Text-only en hopen dat het niet opvalt dat het geen site van hun is.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Nog 58 minuten. Hoe kom je op FOK?
Ja, da's waar ook. Ik heb je te lang niet gezien, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:03 schreef clumsy_clown het volgende:
En Pèpè, ik ben blanker dan hij is.
Is-ie aangenomen?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Sorry, ik lees net in FC dat dat een hip troetelnaampje is.
En posts van dago waarin hij 'Supers!' zegt. Wat way more disturbing is.
Neem een pot B&J voor me mee wil je? Thanks dollquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:05 schreef rompompom het volgende:
Ik ga chips halen bij de avondwinkel. Waarom? Omdat ik daar zín in heb. Dus probeer me maar niet met een schuldgevoel op te zadelen; dat gaat jullie toch niet lukken!!
Sneakyquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:04 schreef Donnie.Darko het volgende:
[..]
Text-only en hopen dat het niet opvalt dat het geen site van hun is.
Kom je 'm ophalen? 't Is niet zover!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neem een pot B&J voor me mee wil je? Thanks doll.
Waar zit je?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Kom je 'm ophalen? 't Is niet zover!
Waar?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:02 schreef clumsy_clown het volgende:
En posts van dago waarin hij 'Supers!' zegt. Wat way more disturbing is.
quote:Martijn zegt:
ow wacht
ga ff 2 sec uit het gesprek
dan voeg ik je opnieuw toe
ik wil het gesprek anders beginnen
Moks. heeft het gesprek verlaten.
Martijn zegt:
WHAHAHAHA DIK GEPWND
die voegen we mooi niet meer toe
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/823833/1/100#35488285 en verder.
Dasnieliev!quote:
Dat weet ik, maar tóch. Dat soort dingen hoort Dago niet te tikkenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme..
Das niet dichtbijquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Antwerpen! En de buurt waarin ik zit, tsja, hoe zal ik het zeggen? Eh.. Je valt niet op!
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:20 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar tóch. Dat soort dingen hoort Dago niet te tikken.
Trouwens, geef 's advies. Stel dat je chantabel materiaal van Dago zou vinden. Wat zou je doen, als goede vriendin zijnde?
ga je aar de onz meet ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven..
Ik zou ze willen geven, maar ik ben lief.quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sorry, ik heb wat meer details nodig om daar een goed gefundeerd antwoord op te kunnen geven..
Je kent me al redelijk goed, zie ik.quote:
privé toegangquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:17 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die posts drui-pen werkelijk van het sarcasme..
quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef Donnie.Darko het volgende:
Wat voor post beeb?
Onder een kloon?
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:19 schreef the900 het volgende:
gei0l
heb je al een kindje ?quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:26 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je kent me al redelijk goed, zie ik.
Het is net de politie. Als je ze nodig hebt, dan zijn ze er niet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:33 schreef Q. het volgende:
Kut blauwen.
Okay, I take that back, je kent me totáál niet.quote:
Straks staat er alleen maar []quote:Op woensdag 16 mei 2007 21:41 schreef clumsy_clown het volgende:
En goftedomme, waarom staat het aantal niet meer in de TéTé? Het minimalisme is doorgeslagen.
jij bent zo'n moederfiguurquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:38 schreef Misstique het volgende:
[..]
Okay, I take that back, je kent me totáál niet..
Ik heb die jongen echt nog nooit op iets anders dan seksueel gefrustreerde posts kunnen betrappen.quote:Op woensdag 16 mei 2007 18:36 schreef Geqxon het volgende:
Als Peter zijn krachten gaat combineren wordt het pas echt leuk. Doorzichtig zijn, en dan ook nog eens transparant (D.L.), een perfecte combinatie om bij de hockeyclub de dames kleedzaal in te schieten.
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.quote:
Dat of Macs afzeikenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb die jongen echt nog nooit op iets anders dan seksueel gefrustreerde posts kunnen betrappen.
Het motto van mij is: kinderenquote:Op woensdag 16 mei 2007 21:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Niet echt. Of beter gezegd: echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |