaag de profiteur.quote:
Ik wil 'm niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
D_A, je zou vanavond toch nog dat rarretje uitprinten en doorgeven aan SiemeN?
Ja doe ik even!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:03 schreef Chowi het volgende:
D_A, je zou vanavond toch nog dat rarretje uitprinten en doorgeven aan SiemeN?
Je moet!quote:
Oeh, je kwetst me.quote:
Jou zie ik toch al nakende op de 11e juli.quote:
Ohja. Die wil ik wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef Dark_Angelus het volgende:
Maar goed, ik ben de dame voor vanavond even ophalen.
Je verwacht teveel, S.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:05 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Jou zie ik toch al nakende op de 11e juli.
Something like that.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Chowi het volgende:
"Hoi Snop. Jij bent de dame voor vanavond. Nu, trek je broekje maar uit."
Oh. Ok.quote:
Maak je wel even wat toffe actiefoto's als ze heftig aan het zoenen zijn?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Something like that.
Het zal voor SiemeN zijn.
Ik ben nooit zo gelukkig met die foto's. Bovendien zwerven er van dat soort al wat rond hier.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:07 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maak je wel even wat toffe actiefoto's als ze heftig aan het zoenen zijn?
Bovendien wil ik niet dat als mijn ouders googlen op Chowi+nakend, dat ze dan 400.000 hits krijgen.quote:
Niet van haar dan trouwens, want ik weet niet over wie we het hebben.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gelukkig met die foto's. Bovendien zwerven er van dat soort al wat rond hier.
Jij prostitueert meisjes!quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Ik ben nooit zo gelukkig met die foto's. Bovendien zwerven er van dat soort al wat rond hier.
Heul niet. Ik ben kuis.quote:
Je weet dat "kuis" niet hetzelfde betekent als seksueel onverzadigbaar?quote:
Bij deze.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet dat "kuis" niet hetzelfde betekent als seksueel onverzadigbaar?
Te laat?quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bovendien wil ik niet dat als mijn ouders googlen op Chowi+nakend, dat ze dan 400.000 hits krijgen.
Ga toch lekker slippen met je peugeot fox.quote:Op woensdag 16 mei 2007 14:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Je verward me met mcD. Ik ben écht beledigd.
Resultaten 1 - 10 van circa 173 voor chowi+nakend (0,22 seconden)quote:
Neuken?quote:
Relatief gezien een redelijke score. Als je het afzet tegen die 400.000.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:23 schreef Chowi het volgende:
Resultaten 1 - 10 van circa 173 voor chowi+nakend (0,22 seconden)
Nu nog topics zonder TT.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Overigens vind ik de nieuwe OP tof, alleen jammer dat hij te ver naar links staat. Maar goed, ik heb een symmetrie-fetish.
Ga vliegen in je Cessna.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:22 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ga toch lekker slippen met je peugeot fox.
quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Goed, jullie willen minimalisme? Dan kun je het krijgen ook..
quote:
JAMMERDEBAMMER DAN!quote:
Dank.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:50 schreef Misstique het volgende:
Goed, jullie willen minimalisme? Dan kun je het krijgen ook..
Excuus. Maar de bedoeling was duidelijk. Dunkt mij.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:54 schreef JDude het volgende:
Met één L nog altijd he. Huilies.
Lol.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:56 schreef Piswijfje het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/9.gif]afbeelding][/url]
Affirmatief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:55 schreef Mokster het volgende:
Excuus. Maar de bedoeling was duidelijk. Dunkt mij.
Ik ken schapen die slimmer zijn. Ik heb jurken met een hoger IQ.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:19 schreef SiemeN het volgende:
Yep. Ze is echt een 'waste of oxygen'.
Uh, ja. Toeval.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:25 schreef rompompom het volgende:
Is toeval, c. na díé post van Mt?
Ik beloof geen topics erover te openen maar ik mag toch wel naar hartelust kankeren in de topics die er al bestaan?quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:50 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb een fucking dagtaak aan het sluiten van topics over Viswijfje. Ik snap niet dat al die flapdrollen niet door hebben dat het alleen maar erger wordt naarmate je haar aandacht schenkt.
tot zo!quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga richting de enige échte stad van Nederland. Amsterdam.
Ik zie niets.quote:Op woensdag 16 mei 2007 16:53 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik beloof geen topics erover te openen maar ik mag toch wel naar hartelust kankeren in de topics die er al bestaan?
Wat goddeloos dat je hemelvaartdag "weekend" noemt.quote:Op woensdag 16 mei 2007 17:38 schreef Q. het volgende:
Gegroet. Weekend. Vertier.
Daar is helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:49 schreef Chowi het volgende:
Hoi, Tique. Ik weet niet wat het is, maar ik zit vandaag in een extreme fase van muziek-adoratie. Help me?
In deze vorm wel. Ik moet steeds méér.quote:
Luister even naar een jumpstylenummer, dan is dat zo over.quote:
huuu ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:21 schreef Donnie.Darko het volgende:
Hoi dribbel
Was het commentaar van de jury nog streng geweest?
Je bent geweldig.quote:
Me too.quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef Mokster het volgende:
Ik denk dat ik PI's écht zou missen.
Je bent vast sarcastisch, maar dat kan ik niet zien omdat er geen PI bij staatquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef Mokster het volgende:
moksquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:36 schreef Mokster het volgende:
hoezo huu?quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:41 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
hoezo huu?
jeweets, Jules, Arnhem, ik moest de bus halen?
pffrt ik was vergeten wie je wasquote:En dan was er Too loud for granny, een absoluut hilarische band. Deze nog jonge jongens hebben nummers geschreven zoals Pissing against the wind en Wanker. Het geheel werd ook nog eens met een hoop plezier gebracht, absoluut uitstekend vermaak! Helaas kwam deze band toch nog net iets te kort om de overwinning eruit te slepen. Too loud for granny bedankt!
Op het station, nouja van de achterkantquote:
Dat was ikquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Op het station, nouja van de achterkantmaar ik ga niet achter iedere krullebol aanrennen om te kijken of jij het daadwerkelijk bent
Ik was ff druk met andere dingen.quote:
je bent er 1 vergetenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik was ff druk met andere dingen..
Net deed je het ook nog voor mijquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef Misstique het volgende:
Ik doe het alleen voor Donnie!
Dat was een uitzondering.quote:
Klopt, het is ondoenlijk! Ik ben dan ook blij met de auto-PI functies van hedendaagse Firefox extensies.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:16 schreef Chowi het volgende:
Het valt me nog zwaar om geen PI's te gebruiken. Hoe kan ik nou mijn emoties uiten? Met smileys ofzo?
Smileys zijn zó,
,
.
Vergeet de autopi niet.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:20 schreef rompompom het volgende:
Pfrt. Dan doe ik het zelf wel..
[..]
Klopt, het is ondoenlijk! Ik ben dan ook blij met de auto-PI functies van hedendaagse Firefox extensies..
Die staat op deze. Het is niet dat-ie aan de hand van m'n tekst de passende PI kiest. Dát zou pas tof zijn!quote:
Oh, dat kan Whoops vast wel maken.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:27 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die staat op deze. Het is niet dat-ie aan de hand van m'n tekst de passende PI kiest. Dát zou pas tof zijn!
Whoops' extensie werd gejat en vervolgens uitgebuit door een ander die er allemaal rare frummels heeft ingebouwd ook.quote:
Hij zit op z'n werk, waar hij niet mag internetten.quote:
Maar niemand kan tippen aan die van Whoops!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Whoops' extensie werd gejat en vervolgens uitgebuit door een ander die er allemaal rare frummels heeft ingebouwd ook..
Hij speelt met z'n (professionele) leven dus? Litsing on the edge!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij zit op z'n werk, waar hij niet mag internetten.
Ergens verbaast het me niet dat hij daar iets op gevonden heeft though.
Dat vind ik ook. Nadat ik een tijdje 'die andere' heb gebruikt, ben ik weer terug op het oude nest.quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar niemand kan tippen aan die van Whoops!
Dan heb ik jou lekker ook in Delft gezienquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:31 schreef clumsy_clown het volgende:
Dúde!
Ja! Je had moeten roepen of zwaaien of bellen of iets in de fik steken ofzo!quote:Op woensdag 16 mei 2007 20:39 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dan heb ik jou lekker ook in Delft gezien
oquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:41 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja! Je had moeten roepen of zwaaien of bellen of iets in de fik steken ofzo!
Jullie stalken me gewoonquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
We zijn er morgen misschien weer [afbeelding].
Pff, ik heb pas 1 keer op je balkon gestaan om foto's te maken terwijl je douchet en hup, ik krijg het label van een stalkerquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Jullie stalken me gewoon
maar morgen ben ik in schiedam
komt omdat je een neger bentquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pff, ik heb pas 1 keer op je balkon gestaan om foto's te maken terwijl je douchet en hup, ik krijg het label van een stalker.
DISKRIEMIENAZIE!
Ik werd al bijna bang dat we overeenkomsten haddenquote:Op woensdag 16 mei 2007 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou niet van een moslima verwachten dat ze bier voor me in huis haalt, nee..
Het blijft beperkt tot [die ene dag].quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik werd al bijna bang dat we overeenkomsten hadden
Text-only en hopen dat het niet opvalt dat het geen site van hun is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog 58 minuten. Hoe kom je op FOK?
Ja, da's waar ook. Ik heb je te lang niet gezien, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
En Pèpè, ik ben blanker dan hij is.
Is-ie aangenomen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik lees net in FC dat dat een hip troetelnaampje is.
En posts van dago waarin hij 'Supers!' zegt. Wat way more disturbing is.
Neem een pot B&J voor me mee wil je? Thanks dollquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef rompompom het volgende:
Ik ga chips halen bij de avondwinkel. Waarom? Omdat ik daar zín in heb. Dus probeer me maar niet met een schuldgevoel op te zadelen; dat gaat jullie toch niet lukken!!
Sneakyquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Text-only en hopen dat het niet opvalt dat het geen site van hun is.
Kom je 'm ophalen? 't Is niet zover!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neem een pot B&J voor me mee wil je? Thanks doll.
Waar zit je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom je 'm ophalen? 't Is niet zover!
Waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En posts van dago waarin hij 'Supers!' zegt. Wat way more disturbing is.
quote:Martijn zegt:
ow wacht
ga ff 2 sec uit het gesprek
dan voeg ik je opnieuw toe
ik wil het gesprek anders beginnen
Moks. heeft het gesprek verlaten.
Martijn zegt:
WHAHAHAHA DIK GEPWND
die voegen we mooi niet meer toe
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/823833/1/100#35488285 en verder.
Dasnieliev!quote:
Dat weet ik, maar tóch. Dat soort dingen hoort Dago niet te tikkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme..
Das niet dichtbijquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Antwerpen! En de buurt waarin ik zit, tsja, hoe zal ik het zeggen? Eh.. Je valt niet op!
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar tóch. Dat soort dingen hoort Dago niet te tikken.
Trouwens, geef 's advies. Stel dat je chantabel materiaal van Dago zou vinden. Wat zou je doen, als goede vriendin zijnde?
ga je aar de onz meet ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven..
Ik zou ze willen geven, maar ik ben lief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven..
Je kent me al redelijk goed, zie ik.quote:
privé toegangquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat voor post beeb?
Onder een kloon?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef the900 het volgende:
gei0l
heb je al een kindje ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kent me al redelijk goed, zie ik.
Het is net de politie. Als je ze nodig hebt, dan zijn ze er niet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Kut blauwen.
Okay, I take that back, je kent me totáál niet.quote:
Straks staat er alleen maar []quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
En goftedomme, waarom staat het aantal niet meer in de TéTé? Het minimalisme is doorgeslagen.
jij bent zo'n moederfiguurquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, I take that back, je kent me totáál niet..
Ik heb die jongen echt nog nooit op iets anders dan seksueel gefrustreerde posts kunnen betrappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:36 schreef Geqxon het volgende:
Als Peter zijn krachten gaat combineren wordt het pas echt leuk. Doorzichtig zijn, en dan ook nog eens transparant (D.L.), een perfecte combinatie om bij de hockeyclub de dames kleedzaal in te schieten.
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.quote:
Dat of Macs afzeikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb die jongen echt nog nooit op iets anders dan seksueel gefrustreerde posts kunnen betrappen.
Het motto van mij is: kinderenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.
Jij liever dan ik. Ik heb niets met die ettertjesquote:
Echt wel !quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.
Nope, ask anyone.quote:
Hehe, van Hilversum naar Doetinchem om de wederhelft op te halen in de meivakantie is ook leuk, moet je eens doen. Rot duitsersquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ga Dago ophalen van zn werk. Uurtje rijden maar. Zo ben ik.
Ik wil qua lievigheid, ik heb 5 uur heen en weer gereisd om Chinees langs te brengen. Want zo ben ik. Chinees.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:58 schreef Misstique het volgende:
Ik ga Dago ophalen van zn werk. Uurtje rijden maar. Zo ben ik.
Blurquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:05 schreef Chowi het volgende:
Bluh.
Toch vond ik ze wel leuk.quote:
Destijds.quote:
Yep. Volgens mij doen ze niet veel meer. Op het Gorillaz project na, maar dat is ook afgelopen, dacht ik.quote:
?. Dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Yep. Volgens mij doen ze niet veel meer. Op het Gorillaz project na, maar dat is ook afgelopen, dacht ik.
quote:
quote:Nadat ze tien jaar onophoudelijk met Blur bezig geweest waren, vonden de leden van de groep het tijd voor een adempauze, en voor een tijdje hielden ze zich vooral bezig met hun diverse zijprojecten, zoals andere groepen, platenlabels en acteerwerk. Het meest opzienbarend in deze reeks is Damon Albarn die als zanger bij tekenfilmband Gorillaz bijklust.
Oh, dát nummer. Die kende ik uiteraard wel.quote:Op woensdag 16 mei 2007 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=qpDer9wdUEw
Ik heb al hun videos denk ikwel. Maar dat heb ik van meer bands. Rothobbyquote:Op woensdag 16 mei 2007 22:26 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Feel Good Inc. nog steeds geweldig.
GOED DAT JE DAT FF KOMT VERTELLEN HIER MANquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoi, ik zag SiemeN met bier.
Stoer, alleen moest ik vroeg weer weg omdat Snop weer naar Moastricht moest.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Chowi het volgende:
D_A. Hai. Hoe was 't?
Weet ik,quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
GOED DAT JE DAT FF KOMT VERTELLEN HIER MAN
Ze bleef niet eens slapen? Heb je nog toffe actiefoto's kunnen regelen?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Stoer, alleen moest ik vroeg weer weg omdat Snop weer naar Moastricht moest.
Uiteraard, ik zal ze later op de avond eens uppen. Nah ze kon wel blijven slapen maar ja morgen moet je betalen voor OV en ze moest werken etc. Over 2 weekjes blijft ze welquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ze bleef niet eens slapen? Heb je nog toffe actiefoto's kunnen regelen?
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Uiteraard, ik zal ze later op de avond eens uppen. Nah ze kon wel blijven slapen maar ja morgen moet je betalen voor OV en ze moest werken etc. Over 2 weekjes blijft ze wel
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgiequote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?
Neen, toevallig niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Is dat toevallig die woensdag van de orgie?
Dôh.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgie![]()
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hij heeft cht bij iedereen zitten spammen met z'n denkbeeldige orgie![]()
Ik kan dan niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Neen, toevallig niet.
Die is aankomende woensdag al. Je voelde je geroepen?
Het plezier is geheel aan mijn zijde.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon. [afbeelding].
[..]
Ik kan dan niet.
Waar reageer je nou exact op? Ik begrijp je niemeer.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het plezier is geheel aan mijn zijde.
ik ookquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:15 schreef Chowi het volgende:
[..]
Heus waar? Ik keek ook verschrokken op toen D_A ineens vanuit zichzélf een gesprek met mij begon. [
Nu al niet meer, zucht. Zo laat is het nou ook weer niet.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waar reageer je nou exact op? Ik begrijp je niemeer.
Zeg, ik spreek jou wel vaker aan..quote:
quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Zeg, ik spreek jou wel vaker aan..
Toch.?
Nah, eigenlijk ook niet nee.
Steek die tong maar ergens anders inquote:
Céé.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:20 schreef cerror het volgende:
Ja nou. Neen. Tja. Hee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |